Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Freyja. Ihanaa :Heartred:Heartred:Heartred Onnea miljoonasti ja pikkuselle tarrasukkia matkaan... :)

mimi. Hienosti on vahvistunut viivat. :) kyllä siellä pikkunen on tarrannut kiinni.. Onnea ja tarrasukkia matkaan.. :) Olitkos säkin tuolla 2013 huhtikuisissa odottajissa???
 
Kiitos, tuli kyllä niin puskista tuo plussa :D Olin varautunut negaan ja naureskelin jo itsekseni et katsellaan nyt tyylipuhdasta negaa. Olisitte nähneet mun ilmeen kun katoin tuota tikkua 5min jälkeen :D

Vielä kyllä ei uskalla yhtään iloita. Odottelen nyt täällä vielä et miten lopullisesti käy. Mut vahvempi tuo viiva on kuin viimeksi, ei tarvinnut arvailla mitään :) Jos kaikki menee hyvin niin juhannuksena näkyy lopullinen tulos maailmassa :)
 
Merink sun testissä en puhelimella nää ainenkaan mitään :/

Freyja ja mimi teidän testit kyllä näyttää plussaa <3 kertokaas heti mitä oireita ollut ennen plussaa? Nyt kun vielä tuoreessa muistissa :)
 
Pepe: mulla ei ollu yhtään mitään selviä oireita eikä niitä klassisia tissikipuja ym. ei ollut edes valkovuotoa :D n. 3pv ennen plussaa tuli kurkku kipeäks. lauantai-iltana tuli kauhee palelu ja lämmöt nousi 37,1, joka paikkaa särki ja selkä oli kipee. Nyt mä joko palelen tai hikoilen, välillä iskee hirvee nälkä ja suuta kuivaa. Valkkari on pysyny vieläki poissa :D
 
Pepe: Mulla ei oikeastaan oo ollut muita oireita kuin nuo lämmöt koholla oviksesta lähtien ja korkeammalla kuin yleensä. Pientä kipua tisseissä ja tosi tosi vähäistä arkuutta. Ja väsymystä ja ei tee mieli syödä mitään. Niin ja heräsin yöllä janoon ja pissahätään. Mut en kyllä kuvitellutkaan et nyt olis plussa tullut :D siis mahdollisuudet oli kyllä mut jotenkin vaan aattelin et menkat sieltä tulee, kun oli menkkakipuja.
 
Ainii ja se unohtu että väsyttää välillä ihan törkeesti, mutta en saa nukuttua :D tiedä sit voiko tota laskee oireeksi :)
Kerran tai kaks tais nipistää tosta navan alapuolelta, mutta vieläkään ei oo tuntunu mitää vihlomisia tai nippailuja :)

Lisäys: ainut selkeä "oire" mistä heräs epäilyt oli se kun mun naama ei räjähtäny kukkimaan niinkun yleensä ennen menkkoja. :)
 
Muokattu viimeksi:
Heissan naiset! Työt pitäneet niin kiireisenä, että jopa ketjun lukeminen jäänyt aivan olemattomiin viime viikkoina :( oon kyllä tipahtanut ihan kärryltä kun viestejä oli reilu 60 sivua tullut, ihan älytön kirjoitustahti teillä :P Luin vain pari viimeisintä sivua kun taas on kiire.

Ainakin Freyja ja Mimi on plussannut ONNEA siis teille! Ja muillekin plussanneille :)

Muutamilla oli kiertojen kanssa häikkää/plussat/menkat hukassa, tsemppiä teille ja toivottavasti tilanteet päättyy kahteen viivan tikussa :)

Muillekin plussatuulia toivottelen. Jos oviksen tikutukset käynnissä niin siihen myös tsempit ja muistakaa harjoitella ahkerasti jos vaikka plussa tuleekin puskista :D

Itsestä sen verran että ovisplussa tuli aamulla, ei voinut kyllä erehtyä. Olikohan se muurahainen jolla myös tullu tänään ovisplussa? Saadaan yhdessä jännäillä lopputulosta parin viikon päästä :) Tänään ainakin täytyy vielä pistää harjoitukset pystyyn jos vain suinkin ehtii ;) Testailen ehkä sitten parin viikon päästä, nyt jo kyllä semmoinen olo että tuskin tulee tarvetta testille mut katsellaan.

Miii kp15/28
 
Takaisin
Top