Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No jeeeee Mimi!!! :):) Ei kannata miettiä noita viikkoja menkoista! Sulla kun voi olla ollut ovis paljon myöhemmin. Noi viikothan kertoo hedelmöityksestä. Jos mä oisin sä, niin odottaisin sen 5 pvää ennen kuin tekisin uutta digia, paras olisi kun odottaisi viikon, jos malttaa :grin Saat vaan turhaa stressiä muuten.

Mulla ainakin kesti hetki ennen kuin sain digilla 2-3 ja yksi "turha" testi tuli tehtyä. kp 30 (noin dpo 13) sain "1-2" ja sitten kp 35 (dpo18) tuli "2-3". Menkoista laskettuna sain tuon ekan plussan rv 4+1 ja rv 4+6 tuli sitten "2-3"
 
Mimi. Mä tein dpo12 ekan puikkotestin, laskujen mukaan silloin siis 3+8, tästä meni yli viikko 5+0 niin sain digiin 2-3 ja siitä taas reilu viikko 6+1 niin sain 3+. Ja onnea digin tuloksesta!! :Heartred
 
Mä sain 2-3 tässä raskaudessa rv 4+5 ja teinköhän viikkoa myöhemmin toisen ja sekin näytti vielä 2-3.

Onnea mimi hurjasti!
 
Loora, oon mä tuolla sosiaalisessa mediassa yhdessä huhtikuisten ryhmässä. Lähinnä vaan taustailen, kun liityin vasta lapsen syntymän jälkeen :)
Mua pelottaa nyt niin paljon!! <3
 
Tsemppiä mimi.. Mä uskon et kaikki menee hyvin.. :) Mut tiiän ton tunteen kun itekkin pelkään kokoajan et menee kesken...Siis tarkotin täällä foorumilla olevaa ryhmää...
 
Onnea hurjasti uusille plussaajille! Varsinkin Freyjalle! <3 Nyt roppakaupalla tarrasukkia ja potkareita matkaan mukaan!

Mimi minä muistaakseni sain digiin 2-3 jo 3+4 ja 3+ tuli jo 4+4. Olin vessanpöntöltä tippua kun testasin ensimmäisen kerran kun menkat eivät vielä omien laskujen mukaan pitänyt alkaa ja testeihin jo tuollaisia tuloksia tuli. :) Vahvaksi syyksi kyllä epäilen, että tämä nassikka on koko ajan ollut ultrien mukaan viikon edellä kuin kierron mukaan laskettuna. :)
 
Toivotaan että menee <3
En oo täällä vaun puolella :) maaliskuisissa olin, kun LA oli maaliskuun puolella, mutta neiti päätti sybtyä vasta myöhemmin :D
 
Larissa, täällä on peukut pystyssä ja puhallellaan plussia sinne!!!! ♡ Tuhruilu onneks ei tarkota virallisesti mitään joten toivotaan parasta!!! ♡ Sun ois kyllä kans jo aika saada ne kunnon viivat siihen testiin! :)

Ja KAIKKI te plussanneet, onnea tuhannesti ja tarrasukkia, pikaliimoja sekä kaikkea muuta tahmeaa matkaan nyt! ♡ Ihanaa miten moni nyt saikin sen plussan siihen!

Tädin kohdanneet, seuraavasta kierrosta sitten teidän vuoro ♡ Ihan varmasti jokainen vielä saa kaksi viivaa ja vauvan syliinsä siitä 9kk päästä ♡ Täällä ollaan siis menossa mukana ♡

Napaillaan nyt hiukan kuitenkin vaikkei pitänyt :D Rv 22+3 tänään ja aika tuntuu ihan lentävän ♡ Neiti on masussa erittäin aktiivinen ja jakaa potkuja ahkerasti :) Vaikkakin nyt viime aikoina vasta alkanut tuntumaan selkeästi mutta, tämä johtuu siitä että istukka sijaitsee etuseinämässä. Pikkuiselle alkaa olemaan jo vaikka mitä valmiina ei puutu kuin muutamia vaatteita, lakanat, hygienia jutut (vaipat, rasvat yms) :) Nimikin keksittiin jo, joka oli molempien mielestä oikein ihana ja suvusta löytyviä nimiä yhdisteltiin :)

Täällä me teitä seuraillaan sivusta lähes joka päivä ja jännitetään teidän kanssa ♡
 
Muokattu viimeksi:
mimi onnea tuhannesti mashaAllah!!! :)

ihana nimi janeh tulossa neidille mashaAllah. nautihan raskaudesta oot jo ihanan pitkällä.

täällä varmaa aletaa kohta olee pää alaspäin ite että neiti pysyy sisäl ku tuntuu niin paljo painetta ja kipua lantion alueella eikä mikää asento ol hyvä. ja lisäks ku kerranki eilen olin illal nukahtanu eli ois ollu toiveita kunnon levosta kerranki ni ukko ku tuli makkarii ni alko kälättää mulle jotain ja silittämään ni heräsin siihe sitten ja sen jälkee ei nukuttu. näköjää jos kroppa antais kerranki levätä yön ni sit ukko ei anna.
 
Kaunis nimi Janeh :) onnea Mimi digituloksesta!!!! Jollekin tuli täti oliko Lume? Pahoittelut!!! Plussatuulta teille kaikille!!!!!!!!!
 
Takaisin
Top