Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Merink, virtsatestin varmasti suostuvat tekemään (= normaali r-testi), mutta verikokeeseen vaativat lääkärin lähetteen. Näin MadH mua kerran valisti :D
 
Hmmm..aloinpas miettiä, se lakisääteinen raskaustesti tehdään virtsasta, sen saa kun vaan marssii labraan ja kertoo sen haluavansa. Verestä sama +/- testi tarvitsee lähetteen, kuten tuolla edellä mainitsin. Jos sen sijaan haluaa oikein numeerisen hcg-arvon, siihen tarvitaan lääkärin tai neuvolan lähete. Se pissatesti tehdään käytännössä ihan vastaavilla testeillä kuin mitä on apteekista ostettavissa, eli siinä on ihan sama mennä vaan hakemaan se testi apteekista (toki sen testin rahan sitten säästää labrassa käymällä ;) ). Verestäkin se näyte tehdään samoilla liuskoilla, mutta veressä hcg:n määrä nousee nopeammin kuin virtsassa, joten positiivisen tuloksen saa jo aiemmin ja varmempana.
 
Huomenta !

Tervetuloa uudet :)
Kylläpäs täällä on jänniä paikkoja :D

Maanantai alkoi töiden merkeissä, säntäsin tänne 0630 collegeissa ja perillä tajusin niiden olevan väärin päin :D vain saumat ja laput lepatti :D

Vatsaa vihlonut tänään oudosti , oikein viilteli tuosta oikealta puolelta... Hmm. Mitäköhän tämä nyt lienee :rolleyes:

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille !! :grin
 
Äh. Hämmentää tämä kierto... eilen koitin tunnustella sitä kohdunnapukkaa, mutta en millään yltänyt. Aiemmin kuitenkin saanut kyykyssä tunnusteltua. Nyt tuntuu että ihan kuiva vaihe, ei lähes ollenkaan valkkariakaan. Onkohan se sitten jo ollu. Ilman kipuja vaan tai sitte se on siirtynyt tän flunssan takia. Ärsyttää kun ei tiedä yhtään. :/
 
Jännät paikat monella. Soittakaa te keillä pitkittynyt kierto verikoelähete labraan niin pääsette piinasta (js päästätte meidät... :D ).

Ystävällä kans pitkiä kiertoja välillä, oli saanut teroihin reseptin mutta ohjeen että aloittaa vasta sitten kun on paaljon myöhässä (3+kk), mikähän ajatus siinäkin on lääkärillä ollut? Onko se jotenkin huono käyttää niitä?

Itsellä ovis tänään tai huomenna, illalla pistän piikin ja sit itse asiaan. Sit vaan piinaillaan pari viikkoo ja yritetään pitää ajatus kasassa. :P
 
Tervetuloa uusille! :)

Larissa kuinka voimakasta tuhruilua sulla on nyt ollu? Ja kuinka kauan? (Sorry en muista)
Ja joo multa lähtee kans tukka päästä tiedä sitten johtuuko noista geleestä vai mistä..
Mä niin toivon että nyt plussaat!:)

Merink ja silv mä odotan kans täällä niitä plussia! :)


On. Mä oon tippunu ihan kärryiltä teidän kans. Ja anteeks jos en muista mitä itse kullekkin pitää kirjotella. Plussia toivon ihan jokaiselle! Täällä on nyt Dpo 7 eilen vihlas mahaa illalla muuten ei ookkaan mitään "oireita" :)
 
Nuuhku täällä samassa vaiheessa kierto :) kiva että joku kenen kanssa jännätä!

Olen täällä taustaillut viikonlopun ja hirveesti ootte kirjoitellut! Monella on jännät paikat. Toivotaan parasta :) tai jos plussaa ei tulisi niin ettei kierto kovin pitkäksi veny!

Täällä menossa kp18 dpo7. Mieli tekisi tilata tuollainen yesno raskaustesti kun siinä luki että voi tehdä jo 10 päivää hedelmöityksen jälkeen ja ilmoittaa viikot millä mennään.
 
Ei terveee.. haamuilut jatkuu. Kp32/29.
Vähän on huono kuva mutta eikö siitä jotain nää..
 

Liitteet

  • 1413185532634.jpg
    1413185532634.jpg
    43.9 KB · Katsottu: 143
Nuuhku, sielläkin alkaisi olla mahdollisen kiinnittymisen hetket ;) 5 päivää on nyt tätä tummaa vuotoa kestänyt. Oviksen aikaan/heti sen jälkeen oli sitä beigeä limaa, sitten muutama päivä vuodotonta. Nyt tosiaan torstaista ensin vaaleanpunaista limaa, sitten tummempaa tuhrua ja välillä kirkasta vertakin pyyhkiessä. Vuoto ei ole voimakasta, pikkuhousun suojalla selviäisi mutta varoilta olen pitänyt sidettä. Saa nähdä mitä tällä viikolla tapahtuu. Muitakin oireita on, mutta niin on ollut muissakin kierroissa.
 
Takaisin
Top