Silv mulla tuli toisessa keskenmenossa suihkussa just tommonen peukalon kokonen pussi (ruskuaispussi), tunsi ihan että tuli kohdusta ja puhkasin sen ja siellä sisällä oli hyytynyttä verta ja semmonen kirkas "linssi". Mulla vuoti ulos rv7 eli 3 viikkoa siitä kun menkkojen ois pitäny alkaa..
Voi hyvinki olla että on tärpänny ja menny heti kesken ja nyt tullu ulos.
Sit ihan hirmusen suuret onnittelyt Freyjalle plussasta, pakko myöntää että ehkä eniten oon sua stalkannu täältä ja toivonu plussaa!
Kuulumisia sen verran, että ite menen rv 13+6 ja viikko sitten luulin tuntevani liikkeitä joita sen jälkeen ei ole tuntunut. Nt-ultrassa oli kaikki hyvin ja niinku piti eikä peräänkään ole soittoa kuulunu eli riskiä ei ilmeisesti ole yhteistuloksissakaan.
Etovaolo jatkuu, mikä toisaaltaan on hyvä, niin ei tule syötyä paljoa eikä mitä sattuu ja on edes pieni mahdollisuus saada pidetty paino kurissa
Joulukuun alussa on rakenneultra ja parin viikon päästä seuraava neuvola.
Onnittelut myös muille plussaneille, on tullu uusiakin oman siirtymän jälkeen joten nimimerkit on vähän hukassa.
Plussapuhureita muillekin, tarratkaahan muutki kynnelle kykenevät tähän aaltoon :)