Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Silv mulla tuli toisessa keskenmenossa suihkussa just tommonen peukalon kokonen pussi (ruskuaispussi), tunsi ihan että tuli kohdusta ja puhkasin sen ja siellä sisällä oli hyytynyttä verta ja semmonen kirkas "linssi". Mulla vuoti ulos rv7 eli 3 viikkoa siitä kun menkkojen ois pitäny alkaa..
Voi hyvinki olla että on tärpänny ja menny heti kesken ja nyt tullu ulos.

Sit ihan hirmusen suuret onnittelyt Freyjalle plussasta, pakko myöntää että ehkä eniten oon sua stalkannu täältä ja toivonu plussaa! :grin

Kuulumisia sen verran, että ite menen rv 13+6 ja viikko sitten luulin tuntevani liikkeitä joita sen jälkeen ei ole tuntunut. Nt-ultrassa oli kaikki hyvin ja niinku piti eikä peräänkään ole soittoa kuulunu eli riskiä ei ilmeisesti ole yhteistuloksissakaan.
Etovaolo jatkuu, mikä toisaaltaan on hyvä, niin ei tule syötyä paljoa eikä mitä sattuu ja on edes pieni mahdollisuus saada pidetty paino kurissa :p
Joulukuun alussa on rakenneultra ja parin viikon päästä seuraava neuvola.

Onnittelut myös muille plussaneille, on tullu uusiakin oman siirtymän jälkeen joten nimimerkit on vähän hukassa.

Plussapuhureita muillekin, tarratkaahan muutki kynnelle kykenevät tähän aaltoon :)
 
No se mullakin tuli. Oli pakko oikein ottaa käteen ja tutkia eilen sitä. Niin oli jotenkin niin... Just sellanen.. Siis ehän mä osaa edes selittää. Mut sitä itekin mietin et voisko.

Muoks. Ja edellisistä menkoista laskettuna eilen olis ollu rv 5+1 Et kai se on aiemmin menny kesken ja nyt vuoti ulos.
 
Viiionloppuna taas jännäillään kp1:stä / tärppiä :) Vähän on kyllä vilustelua ja vatsan väänteitä varsinkin tällä kierron vikalla viikolla, mutta oiko se kuitenkin vaan syysflunssaa... Lämmöt on ollut kyllä koholla oviksen jälkeen jatkuvasti muutenkin 35.9 - 36.1 (mun normaalilämpö on siis tosi alhainen eli noin 35.3). Malttaisinpa taas vaan odotella vkl:uun!:smiley-bounce012

Oikein hurjasti onnea teille plussanneille! :Heartred
 
Eiku siis täh. Jos edellisiä menkkoja ei laske niin sehän olis ollu tasan rv10 eilen? Siis jos ne niukat nyt ei ollutkaan menkatmenkat.
 
Silv mä vähän luulen ettei ole ollu menkat ne aiemmat, vahvasti viittais nyt siihen. Ikäänku on olleet valemenkat mut menny kesken ja nyt vuotaa sit ulos.
Mut nyt jos tulee reilummin niin ajattele ne vaan normimenkkoina, tuskin vaatii mitään taukoja yrityksen suhteen.
Me ei pidetty taukoja ja seuraavaks tuliki plussa joka tähän asti on ainaki pysytelly sisällä ;)

Muoks:// Oliks sulla mimi käytösä ne Wondfon One step liuskat? Mä en myöskään saanu ku testiajalla haamuja jotka vahvistu kun kuivuivat..
Siks en tässä onnistuneessa enää tehnyt etten hermoile vahvistumisesta. Muistelen jonkun muunkin maininneen että niillä tasavahvan viivan sai vasta tyyliin yli viikko siitä kun menkkojen ois pitäny alkaa...
 
Hei viisaammat! Pitääkö mun soittaa neuvolaan tms? Siis et olisko hyvä että siellä olis joku merkintä tästä? Jos jatkoo ajattelee ja jotain hoitoja tulee tarviin?
 
Mä soitin Silv molemmista keskenmenoista koska olin ehtiny plussata ja sanoi terkka, että kannattaakin heti soittaa just sen takia että jää merkintä sinne, jollon pääsee tutkimuksiin jos sattuu monta perättäin.

Onhan se vähän kuitenkin kyseenalaista joskus soittaa että on jo 5 keskenmenoa, mut enpä aiemmin ilmotellu. Lisäks siellä on sit ylhäällä että millon menny kesken ja millä viikoilla ja millä oireilla ym. ei tartte ite pähkäillä ja muistella sit kun niitä tietoja tarvii!

Näin mulle ohjeistettiin.
 
Ihan putipuhdas nega tuli äsken testattua, ja herkän testin luulis nyt jo näyttävän jotain, kun menkkojen pitäis kai alkaa torstaina. Taidan siis pistää hanskat tiskiin tältä erää. :/ :)
 
Dawwe: joo mulla on ne wondofot, tilasin 2kpl digejä eilen että sais varmistuksen. Äsken meni viimenen wondofo.
Mikähän noissa sit on että testiajalla haamuilee ja n. tunnin päästä testauksesta näkyy kunnon plussa :o
 
Yritin googlaillakki muttei löytyny mitään tälläsiä kokemuksia. Pitäis neuvolaanki varata aikaa, mut jotenki pelottaa soittaa sinne jos käykin taas jotain..
 
Pöh, soittoaika vasta 1130-1230. Ku sillon vielä muistais soittaa :D

Muoks. Soittikin takas sieltä :) haluu ottaa viel hcgn verestä torstaina.
 
Muokattu viimeksi:
Mimi, mä tein preckchek-testejä itse tässä plussakierrossa. Aika haaleahan se eka oli märkänä, mutta kuivuttuaan (mitä siis tuossa 1 h ehtii tapahtua) vahvistui tosi paljon. Josko sullakin on kyse siitä että märkänä ei vain näy samalla tavalla kuin kuivuttua...

Tuossa vielä toi mun "testirivistö", niin kuin näet että ekasta plussasta meni 10 päivää ennen kuin testiviiva oli controllia vahvempi. Ja menkathat oli tuossa vaiheessa reilusti myöhässä!! Nyt mulla rv 29+4 :)
Mutta pianhan sulle ne digitkin tulee, ei tarvi sitten viivoja tihrustella :)
IMG_1760 (800x600).jpg
 
Silv multa tuli kans tollanen kun oli se välivuoto.. Kans sitä tutkiskelin.. Ja se nyt vaan oli sellanen just.. Että voihan olla että mullakin oli siis ne tosi niukat menkat ja kaks viikkoo sen jälkeen lkoi se välivuoto joten onhan siel voinu joku olla mistä sen tietää... Ainakin selittäis sen haamuilun testeissä.. Mut kai se vaan arvoituksesks jää.. Neuvollaan silloin kans soitin ja snoi että luultavasti varhainen keskenmeno ja että ihan hyvin on voinut olla menkat siltikin.. Eikä puhunu edes että pitäis olla niukat.. No niil on siel tiedos että yritetään ja että luultavasti varhainen keskenmeno koettu.. Joka mun mielest on ihan hyvä että siel on tieto nyt siittä :)
 
Takaisin
Top