Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oi miten ihania uutisia täällä onkaan!!! Mimilläkin hienosti viivat vahvistuneet, ihan selkeästi!
Onnea myös Nakarolle! Ja hiiiiiirveät onnenhalaukset Freyja! Olen niiiiiin onnellinen puolestasi :Heartred:Heartred:Heartred:Heartbigred

Toivotaan että Tuutikki saa selvyyden tilanteeseen, noista viivoista siti sanoisin että onnea!

a.baa-very-happy-sheep.jpg
 
Mä tilasin netistä testejä :D Ihan hullun puuhaa, kun en edes tiedä aletaanko nyt yrittää vai ei...mä niiiiin haluaisin, mutmutmut.... Äääääähh!!! Olispa nyt vaan jo tärpännyt puolvahingossa, niin ei tarvis miettiä :D
 
azalea mä toivon ihan samaa että olisi nyt tärpännyt oikeastikin!!

koska jos ei niin uudessa kierrossa täytyy aloittaa clomit ja en haluaisi :(
 
Voi Etsijä mikä ihanuus lambi siellä :) Heti tuli iloiselle mielelle!

Pähkäilen täällä et tilaisko digitestin mutta kun tuo hinta vaan hirvittää :D Ehkä mä vaan tihrustelen toistaiseksi viivoja. Kun siitä viikkonäytöstä näkis edes et nouseeko hcg tarpeeksi.

On: Täällä ollut pientä etovaa/huonoa oloa ja noita menkkakipuja tai turvotuskohtauksia. Yhtäkkiä alkaa koskee ihan valtavasti mahaan kuin olis ilmaa tai menkat tulossa ja sit menee ohi. Toivottavasti ei olis mitään vakavaa :)
 
Mulla tuo välivuoto oli kyllä niin runsasta, ettei siellä kyllä kukaan oo voinut kiinnittymään pystyä...toisaalta, veri oli kirkasta ja sen vuoto liittyi selvästi mun liikkeisiin, joten olis kai voinut tulla vaan jostain yksittäisestä kohdasta vaikkapa kohdunsuulla sen kierukan poisoton johdosta (olishan? :D ), mut enpä tiedä... Tissit kipeät, närästää ja nyt uutena jotain ihan uutta; ylähuuli on turvoksissa ja tuntuu kummalta. Mut ei oikein vielä edes vois olla oireita, kai mä kuvittelen, ei olis ees eka kerta :D Mut jotenkin tää toivossa eläminen on jännää...
 
Voi ihana mitä täällä on tapahtunut parin tunnin aikana !!! Paljon onnea plussanneille ja tonneittain vauvaliimaa matkaan :smiley-bounce013

Pahoittelut tädeistä :(

Täällä kp 16 ja oviksesta ei mitään tietoa, vaikka tuo alavatsa onkin ollut omituinen. Nyt kun ei tikuttanut niin miettii että olisko se ovis kuitenkin aikaistunut ja ollut tuolla kp 11 paikkeilla vai vasta myöhemmin tiedä tuosta kierrostakaan ennen oli suht tarkka 28/30
:rolleyes:
No onneksi on talleteltu ahkeraan ettei ainakaan siitä jää kiinni :grin
 
Azalea, eletään sitten toivossa yhdessä :D Mulla kans toi vuoto on niin pientä ja ajoittaista että haluan haaveilla että mahiksia on vielä että siellä joku pystyisi tarrautumaan pysyvästi :D
 
Ihanaa, onnea kaikille plussista! ❤️❤️

Muurahainen ja Larissa, kiva kuulla että muillakin voi olla pahaa oloa ovikseen liittyen. Nyt pitää vaan seurailla, josko tuntemukset piti paikkaansa :)
 
Ihania, kaivattuja plussauutisia! Oon niin onnellinen sun puolesta freyja (jäit mieleen jo sillon aikasemmin kun täällä kirjottelin) ! <3 onnittelut myös mimi ja nakaro! <3 tuutikille varovaiset onnittelut! :) jo aikasemmin plussanneista onnittelen vielä etsijää ja looraa <3

nuuhku, kiiwilintu, larissa<muistan myös teidät! paljon plussatuulia teille <3 ja kaikille muillekin: kiva, että jäin joidenkin mieleen, muistan teidät yhdessä kuumeilijat :D

granger: vielä liikunnasta. joo, varmasti perusliikkuminen on vaan hyväks, mutta mä oikeesti kävin aika raskaissa jumpissa ja raskautuminen muutenkin hankalaa, niin mietin..

tervetuloa uudet!!!

pahoittelut tädin kohdanneille :(

lucky: toivon, että asiat järjestyy miehes kanssa parhain päin! Paljon voimia ja pidä itsestäs huolta!

on: kp 19 eli pitäis olla ovis, en oo vielä testaillu tälle päivälle, kun huomasin, että digiin pitää olla pissaamatta 4h! Nyt kärvistelen täällä :D ei oo yhtään ovisolo, epävarmuus taas kummittelee, että mulla mitään ovista ookaan.. Viivatkaan ei oo vahvistunu. tod.näk. en ovuloi joka kierto, kunpa se ei olis tää kierto. Taidan jättää testailut, kun tikut loppuu. Tuntuu, että pääsin stressistä eroon, mutta nyt alkaa testauksen myötä uudestaan.

Tänne oli tullu hirveesti tekstiä, mutta osallistunpa minäkin asuinpaikkakyselyyn: eli asutaan miehen ja kissan kanssa kaksiossa pienkerrostalossa pk-seudulla, Muutettiin just kuukausi sitten tänne pirkanmaalta, vähä ikävä kavereita ja perhettä, että ehkä vielä joskus takasin sinne. Minä oon 28 ja mies 29.

Hoidoistakin joku kyseli jossain vaiheessa. Minä menin pitkän kierron takia yksityiselle alle puolen vuoden yrittämisen jälkeen ja sain lähetteen hormoni- ja lapsettomuuspoliklinikalle. Tuloksena pco, äidilläni myös raskautuminen kestänyt useita vuosia. Mulla käytettiin munasolujen ja limakalvon kasvattamiseen pregnyliä ja se toimi ihan ok, vaikka haluttua lopputulosta ei tullu. Viime kerralla sain myös lugesteronia keltarauhasen toimimattomuuteen, mutta mulla on aavistus, että se alotettiin liian lähellä ovista. Ehkä ens vuoden puolella taas hoitohin.

Nyt yritystä takana siis 1v 2kk. Yritän olla stressaamatta, kun kiertokin rauhottu 33 päivään. Silti mietityttää juuri tuo ovuloiminen sekä liikkuminen. Ja vitamiinien saanti ja syönkö tarpeeks monipuolisesti.. Kaikesta voi näköjään stressata :D mut voi muuten lisätä listaan, uskaltaiskohan sitä laittaa vaikka 23.10 testauspäiväks?

Tämän romaanin myötä plussatuulia meille kaikille sitä tarvitseville <3
 
zorro86; sulla on ihana nimi, meillä samanniminen pupu :) ja täällä mulla myös todettiin 1kk pcos eli eka kierto menossa tämän tiedon kanssa. :)
 
Siis mitä hittoa täällä tapahtuu naiset?! Täällähän on järkky plussapuhuri :smiley-bounce016

Paljon onnea Freyja :Heartred toivottavasti pikkuinen pysyy loppuun asti matkassa. Oon niin onnellinen erityisesti sun plussasta, aivan mahtavaa. Oot plussan ansainnut :)

Paljon onnea myös mimi :Heartred

Pari muutakin plussaa oli mutta unohdin nimet tässä innostuessani mutta onnea teillekin :)
 
Täällä alkoi tänään ihme tuhruttelu. Huomenna vasta menkat pitäisi alkaa... o_O yleensä alkaa ihan kunnolla. Mitään en jaksa kyllä kuvitella kun polin täti pudotti ultrassa kovaa ja korkealta. Joten veikkaan että täti punainen huristelee huomenna paikalle, ryminällä.

Mutta oon niin onnellinen teidän puolesta :love017 jatkakaa plussa-aaltoa :Heartred
 
Nakaro: vahva plussa! Onnea

Tervetuloa tuutikki90! Ja onnea plussa tuloksesta!!!

Harmony. Olishan tuo kiva mutta ei oikein tiedä mikä on kropan tilanne. Pitäiskö testata vaikka kp 9 mut jotenki tuntuu siltä.. . Voiko keltarauhas hormooni edelleen vaikuttaa aiheuttaen "valeraskauden"... Niinku ei ole poistunut elimistöstä. Pakko joka tapauksessa testata kun loppuviikosta olis sellasia kokeita labrassa johon ei oikein saa mennä kuten röntgen... ja jos jotai on ni apteekin omalla sen pitäis näkyä... en kyl sitten tiedä mistä olo johtuu... nyt ku ku istun tässä ni alamaha tuntuu olevan tiellä ja sellanen pallo. Sitäpaitsi ekan raskauden aikana oli tomaatit ja kiinalainen mun pakkomielle. .. ni nyt on se kiinalainen. Jo toinen kerta viikon sisään kiinalaisessa pitänyt käydä syömässä :) niinku nuoki rinnan paukamat et ois rauhaset turvoksissa niinku menkoista yleensä. :)
 
Muokattu viimeksi:
Yök. Töistä kun pääsin niin koko aika kulunut pää pytyssä.. Niin paljon sattuu vatsaan ja selkään et on oikein huono olo.. Ei tää nyt näin paha ollu sillon heinäkuussa.. Mistähän vois johtua?
 
Takaisin
Top