Larissa sinä olet aina ihanan ymmärtäväinen ja tsemppaava, pisteet siitä sinulle, on aina niin kiva lukea tekstejäsi
plussapläjäys henk.koht mittatilaustyönä sinulle
Gatusa minä rukoilen että teiän ninja ei tulis vielä kuukauteen
mimi. SUPERONNITTELUT! Onnellisuutta ja ihanaa odotusaikaa sinulle ja koko poppoolle :) olen niin jätteiloinen sun puolesta!
vauvaliimaa messiin!
oisko toi sun alempi liuskatesti Sofi merkkinen? kotitestin testit on niin parhaita
Freyja86 ONNITTELUT! Ihan mieletöntä
nyt kyllä osasit piristää minunkin mielialaa
vauvaliimaa kuules sinnekkin
on kyllä mahtava juttu! Sinä jos kuka ansaitset plussan :)
Nakaro olin juuri toivottamassa sinut tervetulleeksi mutta samantien täytyy toivotella heipat
tuohan on ilmiselvä plussa! ONNEKSI OLKOON
tervetuloa kuitenkin vaikka visiitti jäikin lyhyeen
tuutikki90 minusta tuo alempi on plussa selkeesti, viivalle kuitenkin vahvistumista mikäli meinaat vielä testata, vauvaliimaa yllikyllin sinne!
ONNEA
RASKAANA OLEVAT, NAUTTIKAA RASKAUDESTA, seesteisyys on avainsana, vaikka joillekin se saattaa olla hankalaa ajoittain niin tästä lähtee seesteisyysruiske
terveelliset elintavat ennenkaikkea, olettehan odottavia mamoja ( anteeksi, ei ollut tarkoitus saarnata, oon vaan niin iloinen teidän puolesta )
Kaikille muillekin: olette niin ihania kaikki ja kaikille toivotan hyvää maanantaina, pian jo tiistaita.. ihanaa elämää ja voikaa hyvin. Mulla menee niin kivasti vaikka koulussa on paljon kaikkea ja tuntuu että deadlinet uhkaa ja saamattomuus vaivaa, oiskohan D vitamiinin puute tai jotain
Täällä on pian ovulaatiotestin aika.. saas nähä! Mies tulee parin päivän päästä kotio