Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ovista odottaville tärppäyspläjäys :wav :sign17:sign19:sign17:sign19 miksi noilla siittiöillä on surullinen ilme? laitetaan piristysruiske niille :ky voi ettäh.. laughing7
Plussatuulahdus :wav jälleen jokaiselle! Sori kun en erikseen ketään mainitse, luin taas monta sivua teidän kuulumisia enkä pysy kärryillä enää.

ON: Jaahas mitähän tää nyt meinaa, mua on taas tänään jomotellut ja krampannut, nykii tuolta jostain bikinirajan tuntumilta.. niin outoo oikeesti, ei voi olla kyseessä lyhyempi kierto. Kuten kuvasta huomaa, viiva on haalistunut.. Ööh :wtf eli ovulaatio oli vai ei? Vaiko onko vasta tulossa. Mä en tiedä! Mutta aion jatkaa testaamista, onneks noita testejä on paljon. Mua henk.koht auttaa tuo puikkomalli vaikka moni on sitä mieltä että on turhaa roskausta, on tosi helppoa kun ei tarvitse skitsoilla onko puhdas kuppi nyt varmasti.. senkun pissaa siihen päälle ja odottaa viivoja, ei voi mennä pieleen (minä:"iik vaikuttaako tulokseen jos on pari pölyhiukkasta mennyt virtsakuppiin/virtsan sekaan ennen tikun kastamista")! Ovulaatiotesti tänään:
 

Liitteet

  • 20141012_201828-1.jpg
    20141012_201828-1.jpg
    354.9 KB · Katsottu: 112
Muokattu viimeksi:
Heh, lume ja anskunen :D kunnei se auta siitä tikuttelusta kun ne tarjoo pelkkää negaa :D mä oon kyl semmonen et jollei heti piirry kunnon viivaa niin ajattelen et paskat ja heitän tikun roskiin :D keskiviikkona lupaan tehä digin jollei vieläkään oo täti täällä.
 
Pidän silv peukkuja sulle :) ja kaikille muillekin tietysti :)

täällä sama tilanne edelleen että tätiä odotellaan ja kp26/?

meillä mies lähti yötöihin yhyy en oo koko meidän suhteen aikana nukkunu kotona yksin :S

kävin vielä tyhmä ku olen googlettaa Uni halvauksesta kun kaveri sai semmoisen äsken ja arvaa Pelottaako nukahtaa ei mitään hepposta :S
 
Pezdorado, itse tein aikanaan sen päätöksen etten alkanut odottelemaan silloisen avopuolisoni kanssa, että koska hän on valmis perustamaan perheen. Silti meni esikoisen saaminen lähemmäs kolmeakymppiä, johtuen raskautumisen vaikeudesta. Että jos oikeasti rakastat miestäsi, älä luovuta, anna hänen pikku hiljaa kypsyä ajatukselle. Se mieli voi muuttua parissakin kuukaudessa. Mutta se kannattaa keskustella varmaksi, että haluaako hän kuitenkin joskus lapsia. Koska jos ei halua, sitten tuhlaat aikaasi... Jaksamisia tilanteesi kanssa <3
 
Muurahainen onko siinä digissä vaan kaks vaihtoehtoa. Joko plussa tai ei? Vai antaako infoa että onko Ovis lähipäivinä tuloillaan tms. ?
 
Pezdorado: ..hmm..miehet on välillä aika arvoituksia. Itse odotin kokonaiset 8 vuotta naimisiinmenoa ja lapsentekoa. Mieheni aina sanoi, että "Joo ihan kohta", "ei tarvii odottaa enää kauaa"..kohta, kohta ja kohta... Voin sanoo, että nuo 8 piinaavan pitkää odotuksen, toiveiden ja haaveiden vuotta, olivat elämäni raskaimmat. Ympärilläni kaikki saivat lapsia ja perustivat perhettä..Siinä vaiheessa kun aloin olla pelkkä ihmisraunio, päätin pistää pisteen sille kaikelle. En odottanut enää.
Nyt olen ollut 2 vuotta naimisissa maailman ihanimman miehen kanssa ja meillä on kaksi ihanaa poikaa <3

Voimia sinulle, mieti todella mitä elämältäsi haluat ja kuinka monta vuotta olet valmis vielä odottamaan..? Päätöksen tekeminen ei koskaan ole helppoa.
 
Heippa kaikille,

Täällä ilmoittautuu mukaan yksi kuumeilija. Kotona on jo 10 kk vanha tyttö ja nyt toiveissa siis pikkusisko tai -veli neidolle. Ekat menkat synnytyksen jälkeen alkoivat 25.9, eikä kierron pituudesta ole hajuakaan nyt.. Imetänkin vielä, joten saas nähdä onko raskautuminen edes mahdollista..
 
Tervetuloa kat25! Juttua riittää aina runsaasti, tää on mahdottoman aktiivinen ketju. Oletko vielä kotona esikoisen kanssa? Tuliko tärppi ekalla kerralla puskista, helpolla, lähes työllä vai hoidoilla?

Ei olla onneksi ikinä oltu isoista asioista eri taajuudella, vaikka onkin menty kimppaan alta parikymppisinä. Toki yhteenottojakin on ollut ja on silloin tällöin edelleen, mut ei mitään ihan järisyttäviä kuitenkaan. Ja kyllä meidän elämä on ekan lapsen myötä mennyt kokonaan uusiksi, mutta onneksi ei isompia näkemyseroja senkään muutoksen myötä tullut. Pezdorado ja Lucky ja muut, joiden miehet ei meinaa lapsiajatukselle lämmetä - jos ette saa kumppania sitoutumaan omasta halustaan, niin nostakaa kytkintä nyt eikä vuoden kuluttua nyytti kainalossa. Vauva tuo sen verran lisää turbulenssia taloon, että solmussa olleet asiat vain tiukkenee. Niin toivon teille vauvarikasta aikaa, jonka onnellisuus vaan tuplaantuu kun sen voi jakaa.
 
Pezorado: mulla mies on kieltänyt kertomasta millon ovis ja mitä lääkkeitä käytän/aloitan lapsenteon avuksi. Aiheuttaa sille vain liikaa murehtimista ja stressiä. Haluaa silti toisen lapsen ja tulee kun tulee :) sinänsä harmi kun haluaisin iloita ja jännätä sen kans yhessä näistä mutta onneks mulla on tää ihana foorumi porukka tukena. Ehkei se valehtele. Kuule kamu. Näistä miehistä ei koskaan ota selvää mitä ne on. Jos ja kun teet päätöksen ni se päätös jonka teet ni on sun onni. Ja sä voit kysyä siltä suoraan että onko se valmis isäksi. Ja valmis muuttamaan elintapojaan sen takia. Siitä sä sitten tiedät. Stressinsä se on noilla miehilläki jos kerta meilläkin. Ja voipi olla vaikee puhua tollasista asioista :)

Tervetuloa kat25!

Edelleen täällä menkka jomot on ja vatsallaan on inhottava maata, Jotenki painaa liikaa. Vatsaki toimi ettei oo siitä kiinni enää. Huono olo edelleen eikä enää ole stressiäkään joka oksettais. .. Ruoka ei oikein maistu. Ja uutena tulokkaana on huimaus. Ja kokeilin just että rinta rauhaset on turvoksissa... milloinkaan muulloin ei ole kuin menkkojen aikaan jolloin tuntuu

MADH! Mistä sulla johtu se paha olo ja ruokahaluttomuus sillon aikoinaan?

Vois testata sen negan jos nää olot sillä häviäisi kun noilla menkoilla ei tuntunut olevan sitä vaikutusta. Mutta ei oo testin testiä...ja kp 9 menossa

Granger: meillä kyllä mies haluu toisen lapsen mutta ei halua tietää mun oviksista ja lääkityksistä ja limoista ja kohdunkaulan asennoista koska se aiheuttaa sille jonkunlaisia paineita. Ja miksikä se asia muuttuis vaikka tietäiski. Jos se on oviksen aikaan töissä ni sitten on vaikka olis mikä lääkitys tahansa... Sen kyllä tein selväksi että jos suostun peittoja heiluttelemaan sillon ku se haluaa ni se ei saa kieltäytyä mun ehdotuksesta. Tai tulee hyvin pian uus 3 vk mittainen tauko selibaattia ja tuntuu ettei se kestä sitä... :)

Nii ja me ollaan ukon kans puhuttu asiat halki ja oon sille anteeksi antanut menneet. .. uusia odotellen :) ehkä se mietti nyt oikeasti mitä sammakoita päästeleekään suustaan (gatusan sanoin)... vielä se vois opetella pyytämään anteeksi... Ainaki yhen asian se otti tosissaan ettei juo itseään hiprakkaan kun kotona ollaan pojan kans. Munkin on sitten helpompi luvata sille asioita. :)
 
Muokattu viimeksi:
Lucky, mulla johtu se ihan vaan nuista teroluteista = hormoniperäinen huonovointisuus... Sillonhan olin ihan sitä mieltä et raskaana ollaan, mut olikin vaan noista lääkkeistä :/

Pezdorado, toki elämässä "on vielä aikaa" ja "ei koskaan tiedä mitä tapahtuu", mutta... Asiat ei oo aina ihan niin yksinkertaisia.
Mitä mies tekisi, jos vahinko kävisi? Jäisikö "väkisin", velvollisuudentunteesta, jäisikö koska haluaa vai lähtisikö karkuun/olisi sillä kannalla ettei raskautta sais jatkaa?
Tolla kysymyksellä pääsee pitkälle nykytilanteesta.
Ja seuraava kysymys: onko teidän suhteessa sen verran hyvää, viihdyttekö niin hyvin yhdessä, että se olis syy jaksaa odottaa lastentekoa?

Haluaako mies _koskaan_ lapsia? Vai eikö vain nyt näe asialla kiirettä?
Kun ovistesti nega, hyppiikö tosiaan riemusta ettei tarvitse ottaa vastuuta?

Sun harteilla on iso vastuu, johon kukaan meistä ei voi antaa selkeää vastausta.

Itse aikanaan tein päätöksen eksän kans, joka "näytti vihreetä valoa lastenteolle" mut kuitenkin kieltäyty peittojen heiluttelusta, koska ei kuitenkaan ollut valmis isäksi, että hänestä ei ole mun lasten isäksi, vaikka mun lapsenkaipuu oli raastaavaa, sillon kaks vuotta yritettiin tuloksetta hänen kans. Tiesin riskin, että jos nyt lähden - en välttämättä löydä uutta miestä, ja vaikka löytäisin, koska suhde olisi kypsä lastenteolle.
Nyt kohta kolme vuotta myöhemmin, esikoista odotellaan, häät neljän päivän päästä ja on sekä suhde että elämä kohdillaan, vauva on "mukava lisä" - ei "parisuhteen pelastuskeino".
Tsemppiä kovasti päätöksentekoon :)

Omanapa, rv 23+0 pokspoks! Masu alkaa olla iso, ja harjottelussa hoidan vauvoja, ai että miten suloisia.. Poika potkii päivittäin. <3 häät miehen kans 4päivän päästä!
 
Takaisin
Top