Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa toffee! :)

Freyja jos se lääkäri ei oo laitanu sitä lähetettä aikaseen ultraan niin sit sanot niille että sen piti se laittaa! Varmaan rauhoitaa sun mieltä ja tietenkin toivotaan että pikkasen matka päättyy vasta kesäkuussa terveenä ja ihanan pikkuihmisenä! :)

Lume mulla oli likasta tota jano vaivaa tosin ei heti alussa mutta litrahuulena sai olla kokoajan ja vähintään tuopillinen vettä sängyn vieres. Tosin sit sai ravata vessassakin ;D
 
Nyt olisi dpo 16 ja kp 27/31 ... jos oikein kirjoitin :D uskokaa tai älkää mun ovis oli kierron alussa ( lääkärin mukaan ja ultralla tarkastettu ) mut tein testin viime viikolla ja oli nega :/
 
Kp 9/24-41 n. Vuosi yritystä takana. Ei tärpin tärppiä. .. suututtaa ja turhauttaa!!! Nytkin tää tilanne niin epäselvä... Kun joku piru istuu olkapäällä ja sanoo "tilaa 10 testiä ja tee ne kaikki kerralla jotta masentuisit lisää... onhan sulla oireitakin!"
 
voi lucky :( mä puhallan sulle onnea ja plussa puhuria uudelle kierrolle! varmasti olet nimimerkkisi mukaan onnekas vielä :)
 
Tää kierto on varmaan se "ei ovulaatiota" kierto. Kun se vähän ainaki oireitten perusteella on ollu joka toinen kierto etten ovuloi... Ärsyttää vaan tää yökkäily ja nuo muut pikku lisä mausteet joita tässä ollu nyt siitä asti ku menkat loppu... otin äsken Burananki vaikka sitä ei ees kannattais käyttää jos ees yrittää lasta tehdä... mutta pakko tää pääkipu on saada pois että sais ees tänä yönä nukuttua...
 
Ajna, otetaan me sit elokuu haltuun, kun möten muuten vaan halua heinäkuisiin. Toisaalta, ei kyllä kiinnosta olla kesävalas 2015 ja kerätä kunnon turvotusta jos ens kesä on samanlainen hellekesä. Ja syyskuussa taas on jo muita juhlia järjestettävänä ja lokakuussa osuu kuitenkin syyslomalle, marraskuussa isänpäivälle ja joulukuuhun vasta noita pyhiä täynnä onkin. Kelataan siis suosiolla tammikuuhun 2016, joka olisi sitten vain vuoden jäljessä alkuoeräisestä suunnitelmasta työnimellä "tammivauva 2015" :)

Eeh-heh hee niin oikeastaan ei ole ollenkaan hyvää aikaa??? ;)
Itse olen tätä huvittuneena funtsinut,että mulla ainoat "lapsettomat" kuukaudet ovat tammi,maalis,touko,kesä,marras,joulu.
Joten koettu on kesävalas aikamonta vuosimallia... on hyvät/huonot puolet,hyvä puoli ettei tarvii pukea juurikaan,ja huono puoli ettei niihin turvonneisiin jalkoihin ja kroppaan kyllä mitään saakkaan puettua :grin

Helmi ja huhtilapset oli hyvät,kun maha toimi lämmikkeenä,ei tarvinut juuri pukea koko talvena.Lokakuussa aikoinaan oli niin lämmintä,että sandaalit jalassa menin synnärille.
Mua ehkä eniten kiinnostais tammikuu,joten eiköhän vaan PANNA tilausta sisään,josko se saapuis sit tammikuulle :cool:
 
ihania olette kaikki =)

nyt se tuhru sitten loppu :O no aamulla sen näkee kun herää että onko täti kylään tullut vai ei.
 
Muokattu viimeksi:
Kyfi86, on mahdollista että terveellä naisella ilman mitään vikaa on joku kierto jossa ovulaatiota ei tapahdu, ja se on normaalia. Anovulatorinen kierto olisi nimitys :)
 
eläs nyt lume tuollasia, vielä meen ja tuhlaan tuon viimisen liuskan :grin kyllä nyt uskoisin että ihan oikeet menkat menossa ku sen verra vuotaa, toisaalta edelleen ihan hyvillä mielin kuitenkin näistä kun jos sattuis niin hassusti että työsysteemissä tärppäis niin sitten pitäis miettiä että kertoisinko heti tulevalle työnantajalle että olisinkin raskaana:smiley-angelic008...:confused013
 
äh, karkas kesken ja niin että jättäisin sitten työnantajalle päätöksen...eihän sitä toki tartteis mutta niin...
 
kyfi
toivottavasti uusi kierto on parempi :) mut joo se mun ystävä tuli vielä pillereiden aikana.. kaikki oli ihan normaalisti eikä mitään oireita :D vasta 3 kuulla jäi menkat pois, kävi lääkärissä ni oli aika iso yllätys :D

älkää nyt naurako mua ulos täältä jos oon väärässä :D

mä rupesin miettimään kun käytin raskauslaskuria
ja laskin sen oletetusta oviksesta tulos oli 4vk 2pv, voisiko tuo tuhru liittyä kiinnittymiseen ?

mua myös nippailee alavatsaan keskelle pitkittäis suunnassa.

kyllä kuitenkin pelottaa että olen valeraskaana ja kuvittelen kaikki oireet ja teen taas liudan negoja, petyn. :D
 
madH91, muistelinkin että jotain sellaista ehkä oli :) esikoista oottaessa muistelisin menkkojen jääneen kuitenkin heti pois, että ihan uuteen kiertoon suunnaten :grin
niin, no JOS valinta osuisi itseni kohdalle niin nyt ainakin ottaisin työn vastaan sen tarkemmin asiaa kertomatta kun en ole tietoinen ollut raskaudesta ainakaan hakiessa ja niin varhaisilla viikoilla en vielä asiasta kertoisi(ehkä) mutta kuitenkin mietin että eihän ikinä koskaan äidiksi haluvat voisi toisaalta töihin edes hakea/päästä jos lähdettäisiin siitä että kysytään meinaatko ikinä edes harkita että voisit vaikka sitten vahingossa raskaaksi tulla:laughing002
 
Nuuhku en oikein tiedä vielä. Tekis mieli malttaa odottaa 21.10 asti jolloin olis meidän 4vuotis päivä <3 muttaa tänään tilasin yesno digin ja yksi cbn digi löytyy sekä yksi liuskatesti kaapista :D milloinka itse ajattelit? :)
Tuolloin 21.10 olis terojen mukaan menkkapäivä viimeistään mutta saas nähdä mihin asti pystyn olemaan testaamatta koska tuli niin hyvin hyödynnettyä ovis!


Larissa niinpä täällä pääsee ainenkin testiin kunhan vaan tulee ja ollaan sellaisilla päivillä että voin testata ;)

Tervetuloa toffee :)

Täällä tänään siis kp18 dpo7, 4. Teropäivä :) yritystä vuosi ja 2kk jonka aikana kaksi kemiallista/varhaista km.

Sain kuulla taas että yksi sukulainen tullut raskaaksi ekasta kerrasta. Voi kumpa olisi niin helppoa!
 
Hyi hitto tätä öklötyksen tunnetta ja tuo alamaha... tsiisus sentään...
MADH! Voiko se keltarauhas hormooni jäädä jotenki vaikuttaa vielä näin pitkäksi aikaa näin voimakkaasti että aiheuttaa edelleen raskaus oireita? Vai onko vika vaan mun päässä. .. no 6 testiä tilattu eiku huomista postia odottelemaan... Eihän siitä muuten varmistu ja saa mielenrauhaa
 
lucky pidän sulle peukkuja täällä!!!!! liitytään mekin siihen plussa aaltoon ;)

mä tässä just mietin että miten ja millä rahalla sitä kävisi testin ostamassa palkkapäivä vasta ensi viikon perjantaina kyllä tekisi mieli jo testailla uudestaan ja aamupissistä jos ei täti tule vaikka kierto ei ole täynnä!
 
Lume... tuskin kannattaa peukutella hirveästi. .. Luulen että joku keltarauhas hormoonin yliannostus oire joka ei meinaa lähteä elimistöstä millään pois.... 11 päivää sitten kuitenki jo lopetin luget... eikä menkatkaan ollu mitkään tyhjentävät kun kesti varsinaisesti yhden päivän ja seki ihan kirkasta. Seuraavana päivänä ruskeeta tuhrua ja sit kaks päivää ruskeeta limasta valkkaria. Ja sen jälkeen onki ollu valkkaria reilusti jokapäivä ja nää olot ja menkka jomot. .. se siitä
 
Takaisin
Top