Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mahtavasti onnea Freyja ja Mimi! Sekä muillekin plussanneille! Ihania uutisia täältä löytyi!

Olen taustaillut silloin tällöin kun olen jaksanut, mutta enimmäkseen on olo pitänyt poissa. Nyt siis melkoista laskettuna 7+6 ja pahoinvointi alkoi reilu viikko sitten. Eikä mitään aamupahoinvointia vaan yököttää ihan vuorokauden ympäri, välillä enemmän välillä vähemmän. Ruoka on yhtä poikkeusta lukuun ottamatta pysynyt kuitenkin sisällä. Joskin välillä yökkiessä toivoisi että jotain tulisi uloskin jos se helpottaisi oloa. Kauhean tutisevana pitää oloa ja päiväunia pitää nukkua useammat. Töissä on ollut pakko keventää välillä kun väsyneenä ja illalla olo menee huonommaksi. Kauhean iloinen ei millään jaksa olla tästä raskaudesta, mutta eiköhän se tule takaisin kun olo paranee. Huomenna on ensimmäinen neuvola, joten se auttanee suuntaamaan ajatuksia taas positiiviseen.
 
Pahoittelut nyt kaikille joille täti tullut kyläilemään,mutta nyt plussa tuulta ensi kiertoon! :Heartbigred Ai että tänne foorumille kun tulee,niin kyllä saa vedet silmissä onnellisena lukea teidän tekstejä..miten naiset osaavatkin olla niin loistavia! :grin Ja se että osa haaveillut plussaa jo kauan ja silti jaksatte toisia tsempata,IHANAA!!! :happy093
Täällä ei ainakaan vielä ole täti tullut kylään,kp 28/28 ja eilen tosiaan tuli se roskis plussa 10min odottelun jälkeen. Fiksuna kävin pissillä ennen kuin testin ostin eli nyt yritän pinnistellä tuonne 6 että pääsisin testin tekemään ja aamulla sitten aamu pissasta,jospa testi ajalla pärähtäisi se plussa tauluun!! :Heartpink

Olo on jotenkin "rauhallinen" en osaa oikein kuvailla mutta olo on vaan tosi leppynyt... eli ei ainakaan sellainen että täti olisi tulossa kylään,sillon nimittäin elämä on sieltä ja syvältä tällä neitosella! Kiukuttaa niin pirusti! :) Eilen viiltävä kipu navan kohalla ja nippailu siirtynyt ala vatsasta välillä mahaan :confused: Viime viikon sain herätä joka yö vähintään kerran vessaan,nyt ei enää..jospa tämä nyt ei sittenkin tarkoittaisi tätiä! Mutta toivo elää! :wink
 
Höh, kalenteria selailin niin veny tää kierto niin pitkäksi ettei kerkiä isänpäivälahjaksi antaa plussaa. Vitsit, olis ollu kyl hieno yllättää mies isänpäivänä :D

Ällövaroitus: eilen kun kävin suihkussa, tuli tosi iso hyytymä ulos :eek: semmonen peukalon kokoinen pussi. Tai siis ei se ollut hyytymäkään vaan.. Öh. Tuntu samalta kun napanuora. Olisko mahdollista et viime kierrosta olis tärpänny mut jossain vaiheessa menny kesken? Siis vaikka ne niukat menkat olikin siinä.. Vieläkin on vatsa tosi kipee mut oksentaa ei onneks illan jälkeen oo tarvinnu..
Miksipäs ei voisi olla mahdollista.. ainakaan normi kuukautisiin ei kuulu isot hyytymät.. Uskoisin että juuri niukat vuodot voinut olla merkki raskaudesta,mutta raskaus keskeytynyt. Tsemppia jatkoon! :love7Huomasinkin juuri että aika selviä vastauksia olitkin jo saanut :)
 
Muokattu viimeksi:
Tuutikki: juu aika hyvin asiat jo selvillä, neukkutätillekin soitin :)

Tähän asti ollu itellä jotenkin sellanen olo et no, ei voi mitään. Mut kun miehen kans juttelin eilisestä ja kerroin mitä neukkutädin kans puhuin, ni voi ei se sen reaktio <3 mä luulin jo hetken että kuumeilen yksin mut en todellakaan! Itku pääsi vasta kun se halas ja sano et olis se tyyppi voinu kyl pysyy mukana. TYYPPI! <3 ja mun mies ei itke. Koskaan. Nyt se pyyhki silmiä kun asiasta puhuttiin.. Huhhuh nytkin itkettää kun tätä kirjotan, oli se niin ihana huomata et toinen on yhtä mukana kun itekin vaikkei sitä näytä..
 
Onnea mimi vielä digin tuloksesta <3 vaikka eihän siihen digiä olisi tarvittu, oli niin selkeät viivat sulla ;)

Ihana nimi tulossa Janehin vauvalle <3
 
Anskunen: tsemppiä ja uusin voimin seuraavaan kertaan!

Mimille onnea!

Lume: greippimehun pitäis tehdä ovulatiolimasta runsaan ja erityisen ystävällisen hedelmöittymiselle. Ei se ota jos ei annakaan, mun mielestä se on ihan hyvää. Juon lasillisen päivässä.

Tiedän kans kaverin jolla oli alkuraskaudessa menkat ainaki sen kolme kuukautta. Raskaus selvisi sitten lekurikäynnillä kun selviteltiin huonoa oloa :)
 
Kuukautiset ei tosiaan välttämättä sano että ei voisi olla raskaana.. täällä huutelee nimimerkillä kokemusta on! :) Ykköstä odottaessa sain tietää olevani raskaana rv 15! No siitäpä päästiin suoraan ensimmäiseen ultraan joka olikin rakenne ultra ja saatte uskoa että pää oli ihan jonkin verran sekaisin kun pamautetaan onneksi olkoon olet raskaana ja melkein puolessa välissä! Huhhuh! :)
 
Janeh, todella kaunis nimi teidän pikkuiselle tulossa <3 Kiitos kauniista sanoista, meinasin alkaa julkisella paikalla pillittämään :'D

Silv, sun miehen reaktio nosti kyllä täälläkin tunteet pintaan <3

Lume ja Anskunen, pahoittelut menkoista :(

Nyt päivällä on taas huomattavasti vähemmän tuhruttanut, mutta äsken pyyhkiessä tuli verisempää. Ota tästäkin kropasta selvää kun ei kunnon vuotokaan ala...
 
Muokattu viimeksi:
Janeh: Ihana nimi tiedossa teidän pienelle <3

Pahoittelut menkoista asianosaisille!

On: jäätävä väsymys ja huonoa oloa pukkaa. Rinnat on kyl arat ja jotenkin sellainen tunne et kyllä tässä raskaana ollaan. Ylihuomenna vasta pääsen katsoo mitä aamun raskaustesti näyttää. Suuri toive on että tämä pieni pysyisi mukana. Kunpa vaan nopeasti pääsisi ekan kolmanneksen ohi niin uskaltaisi huokaista helpotuksesta.
 
clearbluekin antoi negan, ja senkin pitäis olla herkkä. Torstaina pitäis täti näkyä täälläkin. Jos ei näy niin sit tuskin on ovulaatiotakaan ollut ja sit sitä tätiäkin joutuu hyvän tovin varmaan ootteleen.

turhauttaaaaaaa...
 
Pikkukakkosen posti, ei kaikilla välttämättä jo ennen menkkojen oletettua alkamispäivää tule plussa joten älä hätäile :wink

Äääääää.. Mua se vasta turhauttaakin :sad001 Varautukaa vuodatukseen:

Taidan jättää sittenkin loput geleet syömättä jos tämä vuoto onkin niiden syy. Mulla alkaa menkat yleensä silleen, että ne todellakin menkoiksi tunnistaa ja ne kestää 2-4 päivää. No tätä pirkuleen tihuttelua on kestänyt jo 6 päivää ja en todellakaan tiedä mistä sen kp 1 laskisi jos nämä ne mun menkat on o_O Missään vaiheessa ei ole tullut niin paljoa vuotoa että tätä voisi menkoiksi sanoa. Ja jos vaikka yllättäen plussaankin tästä kierrosta niin olo on sellainen, että pienen mahikset on jo menetetty tuon vuodon takia :sad010Mutta jos tämä olisi varhainen km, niin miten km voisi alkaa jo viikko oviksesta? o_O Oon niiiiiiin mysteeri koko akka, etten tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.... Koittakaa kestää mua :grin
 
Larissa elä vielä heitä kirvestä kaivoon! :) Tiedä vaikka sieltä pärähtäisi kunnon plussa vielä testiin! <3 Täällä nyt tehty testi ja se himpuran plussa jäi taas testi ajan ulkopuolelle 6min mutta täytyy aamulla testata josko haluaisi näyttäytyä jo aikaisemmin :) Ehkä se tosiaan plussa on.. mitä täältä lukenut pregnant chek testistä että aikas moni 5min jälkee vasta plussannut :)
 
Uskon, että sulla siellä ihan oikea plussa on tuutikki :) Kiitos tsempistä, ei tähän mun hommaan auta muu kuin odottelu ja sehän se vasta raivostuttavaa onkin :grin
 
Larissa, mä oonkin jo monta kertaa kertonut mun kokemuksesta, mutta laitetaan vielä kertaalleen :rolleyes:
Kun mulla oli sitä tuhrua 7 päivää ja samaan aikaan raskaustestit (digi1-2)näytti plussaa. sitten tuhru loppui pariksi päiväksi ja 10 päivänä alkoi sitten se kunnon vuoto ja samalla digi "ei raskaana". Mulla tietysti se ero sun tilanteeseen että tuhru alkoi samoihin aikoihin kun menkatkin olisi pitänyt alkaa....

Mutta siis mun kokemus että tuommoinen pitkäaikanen tuhru on huono juttu. EHkäpä tosiaan kannattaa lopettaa se gelee (vai mikä olikaan). Ja varmaan jos tuhru jatkuisi vielä tulevissa kierroissa eikä sitä toivottua plussaa tulisi, niin mä varmaan jo alkuvuodesta menisin lääkärin juttusille :) Lissufinilla oli jotain tuota samaa tuhrujuttua ja heti kun kävi lääkärissä, niin taisi seuraavasta tulla plussa ja tuolla tammikuu2015-ryhmässähänhän on :) Ja eikä mullakaan sitten seuraavassa kierrossa ollut mitään tuhrua, menkat ei vaan tullut ja sitten tuli plussa :)

Ja anteeksi jos olen kauheen negatiivinen. Muutama päivä vielä, niin sittenhän sinä (ja mekin :) ) ollaan viisaampia :)
 
Takaisin
Top