Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hmm. Aamulla tuntu pieni paine oikealla puolella, ns suoliluun vieressä (melki nivusessa). Nyt vasemmalla samassa kohtaa. Ja röyhtäilen taas, nousee mahahapot kurkkuun. Eiks nyt jo vois päättää mitä tapahtuu?
 
no nyt on IT korjannut vian ja pääsen tas kirjautumaan, huh!

Onnea freyja ja mimi! Ihanaaa!

Oliko Tirpukka muutamia päiviä sitten kp 7? Itse saatan olla kp 11 nyt niin suunnilleen samoilla kohdilla ollaan!

jäi pari sataa viestiä välistä lukematta kun te ootte niin mahottomia kirjottaa, yritän selailla loputkin läpi

hyvää alkanutta viikkoa kaikille!
 
Minäkin halusin kokeilla tuota r-testiä kun tuntuu olevan joku aalto meneillään! Ja arvatkaa! Sieltä tuli haamu! <3 vai onko teidän mielestä?
ImageUploadedByVau Foorumi1413197026.028418.jpg
 
Ihanaa nähdä taas plussia täällä!! Paljon onnea Mimi ja Freyja!! :D
Taas saa uutta pontta omaan odotteluun.
Eilen oli todennäköisesti ovis, ainakin viikon ollu valkkarii ja kipuja jotka huopentu kyllä eilen tosi kovaan alavatsakipuun. Ja tähän ovisviikkoon liittyen pakko kysyä teiltä naiset että nouseeko muilla paino huomattavasti oviksen aikana?? :O olen laihduttamisen takia mittaillut painoa päihittäin ja olin järkyttynyt koko viime viikon ajan kun paino ei laskenut ollenkaan, lähinnä nousi ja huipentui sit siihen että tänä aamuna oli viikonlopulta tullut jo yli kilo lisää painoa. :( ja nimenomaan viime viikolla liikuntaa oli joka päivä ja paljon ja tarkkailin syömistäkin todella tarkkaaan. En tajua!?
 
Ihan päivänselvä plussa :) Tuon kummempia plussia mä en oo tainnut saada missään raskaudessa ja kuitenkin todistettavasti raskaana oon ollut, kun oon kaks synnyttänytkin :D
 
Nyt ropisee taas roppakaupalla plussia! Kyllä noita tuplaviivoja on upeaa katsoa! Onnea naiset! Ja tsempit jännäilijöille!

Larissa: kiva, että tuhruttelu loppui. Jospa ei tarttisi tuhruja tai verta nähdäkään vuoteen!

Omaa napaa: hedelmällisten limojen eka päivä menossa. Alkaa mennä jo aika samaa rataa nää kierrot. Ja se on hyvä uutinen se!
 
Aivan pakko nyt kirjoitella tännekki,plussaus olisi enemmän kuin tervetullut ja nyt sitten mielikin saattaa jo tehdä kepposia.. viikko sitten pari viiltävää repäisyä kipua oikealla puolella,istuma asennosta seisomaan ja eikun suosiolla pyllyä alas tuolille..kipu oli valtaisa! Nyt sitten kp 27/28 menossa ja aamulla 4h aivan järkyttävän paha olo ja eilen maha aivan sekaisin..mietin jo että niinkö tulee oksennustauti mutta hmm.. alamahaan säännöllisesti molemmin puolin vuorollaan koskenut ja alaselkäkin todella kipeä. Malttamaton kun olen toissa päivänä eka testi ja tnä toinen (ylempi toisen pvä alempi tän pvä) nyt sitten pää on ihan sekaisin ajatuksista.. ylemmässä näkyy haalea viiva ja alemmassa selkeä plussa MUTTA kumpikaan näistä viivoista ei ilmestynyt testi ajan puitteissa vaan n.reilu 10min. Testi kaupoista saatava pregnant check tai jotain sinne päin :) mielipiteet olisi enemmän kuin tervetulleita!
 

Liitteet

  • 1413195031172.jpg
    1413195031172.jpg
    15.5 KB · Katsottu: 110
Tuutikki, mä tein ekan haamun viime pe ja se ilmesty kans vasta testiajan jälkeen ja ilmeisesti raskaana ollaan kun viivat on vahvistunu :) kannattaa testata huomenna tai parin päivän päästä uusiksi, aamupissasta tietty :)
 
Mimi. Näin täytyy toimia! :) Pakko oli vain saada vähän muittenkin mielipidettä asiaan että en yksin tämän kanssa ole hourailemassa! :D Plussa tuulia kaikille ja paljon tarrasukkia mukaan plussanneille! :happy093
 
tuutikki, komppaan mimiä eli uutta testiä jotta saisit kunnon plussan testiajalla :) Itse sain noita "roskishaamuja" viime kierrossa, mutta eivät oikeaksi plussaksi vahvistuneet ikinä. Sulla toi alempi testi näyttää jo tosi hyvältä ;)
 
Larissa, itse en muista että kyseisellä testillä olisin koskaan saanut haamua monen tunnin vahtaamisen jälkeenkään! :D mutta nyt punaiset päivät saisi pysyä pois ja ke uutta testiä kehiin.. lievästi sanottuna 1milj perhosta mahassa! :)
 
Jellis: Juu kyllä vaan, täällä meneillään kp10 eli sama suunta meillä :) Huomenna alkas oviksen "tikutus", saas nähdä..vähän skeptinen olen.

Täälhän pärisee plussia taas Oikeen sylintäydeltä!! Ihanaa! :)
 
Kiitos ja onnea muillekkin plussanneille! :) ja paljon plussatuulia sitä yrittäville. Olisi kyllä hienoa jos tuo testi pitäisi paikkaansa kun on tässä jo 10kk yritystä takana.! Pakko tehdä huomen aamulla vielä lisä vahvistus :)
Ja tuutikki90 ei minullekkaan tuon vahvempaa viivaa tullut! Kannatta tehdä aamusta toinen jos se olisi vahvempi.:)
 
voi ei ihanaa täällähän on alkanut kunnon plussa aalto =) ONNEA ONNEA KAIKILLE :)
ja paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan :) melkein rupesin itkemään.. joo tiedän olen herkkis :D
ja nyt kaikki yhdytään tuohon samaan plussa aaltoon ;D joten paljon onnea jokaiselle myös uuteen kiertoon ja pahoittelut tädin tulosta.

en ole paljon kerinnyt teidän kanssa turisemaa pariin päivään mutten i am back ;)

ON; edelleen on hieman outo olo, lämpöjä en ole kerennyt mitata, mutta selän ja munasarjojen pientä pakoitusta, rinnat edelleen kipeät ja närästys on uusi ystäväni :( . tänään alkoi heikko keltainenvuoto :O pelkäilen että täti siellä koputtelee... yöllä janottaa koko ajan ja sitten pissittää kun juo... niveliä kolottaa ja kurkkukin tuli kipeäksi..
nyt siis on menossa kp27/30-31.

jännät paikat on monella =)
 
Takaisin
Top