Ihania, kaivattuja plussauutisia! Oon niin onnellinen sun puolesta freyja (jäit mieleen jo sillon aikasemmin kun täällä kirjottelin) !
onnittelut myös mimi ja nakaro!
tuutikille varovaiset onnittelut! :) jo aikasemmin plussanneista onnittelen vielä etsijää ja looraa
nuuhku, kiiwilintu, larissa<muistan myös teidät! paljon plussatuulia teille
ja kaikille muillekin: kiva, että jäin joidenkin mieleen, muistan teidät yhdessä kuumeilijat :D
granger: vielä liikunnasta. joo, varmasti perusliikkuminen on vaan hyväks, mutta mä oikeesti kävin aika raskaissa jumpissa ja raskautuminen muutenkin hankalaa, niin mietin..
tervetuloa uudet!!!
pahoittelut tädin kohdanneille
lucky: toivon, että asiat järjestyy miehes kanssa parhain päin! Paljon voimia ja pidä itsestäs huolta!
on: kp 19 eli pitäis olla ovis, en oo vielä testaillu tälle päivälle, kun huomasin, että digiin pitää olla pissaamatta 4h! Nyt kärvistelen täällä :D ei oo yhtään ovisolo, epävarmuus taas kummittelee, että mulla mitään ovista ookaan.. Viivatkaan ei oo vahvistunu. tod.näk. en ovuloi joka kierto, kunpa se ei olis tää kierto. Taidan jättää testailut, kun tikut loppuu. Tuntuu, että pääsin stressistä eroon, mutta nyt alkaa testauksen myötä uudestaan.
Tänne oli tullu hirveesti tekstiä, mutta osallistunpa minäkin asuinpaikkakyselyyn: eli asutaan miehen ja kissan kanssa kaksiossa pienkerrostalossa pk-seudulla, Muutettiin just kuukausi sitten tänne pirkanmaalta, vähä ikävä kavereita ja perhettä, että ehkä vielä joskus takasin sinne. Minä oon 28 ja mies 29.
Hoidoistakin joku kyseli jossain vaiheessa. Minä menin pitkän kierron takia yksityiselle alle puolen vuoden yrittämisen jälkeen ja sain lähetteen hormoni- ja lapsettomuuspoliklinikalle. Tuloksena pco, äidilläni myös raskautuminen kestänyt useita vuosia. Mulla käytettiin munasolujen ja limakalvon kasvattamiseen pregnyliä ja se toimi ihan ok, vaikka haluttua lopputulosta ei tullu. Viime kerralla sain myös lugesteronia keltarauhasen toimimattomuuteen, mutta mulla on aavistus, että se alotettiin liian lähellä ovista. Ehkä ens vuoden puolella taas hoitohin.
Nyt yritystä takana siis 1v 2kk. Yritän olla stressaamatta, kun kiertokin rauhottu 33 päivään. Silti mietityttää juuri tuo ovuloiminen sekä liikkuminen. Ja vitamiinien saanti ja syönkö tarpeeks monipuolisesti.. Kaikesta voi näköjään stressata :D mut voi muuten lisätä listaan, uskaltaiskohan sitä laittaa vaikka 23.10 testauspäiväks?
Tämän romaanin myötä plussatuulia meille kaikille sitä tarvitseville