Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tulipa tuosta muurahaisen ovisplussasta mieleen: Minähän en testaile ovista, mutta eilen illalla oli sellainen parin tunnin huono olo ja mietin voisko se olla ovis tuloillaan ja olis ollut se hormonipiikki meneillään? Eilen oli kp10 ja tänään kp11. Oon aika herkkä hormoneille, aikanaan pillereiden takia oksentanut ja renkaan laittopäivänä oli usein huono olo ja aika sama fiilis oli eilen... Kelläs muulla oli pahoinvointia oviksen aikaan ja kauan se kesti?
 
Huomenta! Tervetuloa Kat25 :)

Se vuoto palas taas eilen, kun kumartelin sienimetsässä... Noinkohan mä eilen sitte mitään viivaa näin, kuvittelin varmaan. Hormonit vaan on sekasin ja siks närästää ja imetyskin sattui tänä aamuna. Toivottavasti vaan tasaantuis nyt nopeesti. Vaikken kyllä nyt edelleenkään tiedä mitä haluan, niin sen mä tiedän, etten ainakaan kahden viikon välein halua vuotaa jotain :D
 
Tervetuloa kat25! :)

Voi MadH, sulla onkin jännät hetken ennen häitä! Kiva kun kertailit historiaasi, sulla on kaikki loksahdellut kohdilleen ja parhain päin :)

Onnea muurahainen ovisplussasta! Oliko joku muukin ovisplussaillut..?

Ratamo, mulla tulee myös etova olo heti oviksen jälkeen. Joskus kestää hetken, joskus päiviä.

Täällä ei mitään uutta. Kp 27/29-32 ja dpo 9 tai 10. Alkais jo ne menkat jos on alkaakseen, toi tuhru alkaa totaalisesti kylläsyttää vaikka tänään näyttää olevan vaihteeksi laantumaan päin. Joku syksyn sulkasatokin on, kun hiuksia tuntuu lähtevän runsaasti harjatessa. Harja näyttää harjauksen jälkeen aika karulta, kun on niin pitkät hiuksetkin :grin
 
Larissa, nyt et mitään menkkoja houkuttelee paikalle, kun tuhru loppuu ihan kohta ja pysyy poissa ainakin ensi kesään. ;)

Kaksi viikkoa pitäisi vielä piinailla ennen ensimmäistä ultraa. Pari päivää ultran jälkeen on ensimmäinen neuvola. Niin pitkälle en olekaan vielä koskaan päässyt, joten odotan kyllä todella innolla, vaikka onkin vain papereiden läpi käymistä. :)
 
elaffy, kiitti tsempistä :) Mua vaan kyllästyttää tämä kierto ja olot joten sais jo tulla jotain ratkaisua! Malttamaton olen taas :grin Mulla on niiiiiin kaikki sormet ja varpaat pystyssä sulle! Olet usein mun ajatuksissa ja seuraan sun ja teidän muidenkin höpinöitä tuolla kesäkuisten puolella :Heartpink

Jotenkin sellainen fiilis tosta geleestä ettei se ole kohentanut mun oloa vaan huonontanut :sad001 Puhti on poissa, noi kummat vuodot ilmestyi, hiukset tippuu päästä ja siihen vielä "normaalit" loppukierron oikeat ja kuvitellut oireet niin mukavaa on... :grin Mutta alle 30 pv vasta mennyt noita, joten annan niille mahdollisuuden vielä kunnes purkki on tyhjä.
 
Larissa, jännä juttu tuo gelee. Minulla ei ollut mitään oireita sen kanssa, mutta olen lukenut juttuja, joissa on kerrottu vuotohäiriöistä. Jos ne loppuisivat sinullakin. Koskas testailet? :)
 
Voihan nää olot johtua muustakin eikä välttämättä tosta geleestä. :) Syksykin aiheuttaa kaikennäköistä. Torstain ja lauantain välillä pitäisi viimeistään menkat alkaa eli sunnuntaina ehkä testailen jos sinne asti pääsen.
 
Mä käyn tänää marketista ostaa testit ja testaan jossai vaihees.. En enää kyl usko et sielt mitää plussaa tulee.

Silv: mikä sun dpo on??
Ja voi soitella terveyskeskukseen et tekeevät verestä testin. Jos se näyttää negaa niin sit soitella uutta aikaa.
 
Silv, onko sulla nyt miten menkat myöhässä? Voihan sitä vaikka heti soitella, mutta usein käskevät vaan oottelemaan ja tekemään testejä kotona. :( Oliko sulla oviksen ajankohtana kuitenkin tiedossa? Jos oviksesta alkaa olla 3-4 viikkoa eli menkat on 1-2 viikkoa myöhässä niin luulisi silloin viimeistään testissä näkyvän! Jos menkat alkaa olla ton 2 viikkoa myöhässä niin suostuvat varmaan jo verikokeenkin tekemään..?
 
Tervetuloa Kat25 :)

Larissa, et nyt mitään menkkoja manaa sinne. Riittää kun mä niitä toivon ;D

Elaffy: pidän niin peukut pystyssä sulle!

On: Dpo 13 tai 14 alkoi tänään. Yöllä taas oli pientä menkkajomotusta. Lämmöt taas lähes 37 astetta... Rinnat pinkeät ja niitä toisinaan särkee. Eilen oli iltapäivästä sellaista huonoa oloa et toivoin vaan menkkojen alkavan jotta helpottais :D Yhtään ei oo mikään plussaolo joten odottelen rauhassa torstaihin asti et mitä tapahtuu. Ei jotenkin innosta testata kun pelkään et jos sieltä plussa tulee niin meneekö kesken. Hieman kyl olis toiveet korkealla lämpöjen suhteen ja muutenkin olojen. Ai niin ja mulla ei oo mitään valkkaria vaikka yleensä se lisääntyy ennen menkkoja...
 
Freyjaaaaa, älä SINÄ niitä menkkoja manaa siellä itsellesi! Mie uskon, että sinne pärähtää nyt pysyvä plussa <3

Ja ymmärrän ton pelon. Itse myös pohdin, että jos nyt yllärinä se plussa tännekin tulisi niin mitä toi vuoto on ollut... Varhainen km, kohdunulkoinen, kiinnittymistä, valemenkat, hematooma vai mitä. Ja kun sitä ei vaan voi heti tietää.
 
Kp37 dpo 19. Eli siis keskiviikkona vasta viikon myöhässä menkat. Mutta kun normisti ei oo! Max 3pv ollu myöhässä.

Kiitos merink, ehän mä älynny et vois toki nyt ku kauppaan kerran menee, ostaa jonku markettitestin :D tekee sen digin sitte viiielä myöhemmin jollei mitään tapahdu.

Larissa: joo ku oikein miettii niin ainakin tää tk käskee odotella aina joka asiaa monta viikkoa ennen kun millekkään tehdään mitään.. Ehkä mä maltan.
 
Silv, voithan sä soitella jos vielä silloinkin on nega kun on viikon myöhässä. Ovatpahan tietoisia tilanteesta ja ei sitä tiedä vaikka ottaisivat jo verikokeeseen. Jos sanot vielä että oviksen ajankohtakin on tiedossa eli luteaalivaihe alkaa olla epäilyttävänä pitkä? Vitsit sulla on kutkuttava tilanne! :D
 
No tän paikkakunnan tksta ei tiä tekeekö sitäkään :DD välillä tuntuu et ne välttelee kaikkea mikä työn nimellä kulkee :D
 
Takaisin
Top