Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
hmmm... olipahan mieskin pettynyt kun taas menkat alko... pitäisköhän joskus näyttää se "mahkuprosentti" lista... toisaalta ehkä sitä itekin hiukan aatteli ku esikoinen sai alkunsa suht helposti että josko tämäkin mutta niin... niinhän sitä sanotaan että toinen voi olla "hankalampikin" saada alulle... on kyllä käynyt myös itsellä mielessä että pitäisikö joskus saada ajoiksi käydä paikat tarkastuttamassa...:think005
 
Mulla on tärpin suhteen kai ihan älyttömästi liian toiveikas suhtautuminen. Kaikilla neljällä kerralla eka yk on tuottanut kaks viivaa (ne kaks näiden kahden onnistuneen välissä meni kesken). Pitäis vaan nyt malttaa ja tajuta, ettei tästä kierrosta oikeesti edes vois toivoa mitään, niin mahdottomat lähtökohdat. Mut silti vaan pikkuriikkinen toivo on koko ajan takaraivossa :D
 
Täällä on ilmeisesti kunnon menkkakiukut taas iskemässä päälle. Oon niin onnellinen plussanneiden johdosta mutta samaan aikaan puskee itselle väkisinkin se epätoivo. Oli pakko käydä vetämässä koiran kanssa tunnin mettälenkki, ettei ihan romahda. Itkettää, ahdistaa ja mitä muuta. Perhanan perhana! :(
 
Silv, minä olin ihan kiskalla ekassa raskaudessa ja luulin et aina pitäisi mennä terveyskeskukseen tekemään testi ja sieltä saisi lähetteen neuvolaan. Menkat oli yli viikon tuolloin myöhässä. No jonotin siellä aikani, kunnes tuli oma vuoro ja käskettiin palata takaisin kotiin ja odotella kuukautisia tai plussaa apteekin testiin... Pahoittelut uudesta kierrosta. Olisi voinut olla tulematta kun noin viivytteli :/

Mimillä näkyy vihdoin plussaa munkin silmään, toivotaan vahvistumista viivalle! Sulla varmaan vaan nousee himpun verran hitaammin se hcg, mutta nousee kuitenkin :) ihanaa!

Ja freya, ONNEA! Tuo on kerrasta selvillä! Toivottavasti tämä kääryle nyt jaksaa pysyä matkassa loppuun asti!

Nakaro, tervetuloa ja tervemenoa kesäkuisiin :) plussataan tuo on. Onnea!

Latissalla on hyvä asenne, kyllä tää plussaputki nyt jatkuu sulle asti :)

Ajna, otetaan me sit elokuu haltuun, kun möten muuten vaan halua heinäkuisiin. Toisaalta, ei kyllä kiinnosta olla kesävalas 2015 ja kerätä kunnon turvotusta jos ens kesä on samanlainen hellekesä. Ja syyskuussa taas on jo muita juhlia järjestettävänä ja lokakuussa osuu kuitenkin syyslomalle, marraskuussa isänpäivälle ja joulukuuhun vasta noita pyhiä täynnä onkin. Kelataan siis suosiolla tammikuuhun 2016, joka olisi sitten vain vuoden jäljessä alkuoeräisestä suunnitelmasta työnimellä "tammivauva 2015" :)

Muurahaiselle onnea hymynaamasta! Eihän niitä digejä sit kauaa tarvittukaan. Toivottavasti tuli hyödynnettyä ennakkoon ja loppupaketti on täysin tarpeeton. Voit myydä sen sit mulle, et pääsen työstään tuota tammivauvaani aikatalutettuna ;)

Ja zorrolle tervetuloa takas ja pk-seudulle!
 
Hei, täällä uusi kuumeilija. Tiukille menee mutta olisi mahtavaa raskautua jo tämän vuoden puolella...
Kolme kiertoa ilman ehkäisyä takana, että vasta alussa ollaan, mutta silti on malttamaton olo. Tahtohetinytmulle!
kp 7, ens viikolla pitäis olla siis h-hetki :) Onneks mies on hommassa täysillä mukana :wink
 
Toffee täällä myös yk 3 alkaa. Tänään kp3. Mä oon kans tahtoohetinytmulle tyyppinen :grin vaan pitää malttaa, kun ei oikein voi ite tehdä muuta ku peittoon heiluttaa :D
 
Tervetuloa mukaan Toffee! Nyt hypätään tähän hyökyaaltoon kaikki saadaan se plussa tälle vuodelle! Granger kans ; D
Nyt luomupimun blogin innoittamana tutkin vielä valkkaria, ehkä se Ovis on kuitenkin vasta tuloillaan. Ei vielä ihan kirkasta eggwhiteä. Huh, kaikkea sitä tekeekin :D enpä ois puolivuotta sitten uskonu että rupeaisin päiviä laskemaan ja kaiken maailman limoja seuraamaan...
 
tuohon ovikseen liittyen, siis onko mahdollista ettei jossain kierrossa ovuloi lainkaan? (en jaksa googlettaa) mietin vain kun tässä kierrossa en oikein noita limoja pongannut mitään ja muutenkin oli halut vähän hakusessa...:anyone tosin peittoja kyllä heiluteltiin mutta niin...
 
kyfi86, on se mahdollista. mulla ei ole ovista esim joka kuukausi :/ johtuu tosin pcos:ta et en tiedä miten "terveillä" ja normaaleilla munasarjoilla :)
 
saattaa mennä jopa 3 litraa mehua päivässä ja yöllä herään 2-3 kertaa juomaan ja pissille, ja viime yönä syömään :D toivottavasti tuhru olisi vain tuhrua ja plussa Aaltoon pääsisin mukaan :)
 
missäs vaiheessa naiset olittekaan
kun on niin huono muisti :D plussanneita oli tänään pilvin pimein :) oon vieläkin niin onnellinen teidän puolesta ! ♡
 
hah, jos ei menkat ois alkanu ni vieläki epäilisin raskaana olevani ku vessassa joutuu yölläkin käymään vaikken olevinaan sen enempiä oo juonu:p
 
Kiivilintu: oon just tuota yrittänyt etsiä mutta nyt sen näin. Joskus telkasta tullu pidempi dokumentti vastaava... huh! Mitä me naiset oikein toivotaankaan! Maailman suurinta ihmettä! Ei ihan helppo nakki oo tuo prosessi... ei mikään ihme että vähän erikoisia ollaan :) kyllähän tuossa jo vauva kuume tuplaantu entisestään ja itkuaki sai tihrustaa. :)
 
Takaisin
Top