Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällähän on vielä tuttujakin.. gatusa ja rosebud. Harmi että edelleen pyöritte täällä! Ja siis toki minäkin..en ole tullut raskaaksi mutta en ole kyllä pian 4 kuukauteen yrittänytkään enkä aijo vähään aikaan yrittääkkään. Minulla tuo raskaaksi yrittäminen otti vähän liian koville ja laitoin asian jäihin :) ehkä vielä joskus. Nyt vain seurailen teitä täällä aina joskus. Tsemppiä kaikille!

Täällä on päästy pupuilun makuun, mutta saa nähä tärppäileekö :) se aika näyttää. Mies oli ihana "anteeksi kut vielä tullut raskaaksi" totesin ettei se ole hänen vikansa, johon sanoi että yhtälailla hänenkin :) mutta totesin että kyllä se tulee kun on tulmakseeb, alkaa vaan nöyttää siltä että tulee toinen skorppioni jos täs kierros tärppää, no olisinpahan saksikäsien ympäröimänä :P

Sent from my RM-846_eu_finland_204 using Tapatalk

Minäkin taas täällä... Moneen kuukauteen käynytkään... Kai mä täällä voin silti kirjoitella, vaikka raskaana olenkin. Ajatella, tänään jo 20+0... Mihin nää viikot on menny... o.O Eilen kävin neuvolassa, kun en tunne juurikaan liikkeitä, ni tuli pienoinen paniikki. Mutta kyllä siellä elämää oli kun vahvat sydänäänet kuuluivat. :) Ilmeisesti istukka etuseinässä, jolloin liikkeitä ei tunnukaan niin vahvasti. En jaksa lukea kaikkia 75 sivua, joten kommentoin sitten vain uusiin viesteihin. :) Ketään raskautunut vielä viime vuoden lopulla?

Tsemppiä teille kaikille tasapuolisesti! :)

Onnea plussanneille! Mukaan kaikkea hyvää ja onnellista odotusta!! :)

Vastailen myöhemmin paremmin, tuolla oli pari asiaa kysytty, joihin halusin vastailla, mut nyt ei ole aikaa :)

Omanapa: "kiirettä" pitää. Aamuisin ollut niin väsynyt, että on valinnut nukkumisen minkä tahansa sijaan, nyt kun on iltavuoroja ollut harjoittelussa. Aikaa jää minimaalisesti, ja miestä ei näe kuin tunnin verran päivässä. No, onneksi kohta on viikonloppu. Harjoittelussa on ihanaa <3 Niin olen omalla alalla !

Omaterveyspalvelusta näin, että eilen oli tullut tulokset verikokeista, TSH oli 1.96 ja prolaktiini 171, aikalailla viitearvojen sisällä kummatkin. Laitoin gynelle sähköpostia, saa nähdä vastaako ennen maanantaita, jolloin siis on varattuna soittopyyntöä hänelle. FSH ja LH jätettiin nyt vielä ottamatta, sanoi maanantaina et ne otetaan sit myöhemmin.

Ei kuulu/näy tätiä, tissit kipiät. Kp mitä lienee.
Haluais jo päästä yrittämään edes... :smiley-angelic001 Kuinka sitä kaipaakaan menkkoja kun niitä ei ole. :angry7 Aina kaivannut et olis se säännöllinen kierto, et sit "tietäis" koska ovat myöhässä ja koska eivät. Tietämättömyys on tuskaa. o_O
Sapuskan laittoon ja bussille! :)

heis nonna, ihana kuulla sinusta, mitä kuuluu?
mia mashaAllah jo noin pitkällä, hyvä että kaikki on hyvin pienokaisella. kertoileha jatkossaki kuulumisia.
madh hyvä että oli viitearvojen sisällä arvot. toivottavast saat selvyyden pian jossain muotoa.

on: kp 33/ehkä 19-32 tai jopa 41, ei menkkoi viel, pitäsköhä kinuta testi ku ärsyttää koska ei tiämillo ovis ollu ja mikä kierto.

kiwibirdille ovis onnea :signs003
MadHille tsemppiä!Sais nyt täti sinne kurvata!
Gatusa testaileen vaan :)
on:Taitaa flunssaa/mahatautia pukata..Lämpö koholla puolisen astetta,palelee ja mahassa juilii välillä menkkojen tapaan :confused:Kp 14/26 vielä saa testin tekoo odotella pitkään vaikka malttamaton olenkin :rolleyes:

satsa kyllä jää nyt testaaminen, taitaa menkat alkaa 12h sisää on sellaset oireet nyt selkeest. eli kierto on sen 32-33 kuten aluksi.
toivottavast ei ois flunssa eikä mahatauti vaan jotain ihan muuta...

En ole nyt ehtinyt kirjoitella vaikka pikaisesti on tullut luettua kaiiki viestit.

Onnea niiiiin paljon kaikille plussanneille :) Ja tervetuloa uudet.

On: olen aiemmin käyttänyt pelkästään halpa testistä tilattuja puikko mallisia ovis testejä. Nyt sitten päätin tilata myös digi testejä. Ajatus oli että jos en ole aivan varma puikko testin tuloksesta niin varmistan samasta pissasta digi testillä. Kuulostaa varmaan hullun hommalta!
No testailin ovista puikko testilla ja mun mielestä se ei ollut positiivinen mut halusin testata miten se digi toimii. Ja kas, siihen tulikin hymynaama. Eli hyväksi keinoksi osoittautui tää kehden testin käyttö. Olisin missannut oviksen jos en olisi varmistanut digillä. En raski koko ajan käyttää sitä digiä eli käytän vain silloin kun en ole aivan varma onko positiivinen vai negatiivinen.
Rakkautta sit annettiin useampana päivänä. Rintoja on nipistellyt ja alavatsaa kipuillut välillä. Toki sitä heti ajattelee että toivottavasti olisi merkkejä raskaudesta.

Mies kävi verikokeissa ja todennäköisesti ens viikolla käy antamassa sperma näytteen. Itse menen ensi kuun alusta gynekologille varmistaan että kaikki on kunnossa.

Itse syön nykyään mama vitamiineja. Aiemmin söin palkästään foolihappoa. Sit mies kävi apteekissa ja oli kysynyt mitä suosittelevat ja ohjeiden mukaan mies sit osti noita mamoja. Mulle ne on sopinut ihan hyvin.
Nyt vaan taas odotellaan menkkoja alkavaksi (tietenkin niin kovasti toivon ettei alkais).

Plussa tuulia kaikille ihan hirmusti!!!!

tsemppiä myyh ja plussatuulia, toivottavasti teillä nyt on tärpänny :)

on: 33/32-X etomista taas vaihteeks, olo vähä sellai et menkat ois alkamassa, saapi nähä. ulkona on kunnon vesisade ja kova tuuli joten sisällä pysytää ja esikoinen on kotona ku tänää ei ol poikkeuksellisest koulua ku opettajilla on TAAS kokous koko päivän.

Laskettelu lomalta on palattu..oli kyllä kiva reissu ja teki hyvää kun tuli oltua paljon ulkona... :) rinttetkin oli yllättävän hyvässä kunnossa kun oli nollan paikkeilla lämpötila koko ajan...

Nyt en pysty millään kommentoimaan kaikille kun oon viimeks lauantaina käyny täällä.luin piakseen joten kuten tekstit..

Oli tullu ainakin kolme plussaa jos en väärin muista :) Onnea valtavasti ja tarsukkia matkaan kaikille... :) ihanaa kun oli tullu plussia..

Nonna.KIva kuulla susta ja toivottavasti saatte sen plussan... :) Tsemppiä.

on.Mä en taas tie mihin uskoisin joten lähen ostaan lisää testejä...tein samasta pissasta kolme eri merkkistä testiä..apteekin omaan tuli haalea mutta selkeesti näkyvä toinen viiva mut näihin kahteen liuskatestiin ni toinen oli selkee nega ja sen toisenkin lukisin negags et en nyt tiiä kun oon ennenkin saanu noita vääriä plussia mut tohon apteekin omaan ilmesty se toinen viiva kahes minuutis..???nyt siis kp.30 ja dpo.13 ehkä...

Minä kyllä onnittelen jo sinua Loora :) ei siihen apteekin omaan turhaan viivaa tule! Mutta varmistele vain lisätesteillä :) tuutko lokakuisiin vai meneekö jo marraskuulle LA?

loora kyllä kuulostas siltä että siellä on matkustaja kyydissä nyt, en minäkää aikoinaa apteekin omaa saanu viivoi ellei ollu raskaana. tarrasukkia sinulle tonnikaupalla ja kertoilehan kuulumisia jatkossakin. digi ehkä vois olla paikallaa ni ainaki saat varman selvyyden ku tulee viikot :)

Kiitos S1N1 ja Gatusa... toivon et toi testi näyttää oikein kun en oikeen taho uskoo ennen kun saan sen yhtä tumman viivan kun esikoisesta..joo ajattelin ostaa digin ja pari apteekin testii lisää ni saa varmuuden...mä luulen et laskettuaika olis 30 tai 31 lokakuuta mut en oo ihan varma...hui kun alko nyt jännittää...

unohdin tärinöissäni toivottaa kaikille tsemppiä ja plussa tuulia... :)

tuun kertoo teille kyllä heti kun teen uuden testin et mitä tuli.. :)

niin ja sitä piti vie sanoo et ne liuskat oli davidin ja toinen oli one step merkkiset liuskat.siis ne oli negoja mut tohon apteekin omaan sain sen viivan joka on jopa vähän tummunu jälkeen päin..toivottvasti en tipu korkeelta...

Rosebud, turtuu..isolla t:llä ja saakin. Koin itse kovan kolahduksen viime vuonna kesäkuussa kun vauvakuume oli kovimmillaan ilman tulosta ja jätettiin yritys sikseen kuukaudeksi ettei mielenterveys romahtaisi totaalisesti eli heinäkuun oli paussi, sitten taas jatkettiin elokuusta eteenpäin ilman ehkäisyä kunnes jätettiin yritys taas kuukaudeksi tammikuussa ja koko helmikuun ollut ilman ehkäisyä enkä siihen enää ala.. oon kokenut ne "pahimmat" tunnemylläkät ja nyt oon paljon rennompi vauvakuumeen kanssa. Uskon että sulle käy pian samoin ja toivon sulle samaa rentoutta vaikkei se ole helppoa ja tuntuu lähes mahdottomalta, ootte tainneet yrittää todella kauan(?) en tiedä sun taustoja mutta toivon paljon jaksamista ja kaikkea hyvää, millä saralla teidän yritys tällä hetkellä on jos saa udella? Tsemppiä. :thumright plussatuulia sinne +++++++++

Bluerose hyvä asenne, niin se on että raskaus alkaa kun sen aika on.. ympäripyöreetä eikös(?) mutta kaikkea hyvää ja ihanaa sinne ja peitot vaan heilumaan tosiaan, plussatuulia +++++++

loora84 kyllä sieltä plussa pärähtää :sign17:sign19:sign17:sign19 loisto juttu, toivotan parasta sulle & teille! kerrohan testauksien tulosta, parasta ois testata ylihuomenna - maltti on valttia! kävi kuinka tahansa mä puhallan plussaa ja kahta vahvaa viivaa +++++++++++ ( | | )

MadH91 ensinnäkin mukava kuulla susta, ehti tulee pikkusen ikävä! tshej heh, miellyttävää luettavaa nuo tulokset, hyvä että ovat viitearvojen sisällä, innolla odotan mitä nuo tulevat muut kokeet antaa tulokseksi :ky alkais jo ne menkat! oisko punkku paikoillaan?

Mia82 todella paljon onnea raskaudestasi, nuo viikot on jo aika ruhtinaaliset, ihanaa odotusaikaa minultakin :)

Myyh ei tuo kuulosta lainkaan pöllöltä :happy11, hienoa että sulta löytyy kekseliäisyyttä :thumleft hyvä että ovulaatio on hymynaamoilla, ei muuta kun paljon plussatuulta sinne ja rutkasti tsemppiä. Mama vitamiinit ovat hyvä valinta :love2

ja sitten omaa napaa: ovulaatio oli eilen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja siltä se kyllä vaikuttikin, pupuilua kolmesti :eek: ja tosiaan turvotus, kivut ja halut sen kertoivat ja se testi! kyllä, se oli plussa. Testasin aamupissasta tänään ja toinen viiva oli selkeesti vaaleampi eli siinä se meni.. onneks tuli hyödynnettyä oikeen kunnolla. Nyt sit vaan oottelen.. hauskaa kun sen tunsi niin selkeästi, kolmannella kerralla yhdynnän aikana tunsin kipua.. hui, ja sitten loppu illan maha vaan jumputti itsekseen/eli omaa elämäänsä ja nippaili tylpästi oikeelta ihan alhaalta ja kohdunkaula supisteli samalla tavalla kuin orgasmin yhteydessä/jälkeen + kaikki ne kipuilut ja aristukset ja hei mies kokeili otsaa ja sanoi et oisko kuume tulossa ja kaiken lisäks tunsin itsekin eilen olon lämpimämmäks ku yleensä! ei oo koskaan ennen käynyt näin.. onko joku tuntenut tuota supistelua? Sori yksityiskohtaisuus. :female :sign17:sign19:sign17 :Heartbigred tossa kuva eilisestä ja tän aamusesta ovistestistä, alhaalla eilinen ja ylhäällä tän aamunen:

saatan tehdä vielä huomisesta aamupissasta ovistestin varmistaakseni toisen viivan haalenevan pois.. vaikka oireet ja eilinen testi sen todistaa että ovis oli eilen.

Muokattu viimeksi:
Oikein hyvinhän mies otti uutisen vastaan kysyen että "tarkoittaako tämä että nyt me ollaan raskaana?" :grin
Nukuttua se sai kuulemma kolme tuntia ja koska luonnollisesti olen kieltänyt kertomasta kenellekään niin aikoi leijua ihan yksikseen nyt, heh.

Ensi viikkoon se soittokin varmaan menee kun täytyy olla työpaikan kalenterin luona kun aikoja minnekään varailee joten odottelen hetkeä kun olen yksin töissä :) Tänään on vihlonut muutamaan otteeseen todella kivuliaasti muuten ollut jomotusta aamusta iltaan. Töihin mennessä säikähin jo että flunssa aikoo pukata kun niin pyörrytti mutta onneksi olo koheni nopeasti!

Pikainen ON
ei ollu kiinnitymisvuotoa, voimistu niin et tuli töissä housuista läpi -.- mut joo, kierto jäi nyt lyhyeks. Nyt kp2/17-26.
Turhauttaa todella

pahoittelut menkoista nitamoi, täälläki ootella menkkoi alkavaks ku verta vähä valkkarin seassa.

onnea plussanneille :)

Takaisin