Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huh, onpa täällä riittäny pulinaa :) meni tovi kun sain kaikki luettua.
Täällä alko perjantaina yk2, enkä kyllä yllättyny yhtään. Oikeestaan olin ihan iloisilla mielin, kun tajusin että kierto on pysynyt säännöllisenä pillereiden jälkeenkin :)
Paras ystävä ilmotti tänään, että oli plussannu. Hän ei mitenkään varsinaisesti oo yrittänyt, anto asoiden mennä vaan omalla painollaan. Ihan huikeeta, iloitku tuli kun kuulin<3 kohta toivottavasti plussa tulee tännekin niin voidaan yhdessä odottaa ja jännittää.
 
Mitä mieltä te ootte? Mun mies kun on tollanen outo. Ei halua lasta jne. Ainakaa vielä. Pitäisikö mun vaihtaa mies!? Odottaa? Tuntuu pahalta ku se joutuu mun mieliksi valehtelemaan.. En halua että tää lapsi juttu tappaa meidän suhteen koska mies on mulle se rakkain. En myöskään halua laittaa omia tunteitani ja unelmia sivuun. Oon vasta 23.. Pian 24.. Onhan mulla aikaa. Mä oon ihan neuvoton.. Mies sanoo päin naamaa että haluaa lapsen mutta kun olisi h-hetki eli Ovis nii jänistää. Huijaan itselleni seksiä toisin sanoen. Tuntuu kurjalta. Testikin oli negatiivinen tänää. Mies hyppi seinille ku oli niin iloinen...
 
Pezdorado: ehkä sun kannattaa miettiä kummankin asian, miehen ja lapsen kohdalla että mitä sä voit saada ja mitä menettää. Ei täältä välttämättä kannata kysyy neuvoa noin isoon ja painavaan asiaan. Ikävä tilanne kyllä :/
 
Nii ehkä ei mutta kun on huomattu niin en osaa päättää kumman haluan. Miehen vai lapsen? En saa molempia nyt jos jään. Oon ihan hukassa ku mies ei puhu mitään.. Valehtelee vaan.
 
Pezdorado: minä sanoin miehelle et haluan yhteisen lapsen, ja etten enää myöhemmin halua (en enää 30v ja älkää suuttuko, se on vain mun stoppi ikä)

Mies ei sanonut mitään, mutta tivasin myöhemmin asian.

Toisia miehiä asia on hyvin jännittävää puhua, eivätkä halua että nainen kertoo sen h-hetken.. ompa mukavaa "touhutaan nyt ja sit on ohi"

Vaan normaalisti ja rakastellen. ;)
 
Mä en oo kertonu kertaakaan ajankohtaa, vaan ottanu ohjat omiin käsiin jos ei muuten oo alkanu mies lämpeen sillon ku pitäs. Se kyl aina sellasen kerran jälkeen sanoo et mun pitäis useemmin tehdä niin. Eli vissiin tykkää. :D

Ommaanappaa: on muuten halut ihan niinku oviksen aikaan :o vois koko ajan peuhata. Nimimerkillä kolme kertaa vuorokauden sisään jo, ja neljännen kerkee hyvin vielä :D kuhan mies saa hevoset hoidettua ja tulee kotiin ni auta armias ku joutuu taas koville :D
 
Etsijä, ikäväähän tuollainen on. Kesäkuu varmaan menee vielä mukavasti, kun suurin osa vanhemmista on töissä ja sitä myöten enemmistö lapsistakin kotona. Mut heinäkuu on varmasti yhtä hankala, kuin joululoma. Mun sisko on syntynyt ihan joulukuun lopussa ja samanlaisia kokemuksia hänellä noista lapsiajan juhlien järjestämisestä. Meidän esikko meni yli 2 vkoa pitkäksi, ja siksi syntyi 8 viikolla. Kaverisynttäreitä meillä ei siis ikinä tulla juhlimaan oikeana aikana, jos nyt ei lähiaikoina muutettaisi sellaiseen kuntaan, missä hiihtoloma osuu toiseen ajankohtaan.

Pezdorado, sun mies on aika tuuliviirinä tuon lapsiasian suhteen. Ja hän taisi olla reilusti sua vanhempikin jos muistan oikein? Koittakaa jutella, että haluaako hän sitä lasta ikinä. Ja sit voit itse pohtia, et haluatko odottaa. Mut jos hällä vaan ei kiinnosta ikinä olla vanhempi, niin ei tunnu reilulta potentiaalista babya kohtaan, jos joutuu kokemaan ettei missään vaiheessa ollut toivottu.
 
Huh, olipas luettavaa kun ootte niin ahkeria kirjoittelemaan :)
Taas ei muista mitä kellekkin piti laittaa :D

Mut viivoille vahvistumisia ja plussanneille isot onnittelut <3 pahoittelut tädeistä ja plussa aalto kehiin !!

Täällä viikonloppu mennyt rauhallisesti, isännän kanssa saatu laatuaikaa ja se todella on käytetty hyväksi ;)
Ostettiin tytöille mönkijä ja tämä nainen innostu siitä suunnattomasti :D päristeltiin likkojen kanssa pitkin pihateitä kauheeta vauhtia, mä en kuulemma saa tota mopo mönkkärii isompaa vaikka kuumetta jo pukkas :D tuota ei enää masun kanssa ajeta jos niin onnellisesti käy :D
 
Olen viikonlopun taustaillu. lueskellut ja tykkäillyt teidän juttuja. Odotellut ovista. Tälle sunnuntaille laskeskelin ovulaation osuvan, mutta ei oikeen ole suurempia tuntemuksia. Yleensä kipu aika selkeä. Sais mietittyä testauspäivää. :D
 
Voi raskaustesti, voitaisiinko sopia että näytät seuraavan kerran kunnon viivan tai kutsut pikapikaa tädin paikalle??


Siitä kohdun nipukasta, ehkä se oli enemmän ylhäällä kuin alhaalla, eikä se nyt ainakaa äkkiseltää mikää pehmeä ollu..


Voisiko joku olla ennustaja :D kertokaa mitä mä teeeen, hajoon :D
 
Merink: onks sulla koko aikana siis ollu mitään oireita? Ku mulla on tänään eka päivä kun ei tunnu et menkat olis tulossa. Eka oksetti ja olin varma et plussaan. Sitten tuli ne menkkaolot ja olin varma et täti tulee. Nyt ei oo mitään enkä oo varma enää mistään :D
 
Mulla oli toissa iltana painetta oikealla puolella alamahaa. Mies paistoi lihaa, niin se hais ihan jollekki muulle.
Valkovuoto on runsasta edelleen.. muuta ei ole .. ja tiedäppä onko nuo oireita...
 
Pezdorado, toi miehen käytös on kyllä kummallista. Kyllä se parempi on sitten olla miehenkin kunnolla mukana "projektissa" eikä perua sitten kun on tosi kyseessä. Höh.
 
Takaisin
Top