Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pandakarhu : mä voisin niiiiin vaihtaa sun kaa osia!!

Tää odottelu ja testailu on hyvin rassaavaa.. no, onneksi minulla on 4 koiranpentua jaloissa :D
 

Liitteet

  • 1413097763265.jpg
    1413097763265.jpg
    43.4 KB · Katsottu: 102
Merink: Koirat kyllä piristää ja vie ajatukset muualle. Meidän koira täyttää tässä kuussa kaksi vuotta, eli ei enää pentu, mutta touhua riittää. Tarkoitus olisi ottaa sille kaveri ehkä vuoden päästä :)
 
En muista merkkiä, mutta halpatestiltä ostettuja liuskoja, herkkyys tais olla 25 :) ei viitti enää kuvailla ku se on jo tunnin vanha :D huomaa että alkaa taas väkisinkin miettimään että jos tääkin on kemiallinen, kesällähän haamuilin kans eikä viivat vahvistunu millään :/

Muoks. Onneks oon säästäny edelliset testit, on se viiva tän päiväsessä testissä paljon vahvempi mitä muissa, vaikka vanhoja testejä onkin :)
 
Muokattu viimeksi:
Oi ku ihana pentu Merink! Haaveilen aina omasta koirasta, mutta mies ollu vielä vastaan. Saadaan onneksi aina välillä kans koira hoitoon. Nytkin on ja kävin ihanalla aamulenkillä ruskan seassa aamutuimaan.

on: ei mitään uutta auringon alla. kp 49, jos nyt oon pysyny laskuissa mukana. Mittasin huvikseni tänäaamuna lämmöt ja oli 36,7, mielestäni vähän yläkanttiin... ja toisesta tisusta tuli maitotippa :=0 Huomenna on aamutestin aika, mukavasti kp50.

Tietääkö joku voiko menkat jäädä välistä jos kohdun limakalvo ohentuu liikaa? Clomeillahan on sellaistakin sivuoiretta...
 
Merink ja Junttura: ootteko kokeillu kohdunnapukkaa? Koitin tos aamulla mut oli niin ylhäällä etten kunnolla yltäny.. Mut mun mielestä oli kova ja kiinni.
 
Granger. Toivo vain... mun ehkä surullisimmat synttärit meni niin, että vanhemmat lupasivat lähteä mökille että saataisiin kaveriporukalla olla ihan keskenään, oli herkkuja ihan hirveesti yms... mun serkku kävi ja yksi ystävä jonka oli muutenkin tarkoitus olla meillä se päivä ja jäädä mun luokse yöksi... se oli aika surullista.
En ikinä kehdannut sanoa äitille ettei vieraita käynyt, ahmittiin kaikki herkut että edes näyttäisi siltä että porukkaa on ollut ja sotkettiin astioita. Olen tosiaan syntynyt juuri siellä heinäkuun puolessa välin. oihvoih :grin
 
Etsijä tosi surullista :( mun juhlissa ei ikinä käyny kukaan koska yksi tyttö vihasi mua jo päivähoidossa ja keksi aina omat juhlat mun synttäreille.. Lapset on ilkeitä vaikka ei olisi lomakaan.
 
Ihan sormella, oviksen aikaan ja ennen menkkoja tuntuu pehmeeltä (niinku huuli) ja auki ja muuten kovalta (nenänpää) ja kiinni. Mulla laskee alas et on helposti tunnusteltavissa just sillon kun on pehmee ja muuten tuol ylhäällä. Nyt se oli jossain "mutkan takana" etten yltäny kunnolla. Alkuraskaudessa se kai vetää ylös ja kiinni just siks ettei sieltä tuu mitää pihalle. Korjatkaa jos oon väärässä :)
 
Se on niinku joku pallo siel perällä :D kyykyssä mä tunnen parhaiten, toiset istuen (esim vessassa). Mut jos se olis sullaki siel mutkan takana :D
 
Vessassa mäkin löydän helpoiten (pari kertaa tunnustelin kierukannaruja, kun epäilin, ettei se oo kunnolla), mut en mä sitä noin osaa analysoida :D
 
En mäkään muuten tiedä muutakun mitä on lueskellu eri sivuilta ja keskustelupalstoilta :)

Oooh, sunnuntai ei oo mitään ilman kunnon mättöruokaa <3 vaikkei tietenkään darraan asti itteensä eilen juonu ni on tää silti vaan parasta :) huomasin senkin et taitaa kaikista eniten vaikuttaa oloon univaje ihan krapulassakin :o oon ainaki ihan puhki!
 
Takaisin
Top