Silv, minä olin ihan kiskalla ekassa raskaudessa ja luulin et aina pitäisi mennä terveyskeskukseen tekemään testi ja sieltä saisi lähetteen neuvolaan. Menkat oli yli viikon tuolloin myöhässä. No jonotin siellä aikani, kunnes tuli oma vuoro ja käskettiin palata takaisin kotiin ja odotella kuukautisia tai plussaa apteekin testiin... Pahoittelut uudesta kierrosta. Olisi voinut olla tulematta kun noin viivytteli :/
Mimillä näkyy vihdoin plussaa munkin silmään, toivotaan vahvistumista viivalle! Sulla varmaan vaan nousee himpun verran hitaammin se hcg, mutta nousee kuitenkin :) ihanaa!
Ja freya, ONNEA! Tuo on kerrasta selvillä! Toivottavasti tämä kääryle nyt jaksaa pysyä matkassa loppuun asti!
Nakaro, tervetuloa ja tervemenoa kesäkuisiin :) plussataan tuo on. Onnea!
Latissalla on hyvä asenne, kyllä tää plussaputki nyt jatkuu sulle asti :)
Ajna, otetaan me sit elokuu haltuun, kun möten muuten vaan halua heinäkuisiin. Toisaalta, ei kyllä kiinnosta olla kesävalas 2015 ja kerätä kunnon turvotusta jos ens kesä on samanlainen hellekesä. Ja syyskuussa taas on jo muita juhlia järjestettävänä ja lokakuussa osuu kuitenkin syyslomalle, marraskuussa isänpäivälle ja joulukuuhun vasta noita pyhiä täynnä onkin. Kelataan siis suosiolla tammikuuhun 2016, joka olisi sitten vain vuoden jäljessä alkuoeräisestä suunnitelmasta työnimellä "tammivauva 2015" :)
Muurahaiselle onnea hymynaamasta! Eihän niitä digejä sit kauaa tarvittukaan. Toivottavasti tuli hyödynnettyä ennakkoon ja loppupaketti on täysin tarpeeton. Voit myydä sen sit mulle, et pääsen työstään tuota tammivauvaani aikatalutettuna
Ja zorrolle tervetuloa takas ja pk-seudulle!