Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kauheesti tullut taas tekstiä :) Ja hirmuinen plussapuhuri vieraillut täällä, lämpimät onnittelut kaikille plussanneille! :smiley-angelic003

ON: Täällä tosissaan täti tuli kylään lauantaina kera hirveen vatsakivun kera, mutta ei hän kauan viipynyt. Otti ritolat tänään ,kovin erikoista. :think005 Yleensä vierailu kestää 4pvää. En kyllä pistä pahaksi ollenkaan. Toivotaan, että toi plussapuhuri puhaltelis myös tänne itä-suomeen :)
 
ihana kuulla sinusta zorro plussatuulia ja tsemppiä noitten hoitojen kans että auttas :)

soma kummalliset menkat siellä.

täällä taitaa kroppa alkaa oikeest valmistautua synnytykseen, alavatsal kipua silloin tällöin epäsäännöllisest, aamulla muutama suppari ja nyt päivällä sit harkkasuppari.
 
Larissa sinä olet aina ihanan ymmärtäväinen ja tsemppaava, pisteet siitä sinulle, on aina niin kiva lukea tekstejäsi :signs001 plussapläjäys henk.koht mittatilaustyönä sinulle :talk017 laughing7
Gatusa minä rukoilen että teiän ninja ei tulis vielä kuukauteen :Heartbigred
mimi. SUPERONNITTELUT! Onnellisuutta ja ihanaa odotusaikaa sinulle ja koko poppoolle :) olen niin jätteiloinen sun puolesta! :Heartbigred vauvaliimaa messiin! :binkybaby oisko toi sun alempi liuskatesti Sofi merkkinen? kotitestin testit on niin parhaita :happy093:dance011

Freyja86 ONNITTELUT! Ihan mieletöntä :smiley-bounce013 nyt kyllä osasit piristää minunkin mielialaa :Heartpink vauvaliimaa kuules sinnekkin :Heartblue on kyllä mahtava juttu! Sinä jos kuka ansaitset plussan :)
Nakaro olin juuri toivottamassa sinut tervetulleeksi mutta samantien täytyy toivotella heipat :laughing002 tuohan on ilmiselvä plussa! ONNEKSI OLKOON :binkybaby tervetuloa kuitenkin vaikka visiitti jäikin lyhyeen :Heartred
tuutikki90 minusta tuo alempi on plussa selkeesti, viivalle kuitenkin vahvistumista mikäli meinaat vielä testata, vauvaliimaa yllikyllin sinne! :Heartblue ONNEA laughing6

RASKAANA OLEVAT, NAUTTIKAA RASKAUDESTA, seesteisyys on avainsana, vaikka joillekin se saattaa olla hankalaa ajoittain niin tästä lähtee seesteisyysruiske :ky terveelliset elintavat ennenkaikkea, olettehan odottavia mamoja ( anteeksi, ei ollut tarkoitus saarnata, oon vaan niin iloinen teidän puolesta ) :cat

Kaikille muillekin: olette niin ihania kaikki ja kaikille toivotan hyvää maanantaina, pian jo tiistaita.. ihanaa elämää ja voikaa hyvin. Mulla menee niin kivasti vaikka koulussa on paljon kaikkea ja tuntuu että deadlinet uhkaa ja saamattomuus vaivaa, oiskohan D vitamiinin puute tai jotain :clock

Täällä on pian ovulaatiotestin aika.. saas nähä! Mies tulee parin päivän päästä kotio :love022 :sex:love7 :wav
 
Muokattu viimeksi:
kiitos kiivi ystäväiseni minäki päätin et ilmeisesti paras ottaa levon kannalta. ukolle ku yritin kertoa ni ei se kuunnellu taaskaa kuten yleensä.
tsemppiä ja jaksamista opiskeluihin :)

kiitos lume toivotaan parasta. se reilu 6vko jos malttas ni ois hyvä.
 
ON: lämpö 37,1 (norm. max. 36,5), en oo tässä välillä kyllä seurannut, se kuumemittari nyt vaan kutsuvasti katsoi siinä vessan hyllyllä :D Mä tipahdan kyllä ihan liian korkeelta sitten, kun se selviää, ettei oo tärpännyt, mut se on sen ajan murhe sitten :D
 
Freyjaalle onnittelut plussasta! :hello2

Mimillä hieno kahden viivan suora! :blob3

Miii, juu minähän se tänään hymynaaman sain testiin. Kivaa mulla on jännäilykaveri. :excited001

Nakaro, kyl toi on ihan selkee plussa! ONNEA!! :happy119

Tuutikki90, kyllä sinullakin hienosti ne kaksi viivaa siellä näkyy! :)

Ihan mahottoman plussa-aallon mä aloitin tälle päivälle! :happy093

Nyt kovasti iltaa odotellessa... Ukkokulta kun ei tiedä mitä suunnittelen, mut työ jo varmaa aamuisen testituloksen perusteella jo arvaattekin... :love022
 
Mimi. Toi ei oo enää mikään haamu! ;)

Freyja, upeaaa!!! :) onnea!! <3

Nakaro, ei tuo mikään haamu ole!! ;) selkee plussa, onnea!

Minkki, ovis ja menkat, ylipäätään kuukautiskierto voi naisilla kerryttää nestettä (hormonit), joten voi toki. Samoin vähänkään niukka juominen tai suolan syönti voi nostattaa painoa (turvotusten muodossa). Nopea painonnousu yleensä on kiinni turvotuksista.

Tuutikki90, plussa toi on!! :D onnea!

Larissa, tsemppiä kovasti sen tuhruttelun kanssa. :)
 
Freyja kokeile yesno digitestiä, on joku uus ja samat ilmoitukset tulee kun cbn. Ja hintaa oli joku 7€? Ja kerro mulle miten toimi kun ajattelin sellaisen tilata ;)

Silv pahoittelut menkoista! Toivotaan parasta uuteen kiertoon :)

Plussia lisään vaan <3
 
pepe, mielenkiintoinen haastaja cb:lle toi yesno-testi! Ja vielä suomalainen, kun on näemmä oriolan. Nopsaa kun googletin, niin antaa vastauksessa raskausviikotkin eikä vain viikot hedelmöittymisestä :)

kiivilinnulle kiitokset kauniista sanoista ja MadHlle kiitokset tsempeistä :) <3 Nyt tuo vuoto taas vaihteeksi tyrehtyi o_O

Zorro, kiva kuulla sun kuulumisia ja historiaakin. Pikaista plussaa sulle toivon <3
 
Ihana plussapuhuri iikkeellä! Harmi vaan kun ei itse päässyt mukaan kuitenkaan, mulla vaihtu eilen uusi kierto ja nyt kp2/33.. Mä olin niin tosi varma jo onnistumisesta oireiden perusteella ja olihan tuo viivanpaikkakin jo testeissä..

Tässä kierrossa testaan kyllä vasta kun menkat on myöhässä...

Isot onnittelut vielä onnistujille!
 
Nakaro, freyja, tuutikki ja mimi! SUPER ONNITTELUT! Vetäkää meijät loputkin mukaan plussaamaan :)

Oli pakko tulla välillä kirjottaan luen kohta loppuun mitä ootte rustannu mut mulla vaan on kultakalan muisti;)

Ja pepe kiva koska meinaat testata ja toivotaan että päästään aaltoon mukaan ;)
 
ihanaa täällä on plussai <3 itellä 7viikkoa jäljellä <3 vähän jo jänskättää..vaik on toi yks jo tuos..mut jänskättää ihan siks kun tavallaan en oo vielä synnyttänyt...pari viikkao töitä ja alkaa mammaloma <3

onnea kaikille ja tarrasukkia ja liimaa ja kaikkea mukaan <3

plussa tuulia muillekin <3
 
Te ootte kyllä niin hurjia rustaan!

Zorro toivon todella että saat pian katsella plussaa testissä! :)

Merinkin testissä en kyllä nähnyt mitään :/

Pahoittelut tädin kohdanneille:/

Larissa mulla kans tuli tollain tota (tosin vuotoa) että loppui ja alkoi ja loppui ja alkoi taas.. Mut ei se enään ollu pelkkää tuhrua... :dontknow Mut mä niin toivon että sulla se enteilis vaan raskautta ;)

On. Tääl on käyty likan kans metsäs keräämässä lehtiä ja askarreltu ja samalla tehtiin isänpäiväkortit isille ja papalle sekä mummin synttärikortti :) Sit vv:tä on taas ruvennut tuleen.. Oli pitkän aikaa kun ei tullut.. Ja mun mielestä se vähän haisee erikoiselta.. :wtf
 
Jaahas ruskean punainen tuhruttelu vaan voimistuu :(

jo niin luulin kaikista oireista et olisi tärpännyt!

mut outoa on se että yleensä mulla alkaa holauksessa ja aamulla. ei ole ikinä tälleen tuhrutellut
 
Muokattu viimeksi:
Kaivelin meidän listaa tuolta moonien sivujen takaa, kun kerrankin pääsin koneelle. :)
Päivitin itelleni testipäiväksi 30.11 (kp31/28-31)

Joko päivitellään tämänpäiväiset ilouutiset plussanneiden puolelle? ;)

Muoks. mimi. lisätty plussanneisiin
Kyfi86 testipäivä päivitetty

Testaajat:
miemelia 8.10
SuNWay 10.10
Silv 9.10
Merink 11.10.
Freyja86 13.10
Pandakarhu 13.10.
pikkukakkosen posti 16.10./24.10.
nuuhku 17.10.
Larissa 18.10.
pepeXXL 21.10.
Sannuinen 28.10.
Kiivilintu 1.11
Ratamo 2.11
PikkuMinski 4.11
DarkMimosa 5.11.
Kyfi86 6.11
Sabetti 30.11
Elli Etana?
Johanna...?
lucky87?
'muurahainen'?

Kaziska?

( yht. 23)


Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Mira83, Harmony, elaffy, Elli28, Nennahh, mimi. (yht.38)
 
Muokattu viimeksi:
Ihanaa kun plussia tullut oikein urakalla! :)
Paljon onnea ja tarrasukkia!

Täällä mennään kp33/29..ei näy tai kuulu tätiä.Davidin testissä vain viivanpaikkaa.

Rakas mieheni sai eilen jonkun henpeilykohtauksen kun kyseli että olenko tehnyt testiä..kun sanoin että oli nega,hän halas ja sano että kyllä me kulta se oma pieni ihme saadaan vielä joku kerta tähän maailmaan ja ollaan pieni onnellinen perhe :) ja mies ei ole potenut kummempaa vauvakuumetta ikinä,mutta kuitenkin täysin mukana :)

Silv,toivottavasti sinun olo helpottaa ❤
 
Nuuhku, mullahan oli tota erikoisen hajuista v.vuotoa myös :grin Plussaa sinä ainakin tästä kierrosta, jos minä en :wink

Lume, tota outoa tuhrua on tässä ketjussa liikkeellä :sad001
 
Takaisin
Top