Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä Oon taistellut viimeiset puol vuotta näitten outojen menkkojen kans... Terolut oli paras ku pysy menkat säännöllisenä. .. mutta tämä viimekiertohan oliki ihan puhdas vahinko lääkäriltä että oli antanut mulle lugeista liian epäselvät ohjeet ja nyt sit kärsitään valeraskaudesta... :( on se kiva että haisee viel nukkumaan mentäessäki mummojen pissa vaipat nokassa :/ sori mutta ei ihme että on huono olo.
 
Juu... Mä ainaki oon tällainen yökyöpeli kun kaikki ajatukset tuppaa tulemaan mieleen nukkumaan mentäessä eikä tää olokaan anna oikein unen tulla vaikka kyl väsyttää. .. :) tässä on vaan se riski että nukun pommiin niinku toissa aamuna ja tänä aamunaki heräsin vasta puol tuntia ennen ku työt Alko. .. Nukuin siis herätyskellon ohi
 
Joku puheli greippimehusta jossain vaiheessa en tiedä onko se joku myytti tai satu mutta minähän reippaana tyttönä tähän kiertoon lisäsin sen greippimehun enkä tiedä johtuuko tulos nyt pelkästään siitä mutta plussan sain ainakin r-testiin.! :)
Greipin pitäisi vaikuttaa siihen ovulaation limoihin tehdä siitä siittiö ystävällisempää jos en ihan väärin muista. Ja muutenkin parantaa sitä ovista :) tsemppiä kaikille ja onnea uusiin kiertoihin pidetään peukkuja että päässette jokainen vielä plussaajiin! Olette te sen ansainneet! Ja ihana mitenkä täällä jaksatte toinen toistaan tsempata! <3
 
Valitettavasti en jaksa lukea kaikkea läpi, täällä testi nega ja jään nyt rauhassa odottelemaan menkkoja..

Paljon helpompaa kun tulisi ajallaan, niin pääsisi edes uuteen kiertoon :/
 
Anskunen: tsempitykset täältä sinne <3 Tiedän niin tuon kuinka ärsyttävää se on kun ympärillä satelee plussia! Olet ajatuksissani :)

Lume: Mä oon muutamana yönä herännyt janoon ja sen jälkeen vessaan. Eipä oo tällaista ennen plussaa ollut. Muuten päivällä ei kyl erikoisemmin janota :D Luulin et tää jano liittyisi siihen kun on ollut tuota lämpöä mut näköjään kaikki liittyy salamatkustajaan :)

Merink: Pahoittelut negasta, toivottavasti tilanne ratkeaa siellä nopeasti suuntaan tai toiseen!

On: jotenkin outo olo kun ei yhtään sellainen tunne et olis raskaana :D Yöllä kyllä taas heräsin janoon ja vessaan. Illalla oli jotain menkkakipu/turvotus/ilmavaivaongelmaa. Mut ei silleen muuta. Laskujen mukaan nyt oli 4+2.
 
Niin ja pahoittelut nega testiin! Ja Freyja86: hyvä ettei mitään suurempia oireita aiheuta. :) itsellä eka raskaus oli sinänsä helppo kun ei myöskään mitään elämää hankaloittavia oireita ollu.

Ai että tekis mieli mennä takas vaan nukkuu... mutta on se lähettävä tuonne töihin mummot herättelee. .. ei oo kaverikaan mulla vielä lähtenyt synnyttämään. Viikon päästä käynnistää jos ei siihen mennessä itsekseen lähe. Toinen lapsi sille tulossa. Pitkään sillä on jo tuntunut että syntyisi. Se oottaa mun huomista vapaata että saan pikku neitin hoitoon :) tai sit se lähtee kun tuun töistä!
 
Harmi kun tuota greippimehua saa täällä niin huonosti. Ei ole jatkuvasti sitä saanut, niin ei vaikutuksiakaan ole huomannut.

Merink pahoittelut negasta. :(

Yöllä alkoi sattua vasempaan munikseen. eli tänään jos vielä varmistelisi ;) harmi kun työt sotkee kuvioita. Tänään 12 h vuoro :/
 
Huomenta upeat naiset! Kauheasti olette vielä iltasella ja nyt aamullakin jo kirjoitelleet :) Mie olen nykyään joka ilta niin väsynyt, että päädyn nukkumaan klo 21 :grin

Toffeelle tervetuloa joukkoon :)

Joku puheli greippimehusta. Mulla on ollut useamman kierron käytössä ja vielä ei ole tuottanut tulosta. Mutta se on hyvää, joten jatkan sen ryystämistä :grin

Freyjalle piti kommentoida jotain, mutta en muista mitä. Tuskin mitään järkevää, luultavasti olisin sun plussan fiilistelyä vaan jatkanu :grin Antaa kovasti toivoa, kun nyt niin moni pitempään yrittänyt ja ylämäkiä kokenut on päässyt plussaamaan <3

Lume, hyvä jos siellä tuhru loppui. Sulla on vielä toivoa! :)

Täällä on nyt kp 28/29-32, dpo 10-11 kai ja tuhrua on pätkittäin. Saas nähdä, menkkaoloja ei ole. Jos en housuihin kurkkisi veskissä käydessä niin ei olisi koko tuhrusta mitään tietoa :grin Vasen tissi on kipeä mutta oikea ei :grin Siitäkään ei voi mitään päätellä kun on ihan normaalia ennen menkkoja.
 
Muokattu viimeksi:
Huomenta!

Mä aloitin juomaan tota greippi mehua kun likkaa yritettiin ja samantien se tarraskin.. Nyt oon tuossa välissä muutaman kierron juonut mutta tulos ei mitään... Mä tykkään kans et se on hyvän makusta mutta ihan hirveetä myrkkyä hanpaille.. Joten en oo viittinyt juoda kokoajan.. Mulla kn muutenkin perinnöks saatu huonot hampaat... :/

Voihan lume! Sun pitäis kyl testata jo uudestaan!! ;)
 
Ai niin ja pepe.. Yritän ainakin säästää sinne maanantaihin kun vasta testaan! Mulla ei kyllä oo mitään luotoo nyt tähän kiertoon.. Koska en oo edes varma ovuloinko tässä kierrossa.. :D mut toivotaan että sieltä sullekkin se plussa pärähtäisi :) mä en tiedä mistä mun pitäis nyt laskea tää kierto.. Niistä ihme niukista menkoista jokka alkoi sillon 17.9 vai tosta "välivuodosta" joka alkoi olikohan se nyt 1.10..
 
Apua! Oon ollu muutaman päivän pois ja oon ihan pudonnut kärryitlä! :D

Onnittelut plussanneille ja pahoittelut niille jotka ovat saaneet tädin vierailulle.

Mulla ei pariin päivään oo ollut mitään ihmeempää tuntemusta, mutta nyt taas pukkaa huonoa oloa. Ei piirtynyt ovistestiin plussaa viime viikolla, eli joko ovulaatio oli sillon 1-3.10 tai sit en oo ovuloinut lainkaan.

Kp 28/30 tai sitten 20/30
 
Huomentaa !! :)

Mä nukahdin eilen puoli 8 ... Ohhoh! Muutenkin väsyttää kokoajan :( pissalla saa juosta öisinkin ja suu on kun hiekkapaprua.
Hah ! Tästäkö se oireiden funtsiminen jo alkaa :D

Voi harmi tädeistä :( mut nyt plussataan tästä eteenpäin !!
Itse en kyllä koskaan ole kesällä halunnut olla raskaana, mut kai sekin täytyy kokea :D

Ihanaa päivää upeat naiset !!! :)
 
Höh, kalenteria selailin niin veny tää kierto niin pitkäksi ettei kerkiä isänpäivälahjaksi antaa plussaa. Vitsit, olis ollu kyl hieno yllättää mies isänpäivänä :D

Ällövaroitus: eilen kun kävin suihkussa, tuli tosi iso hyytymä ulos :o semmonen peukalon kokoinen pussi. Tai siis ei se ollut hyytymäkään vaan.. Öh. Tuntu samalta kun napanuora. Olisko mahdollista et viime kierrosta olis tärpänny mut jossain vaiheessa menny kesken? Siis vaikka ne niukat menkat olikin siinä.. Vieläkin on vatsa tosi kipee mut oksentaa ei onneks illan jälkeen oo tarvinnu..
 
Takaisin
Top