Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Larissa,eikait sielläkin vaan satu olemaan nainen joka on mullekaikkihetinyt! (täällä ainakin!) :wink Naisena olo ei ole kovin helppoa,ensiksi vahditaan milloin menkat loppuu..tästä alkaa oviksen vahtaaminen ja sen jälkeen looooputon plussan odottelu.. eihän meillä kovin iso haave ole kuin vain vauva saada.. :smiley-angry017 maailman helpoin homma siis! :grin
 
Kiitos, kun jaot kokemuksesi Sandy. Pessimistinä en usko plussaa tässä kierrossa tulevan, mutta alkaisi edes ne menkat! Ei tämmöiset tuhruilut kyllä yleensä mikään hyvä merkki ainakaan ole, jos pysyvää plussaa toivoo.

Tuutikki, mistä arvasit että olen juurikin toi kaikki-mulle-heti-nyt- nainen :wink

Lucky, minä kyllä uskoisin jos ne menkat alkaisi. :grin Mutta ei tämmöinen "tippa silloin toinen tällöin"- vuoto mun mielestä menkat ole?
 
Muokattu viimeksi:
Kiitos Azalea kommentista :)

Totuuden nimessä myönnän nyt, että on oikeasti mieli maassa ja itku kurkussa. Paskaa ollut nyt töissäkin.Teitä muita jaksan tsempata ja omallakin kohdalla yritän yleensä olla positiivinen, mutta nyt ei vaan jaksa. Lyhyt aikahan meillä on tota yritystä vasta takana ja monen mielestä varmasti turhaan vänisen. Mutta oishan se mukavaa, jos vois edes siihen luottaa että kroppa toimii (eli olisi normaalit kierrot) vaikka sitä plussaa ei tulisikaan. Sorry avautumisesta.

Ps. Ei sitten riittänyt, että verta tulee yhdestä paikasta. Nyt tuli lisää niistäessä sekä kirsikkana kakun päälle kakkosella käydessä. Nice. :'D
 
Miten sitä greippimehua pitää käyttää?
Alkukiertoko,ja paljonko?
Entä onko kellään vinkkejä PMS:iin.
Kävin lääkärin pakeilla tänään,kauniita folleja kasvanut ja limis ihanteellinen.Sain ropit loppukiertoon,eli nyt on hullun mieltä lääkitty ;)
Mutta Korkeamman käsissä on koko tämä lapsen saanti asia,joten ajattelin olla vastakin hyvissä väleissä Häneen :wink
 
Ohhoh, olipa hassut menkat. Normaalin 6päivän sijaan nää kesti 3päivää. Hämmentävää :D onpahan ovulaatio lähempänä ;)
 
jaa niin nyt ekaa krt sanoin ääneen mitä oon ihmetellyt eli sen että esim. nyt mulla kasvaa follit oikealla mutta mua nipistelee vastenta munista!!!Lääkäri sanoi että ihan normii,että ne tuntemukset "kulkee" vatsakalvon kautta.Joten enää on turhaa hehkuttaa että joo tältä puolelta irtoo,kun mulla meni nytkin tunteet ja todellisuus ihan päin vastoin.
 
Välillä nauran oikein ääneen sitä, että miten nää tunnetilat heittelee. Oon aidosti onnellinen jokaisesta näkemästäni plussasta mitkä täällä te ihanat naiset saatte, mutta toisinaan on niitä hetkiä kun plussan näkeminen repii vanhat haavat auki. Suuremman osan ajasta oon positiivisin mielin ja ajattelen että perhana, kyllä mullekin se plussa vielä suodaan. Toisinaan vaipuu taas epätoivoon ja ajattelee että yläkerrassa on jollain todella huono huumorintaju kun leikkii näin mun elämällä.... :sad010
 
lieköhän täälläkin jotain yrittänyt tapahtua kun aamulla tuli sellanen klöntti, niinkun joku aiemmin kuvaili o_O pitäisköhän itekin kokeilla tuota greippimehua tässä kierrossa, tosin muistelen että ei kovin hyvää ollut :grin
 
Larissa, mä komppaan tuota että sulla on yhtälailla oikeus niihin negatiivisiin tunteisiin vaikkette kauaa oo vielä yrittäny.
Ja osaan samaistua siihen että tosi ilonen olin muiden plussista ja onnistumisista, mutta välillä ärsytti ja mietitytti että miks sellasetkin ihmiset saa lapsia ketkä ei niitä välttämättä ansaitsisi ja itselle sitä plussaa ei vaan tuu.. Kyllä se sieltä pian tulee <3
 
Larissa mä oo. Kyllä sitä mieltä että ei tollanen tuhruilu välttämättä oo pahasta.. Voihan se olla että toinen on kiinnittynyt mutta kohdun suu on jäänyt hiukan auki joten tulee välillä jotain? Eiks joo! :) mä ainakin uskon että saat sen plussan sinne testiin! ;)
 
ihanaa täällä on mahdoton plussa-aalto!!onnea!!

mimille erityisonnittelut digistä <3

pahoittelut negasta Merink,mie oon siuta jännäilly :(

Gatusa toivottavasti pieni vielä malttais pysyä yksiössään!

on.järjetön väsymys ja pahoinvointi on ottanu vallan.toivottavasti tää tietää hyvää ja ens viikolla nähtäis pikkuinen ultrassa :)
 
Kiitos kaikille kauniista sanoista, alkoi itku nousemaan kurkkuun uudestaan kun ootte niin ihania :'D


Anskunen (ja kaikki muutkin pidempään yrittäneet ja taistelleet), teille soisin ehdottomasti sen plussan ennen itseäni! :hug013Mulla on aikaa odotella, kun ei meillä mikään kiire ole vielä :) Lähinnä ketuttaa nyt toi tuhru, epämääräiset kivut, paskat fiilikset töissä, syksy jne. Olisin iloinen edes kunnon menkoista, koska se olisi sentään normaalia kropan toimintaa! :grin

Nuuhku, eläs nyt maalaile turhia toiveita seinille :smiley-angelic008 Itse plussaat kuitenkin tästä kierrosta ja mie pääsen jo valmistelemaan aloitusta Raskaaksi 2015- ketjulle :wink
 
Ääääähhh älä sinäkin elaffy rakas viitsi. Pudotatte mut korkeelta, kun täti kurvaa sellaisella voimalla viikonloppuna kylään, että joudun vuodelepoon tai tiputukseen.... :grin haha pms-säälisuklaata vaan suoraan suoneen xD

Ps. Ihanaa nähdä sulla ja mimilläkin viimein toi raskaus-ticker! :Heartpink
 
No, kun haluan kaikki tuonne kesäkuisiin mukaan, joten olet Larissa aika hyvällä asemilla siinä tulossa jo. Muistaakseni manailin itse ihan samaa asiaa täällä, että tuhruttaa ja menkat tulee. Ei näkynyt tätiä ja punaista löytyi lopulta testistäkin, joten kyllä kaikki taitaa olla ihan mahdollista. Tämä kierto oli se kierto, josta olin ihan varma, että EN plussaa. Kuinkas sitten kävikään.. :)
 
Takaisin
Top