Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea plussanneille :) <3

Kauheesti on tullut taas tekstiä, itsellä yövuoroviikko niin ei oikein jaksa koneella istua. :)

Tänään kp 17?/27 en jaksa tarkistaa, heräsin ja alkoi tiputtelu.. huoh. Tuleeko täti etukäteen kylään vai mitä ihmettä tää taas on? Lisäks kiusaa vissiin alkava flunssa kun kurkku ihan karhea ja niiskuttaa :(

nitamoi onko sulla ollu jo ovis mahollisest? esim n. viikko oviksest vois kuulostaa kiinnittymiselt tai sit jos ovis ois myöhäs ni oviksen yhteydes voi olla kans. tsemppiä ja jaksuja.

on: unohimpa mainita et etomista löytyy jostai syystä ja on löytyn ohimenevähä useampanaki päivänä jo. nyt ois se 32-33/32-X

Gatusa: Ovis on luultavasti ollut kp13 :) En osaa varmaks sanoa kun en sitä mitenkään testaile tai mitään :)

nitamoi voi vitsi :( oispa kiinnittymisvuotoa :) jos siitä runsastuu niin sitten en tiiä.. toivottavasti joku tietää.

on: on kyllä nii flunssapähee olo, alaselkää jumittaa ja kirvelee/aristaa ja rinnat on jotenki jännät ja hiirulaisen verran arat, mahassa juilahtaa, pulpahtaa, muljahtaa useemman kerran päivässä ja tää alko joskus pari päivää sitte, oisko ovis! huomenna testiä kehiin ja varmaan seuraavat pari päivää tästä etiäppäin. :) mulla on nyt kp23 eli jos menkat alkaa niiden pitäis alkaa about 6-18 päivän päästä. Kiva haarukka! mut tosiaan pisin kp on ollut 41. :/
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ plussa aalto kaikille meille! :3some :smiley-angelic001

Muokattu viimeksi:
toivotaan että ois kiinnittymistä nitamoi :)

kiwibird juu mulla sama juttu eli ei aavistustakaa kuinka pitkä kierto. jos viime kierros oli se tuhruilu välivuotoa ni sit ois sellai 41pvä. mut jos oli minimenkat ni sit ois 18-32 varmaanki se väli. no nyt ois sen 32 kierron mukaaki sit joko menkkojen alkamispäivä tai jonki verra myöhässä ellei sitte ovis ollu super myöhään.

Heippa kaikki, mä tuun uutena mukaan tänne ryhmään nyt kun sain niin hyvää palautetta. :)
Tosiaan täällä ruudun takana kirjoittelee 21-vuotias naisen alku.
Yritystä takana meillä on ensi kuussa vuoden verran ja kesäkuussa meidän ensimmäinen raskaus päättyi keskenmenoon viikoilla 7+2.
Nyt mennään tosiaan kp40/32-42 eli katsellaan nyt sitten. Kaksi negatiivista testiä olen tehnyt eli tätiä odotellaan saapuvaksi kylään parin päivän sisään.

tervetuloa tiamo ja tsemppiä, maltahan vielä odottaa joskus menee aikaa ennen ku näyttää plussaa. vielä on toivoa :)

Tervetuloa tiamo :)
nitamoi toivotaan että ois kiinnittymisestä johtuvaa!
Gatusa nyt on pakko kysyä mikä ihme on alhamdulillah ja ruqia?

Jiiih kiva kiitos kaikille! En mä vielä uskalla häipyä ketjusta, saattavat passittaa viel takaisin :grin
Töistä päästyäni tein toisen testin, kaksi viivaa, ei kai ne valehtele. Eikä ne kuukautisetkaan oo alkaneet ja samat kivut kuin viikko sitten.
Aamulla kuulkaas sinnittelin kovasti, en miehelle kertonu vaan kävin kaupasta ostaa pikkusukat ja mukin ja kerron illalla kun tulee töistä kotiin. Ei se ois muuten töihin kyenny aamulla lähtemäänkään kun se ois ollu aivan sekaisin! :excited001

Itsehän en oikein ymmärrä tätä vielä muutenkaan, aamulla ajattelin töihin mennessä että hyvällä tuurilla vuoden päästä mun ei enää tarvi jaksaa tätä työtä :p

Millon mä sinne neuvolaan oikein soitan muuten??? :scratch

periaatteessa voit soittaa millo vaan, ne sit varailee sulle ajan sopivaan ajankohtaan eli sinne rv 7-9 varmaan riippuen käytännöstä.
miehes tulee oleen varmasti superonnellinen.

Miksei ole semmosta nappulaa kun "ihanaa" nimittäin Etsijän viimeisen kommentin kohdalla painaisin sitä :) aivan ihana ylläri miehelle. Paljon tsemppiä ja tarrabody! :D varmana ootkin ihan hämilläs, uskon sen! neuvolaan ota yhteyttä vaikka heti.. tai silloin kun siltä tuntuu, mitä pikemmin sen paremmin. Kuten Gatusa sanoi ne varaa sulle sitten ajan sen mukaan kun noita viikkoja on jo pari enemmän ja hitsin äkkiä ne viikot meneekin, kohta sä oot jo neuvolakäynnillä. :love2 :sign17:sign19:sign17:sign19 :Heartpink

lämpimästi tervetuloa tiamo, taidan tietää sut! ;) kumpa se tätsykkä ei tuliskaan vaan testi olis +

on: ovulaatio on nyt ihan varma nakki, kävelylenkin jälkeen hirveä turvotus vaan lisääntyi ja kipuilee alavatsa, nippailee kyljestä ja alaselästä + rintavarustus aavistuksen arkana eli hyvä hyvä. Huomenna ovistesti varmaan näyttääkin vahvempaa kuin tänään. :signs003

satsa: alhamdulillah on arabiaa ja on vapaasti suomennettuna luojan kiitos/ylistys jumalalle. ruqia on koraanin lukemista imaamin tai muun pätevän henkilön toimesta. mulla ei ol lääkkeet auttan raskauksissa, unet ollu samankaltaisia joka kerta joten päädyin siihe että haluan sekä itelle että miehelleni tehtävän ruqia ja kattoo auttaako se. anopille autto aikoinaa ni ei siitä haittaakaa ole.

Onnea Jyra ja etsijä!
Täällähän alkoi plussia ropista, hienoa! :)

Lumikille ja Tiamolle plussatuulia!

Gatusa: toivottavasti anopin neuvot ja apu puree!

Kiwibird: onnea oviksen hyödyntämiseen!

Voi naiset sentään kun kohta jännittää, mies tulee kotiin aivan pian. :happy093
Tunnustelen vähän fiiliksiä ja soitan varmaan ensi viikolla sitten, kiitos.
Minä tiedän paljon asioita mutta tunnustan että näistä en sitten yhtään mitään :confused005 Onneksi mulla on nykyään teidät!

Toivon sylin ja sydämen täydeltä teille kaikille myös positiivisia uutisia ja hyviä energioita myös kaikille :Heartred

juu ei siitä haittaakaa ole satsa. rentoutti ihmeest tänää kyl ku pistin telkkarissa ruqia kanavan...seuraus oli että nukahin hetkeä myöhemmin. yleensä en saa nukuttua päivällä ja iltasin yskin ni eka eto tosi paljo, kävin maate ni nukahin hetkeä myöhemmin.

Takaisin