Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huooooooh! Ootte kirjotellu taas ahkerasti... Täällä taustalla lueskellut ja yrittänyt etsiä positiivista fiilistä.

Onnea plussista niin ovis- kuin raskaustesteissäkin :) ja pahoittelut tädistä tai km :(

Tervetuloa uudet ja plussatuulia kaikille ♡

Mimillä ihanat plussat :);)

On kp10 ja ovista odotellaan tai en tiiä odotellaanko enää mitään :confused::(:eek: Mies jaksaa tsempata, mutta nyt on tuntemukset tooooooooooodella matalalla... No ehkä meillekin joskus :confused::rolleyes:
 
PikkuMinski, mulla on kyllä kans omat tsempit täysin kadoksissa mutta muiden osalta jaksan olla toiveikas ja innostua :) Kunnon megaovista ja tsemppifiilistä toivon sinnekin!

Mimi, netistä tilatessa kestää kuitenkin päivän-pari kun ne tulee, mutta sun tilanteessa se ei haittaa jos muutenkin aiot ootella digin kanssa :)
 
mimi plussia ovat mashaAllah :) äh sä pidät meit jännitykses noin kauan!!!

tsemppiä piinailijoille ja plussatuulia.

täällä väsymys on iha hirveä, aamulla kävelin vähä pihalla että saan liikuntaa vähä ja pitäs yrittää jaksaa venytelläkin. ukolle yritin puhua et sais hieroa mua ku se on hyväks. ukon kans kateltii vauvalle kantokoppaa jne missä vois ens hätää nukkua ennen ku saa sängyn tehtyä. se alkaa sisäistään että tarttetaa aikas pian tarvikkeet. mulla tänää vatsa kipeytyn muutamaan otteeseen, ilmeisesti mietoi suppareita tuli aamusta muutama, ukko vaa ei tajunnu asiaa. sentää lueskeli viikkoa 37 jo et mitä pitää tehä jos vedet menee mut sit se mietti mistä sitä tietää millo se menee ni mä katoin hölmönä sitä et ai mistä tietää enköhä mä sano siinä vaihees et nyt sairaalaa vedet meni. :)
 
Tätä ketjua on kiva lueskella ja jännittää täällä teidän kanssa :) monella nyt jännät hetket, toivottavasti plussaatte!! Muistan niin esikoisen yrityksen (10 kk yritystä ennen tärppiä) ja kuinka aina petty, kun ne menkat sieltä alko. Lopulta varasin ajan tutkimuksiin. Siinä kierrossa en edes tikutellu ovista, eikä peittokaan heilunu ku ihan pari kertaa. Olin jotenkin tosi rauhallinen, että nyt selviäisi onko kaikki ihan ok. Olin ihan 100 % varma, että menkat alkaa, mutta sitten teinkin positiivisen raskaustestin <3 tuossa se ihana pieni ihminen nyt leikkii :) nyt aion olla vielä ainakin vuoden kotona tytön kanssa. Toivottavasti toinen tärppäis, niin ei tarvitsisi tyttöä laittaa hoitoon tässä välissä :)
 
Mä nään haalean viivan... :/
 

Liitteet

  • 1413190093444.jpg
    1413190093444.jpg
    20.7 KB · Katsottu: 125
Heei! Täällä ilmoittautuu kanssa yksi vauvakuumeilija ja jännät paikat on menossa kun menkat pitäisi alkaa ihan lähipäivinä. Ekan kerran tikutinkin ovista mutta en tiedä menikö ajoitukset väärin mutta katsotaan on tulosta tullut :) onhan tuota yritystäkin jo takana. Minulla on jo ennestään 3v. tytär joka kovasti kaipeilee pikkusiskoa/-veljeä mutta ei tunnu tulosta vaan tulevan. Tsemppiä kaikkille yrittäville! Plussia kaikille! :)
 
Nakaro tervetuloa! :) dpo on tosiaan päivät oviksesta. Oliko se niin että ovispäivä dpo 0, päivä oviksesta dpo 1 ja sitä tehden sitten.
 
Noniin, ajattelin vähän vertailla noita testejä kuinka viivat on vahvistunu. Ylimmäinen testi on siis tehty perjantai iltana, seuraava lauantai aamu, lauantai iltapäivä, sunnuntai aamu ja alimmainen tehty tänä aamuna 2h sitten. Jännä että toi tän aamun testi näkyy nyt paaaaljon vahvempana kun sillon aamulla :o

Ja löysimpä noiden testien merkin! Wondofo-One Step :)
 

Liitteet

  • 1413191591731.jpg
    1413191591731.jpg
    36.5 KB · Katsottu: 122
Takaisin
Top