Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tän illan ovulaatiosaldo, viiva tummempi kuin eilen, haaleampi kuin edellispäivänä = en tajuu mut miestä odotellessa.. alkaa ainakin olemaan jo ihan ovisolo :dance011musta tuntuu että ovuloin kahdesti :confused004 se on vaan tunne eikä fakta..
Noh toisaalta, tää kierto menee ehkä muuteski harakoille, enkä panis pahakseni vaikka raskautuisin vasta tammikuussa, silloin yrityskiertoja olis huimat 24 eli täydet 2 vuotta :gen026
 

Liitteet

  • 20141013_195911.jpg
    20141013_195911.jpg
    122.5 KB · Katsottu: 74
  • 20141013_195907 (1).jpg
    20141013_195907 (1).jpg
    205.9 KB · Katsottu: 74
Muokattu viimeksi:
Sori naiset! Mä tulin ensin kännykällä lisäämään noi kuvat kun kännykällä otettuja.. sitten mä tulin tietsikalle ja luulin olevani salaman nopea ja ovelasti muokkaan nuo pienemmiks ja lisään tekstiä, noh te ootte niin nopeita! :wink Mulla kp17 ja viime kierto oli yllättäen 34 mutta muuten ollut jo pidempään 36, saas nähä kumpi nyt osuu kohdalle..
 
Larissa joo mun mielestä aika omituisen hajusta :D noh kattellaan.. mä en kyl odota yhtään mitään tältä kierrolta.. Jotenkin on jo ihan turhautunut.. Ehkä parempi niin niinei tuu sit tehtyä niitä turhia negoja.. :)mut plussaa sä! :)
 
nuuhku, mulla ei myöskään ole kummoiset odotukset tämän kierron suhteen :sad001 Kiltisti oottelen menkkoja ja testaan (ne negat) vasta kun on menkat myöhässä. Teidän kaikkien suhteen jaksan olla optimisti, itselle ei sitä heru :grin
 
Larissa, mä koko ajan elättelen toivetta että ois tärpännyt ja jokaista pistelyä, kutkutusta ja vihlasua kuuntelen :)

mutta ali tajunnassa tiedän että ei ollut mullekkaan armollinen
 
Larissa sama vika täälläkin itselle ei nyt heru mitään tsemppejä mut muille kyllä ;) onhan se kiva nähdä kuinka ees muut saa ne plussat sinne testeihin ja uih uusia elämän alkuja :)
 
Kiitos Gatusaiseni jotenkin niin mahtavaa että sinä oot NIIN raskaana ja pian jo rakas pikkuinen maan pinnalla :Heartbigred
Lume kiitos :) mä pidän sulle peukkuja kaikenlaisen plussaamisen kannalta :thumright:thumleft
Larissa se tässä onkin harmillista kun oli aikas vahva jo lauantaina.. mutta näemmä tää on tämmöstä vuoristorataa niin en usko että vielä on tapahtunut lopullista ovulaatiota, nippailut, jomotukset, krampit ja rinnoissa muutokset bongasin kylläkin jo viime viikolla, mutta oon muutenki NAISPUOLINEN otus joten ei oo ihme että vähän ilmestyy oirehdintaa ailahtelevasti, mitään limoja en oo seuraillut ja tällä hetkellä ei oo paljon mitään oireita.. vähän nippailee ja repäisykipuja ollut pari kertaa eilen illalla ja tänään päivällä nopeita liikkeitä tehdessä. Nyt vihloo oikealta alavatsasta.. :rendeer

P.S Katsoin äsken ekaa kertaa pitkään aikaan teiniäidit ohjelmaa joka pyörii täällä Suomessa tv2:sella.. voi että multa pääs joku itsesääli/onnellinen-itku ja tuli höntti olo.. siis se oli niin pieni vissiin 2,7mm ja viikkoja sillä tytöllä oli 5+6.. siis eikä, se oli niin pieni ja sydämen syke löytyi.. tuli niin jännän outo olo että hui saakutti, mitä jos minunkin kohdussa kasvais oikeesti IHMINEN. Tää on pysäyttävä ja liikuttava aiheeseen liittyvä video jonka yks kaveri linkitti jokin aika sitten, pakko jakaa teillekkin, nyt en voi kuin olla tippa linssissä :love017 http://www.youtube.com/watch?v=GZk4hT7ncv0
 
Muokattu viimeksi:
:smiley-bounce016 Onnea kaikille plussanneille!!!!! Teitä niin monta että meni jo nimet muistista. :grin

Mulla rupee menemään hermo ja ahdistaa kun yritän pähkäillä lääkäriin menoa.. mennäkö kunnalliselle vai yksityiselle... luultavasti yksityiselle koska en halua enää joutua jonottamaan. Mutta mille yksityiselle ja miten pitkälle hoidoissa haluan mennä?????:smiley-angry002 Nyt on oikeasti olo ahdistavampi ku menkkoja odotellessa. Ensi viikolla olisi loma ja silloin pääsisi kätevästi milloin tahansa lekurissa käymään, mutta haluanko silloin mennä, kun vaikuttaa menemisiin ja silloin olisi se oviskin. aaaaaaaaa miks tää on niin vaikeeta.
 
Larissa: Mä oon varma et sä plussaat kerta minäkin plussasin :D

Kiiville peukkuja oviksen hyödyntämiseen ja tärpin onnistumiseen. Olisi jo teidänkin aika :)

Gatusa: Mä niin toivon että tämä pieni pysyisi matkassa mukana. Ainakin lupaavaa on :) Toisaalta jos jotain positiivista voisi km etsiä niin kolmannen jälkeen pääsee tutkimuksiin :D

Kiitoksia onnitteluista :) Yritän pysytellä tässä päivässä enkä mennä asioiden edelle. Onneks vasta torstaina aamulla on aikaa tehdä seuraava testi. Nyt kaks päivää niin aikaiset herätykset kouluun ettei muuhun ylimääräiseen jää aikaa. Kai mä torstaina neuvolaan soittelen ja toivon että ne ovat keskussairaalasta laittaneet huomion et pääsen rv 7 ultraan sitä kautta. En kyllä yhtään ihmettelisi jos sellaista viestiä ei siellä olisi. Viimeksi vaan lääkäri sanoi et laittaa sen kun oli epäily kohdunulkoisesta.
 
eipä mitään kiiviseni, inshaAllah pian siellä on pikkunen kyydissä :)

freyja inshaAllah pikkunen pysyy matkassa laskettuun asti ja syntyy turvallisesti terveenä :)

täällä kilahin ukolle ku se ei taaskaa tajua mitää ja oli et mitä hän voi tehä muka ku olin selittän et tänää ollu varsinaisia supparei, harkkasupparei jne. totesin että ennen ku se rupee valittaa ja huutaa ja aiheuttaa mulle lisästressiä ni vois ees oottaa että vointi paranee jos on tietonen että mulla ollu päivän aikana suppareita. sanoinpa myös et täs taloudes tuskin kukaa huomais vaik muksu tulis nenän edessä nyt ku keskityvät vaa itteesä eikä piiruakaa kiinnitä huomiota mun vointiin.
 
Katsoin juuri Kiivilintu linkkaamasi videon. .. eipä voinut itkemättä katsoa. Hienosti toteutettu video. On se vain ihmeellistä miten pienestä tuleekaan, jotain niin suurta ja kaunista. Ja minkä vuoksi tekee kaikkensa, että tuollaisen ihmeen perheeseen saa. :Heartbigred
 
mun ois kai tänään pitänyt alkaa ovista tikuttelemaan (kp 10) mutta kun maksoin liian myöhään tilauksen niin ei ehtinyt perille.En tiä haenko huomenna viel tikkuja,huomenna meen kumminkin ultraan katsotaan mitä siellä on.Turhauttaa vaan kytätä sitä kun se on aina ollut kaikki hyvin,limikset kasvaa hyvin ja folli on aina hyvä jne.Mutta kukas se täällä neljää kertaa päivässä puuhasteli,voisit lähettää sitä kiimaa tännekkin,kun yhtä samperin pakkopullaa on ja ärsyttää ajatuskin,koska "pitää" PÖH.
 
Takaisin
Top