Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mimi: kuulostaa tutulta, mullakaan kun ei ollut MITÄÄN raskauteen viittaavia oireita, ei todellakaan pissittänyt yhtään normaalia enempää eikä olemattomissa tisseissäni ollut minkäänlaisia tuntemuksia. Toki nämä oireet tulivat sitten myöhemmillä viikoilla. Mutta tosiaan, flunssa olo ainoa "raskausoire". Niin, ja hiivatulehdus tuolla alakerrassa. Mulla kun heittää ph:t ihan häränpyllyä kun raskaudun ja tuo hiivatti kiusaa koko 9kk ajan.
Jälkimmäisen lapseni kohdalla tajusin tuosta hiivasta, että hei, mähän olen raskaana! Koska muutoin normaalisti mulla ei sitä vaivaa ole.
...juu, eli flunssa ja hiiva on mun bravuuri :)
 
Nyt vois todeta että oireiden bongaukset on menny ihan metsään tässä kierrossa, mulla on oikee rinta sivulta/kainalosta hiukan arka mutta muuten ei yhtään mitään :D paitsi nyt tää palelu ja kolotus + lämmöt :) voi hiiva! Sais pysyä nyt poissa, esikoisen odotuksessa tuli kerran ja sekin suht alkuvaiheessa. Oli inhottava tauti :/
 
Lume, on ihan normaalia, että lämmöt on illasta sen puoli astetta enemmän. Vuorokaudenaikaan klo 16-18 korkeimmillaan. Siksi noita aamulämpöjä pitis mittailla aina samaan aikaan, että voisi luottaa oviksen paljastuvan sillä tavalla.

Toivottavasti et oo flunssassa vaan johtuu tuo olo kyytiläisestä :)
 
Good evening Ladies ;)
Lume sun edellinen prof.kuva oli ihana Mis oli sun koiran kuva.
Ajna kesti hetken tajuta nyksä=nykyinen hahhhh hahh Gatusalle tsemppiä, u go girl ;) pahoittelut tädeistä. Mimi viivalle vahvistumista. Tirpukka miullakin oli hiivis hyvä/inhottava ystäväni ed.raskauksissa.
On: täällä alkaa viikot 6+0 ja nyt 3pvä ollut lievää kuvotusta ja päänsärkyä. Mies ihmettelee ku pupuilu jäi viime ovulaation eli 3-4vko sit. Mut mua ei vaa haluta yhtään-------väsyttää!!!
 
granger toivon samaa myös :) mutta en kyllä uskalla intoilla. koskee niin kovaa selkään että saas nähdä onko täti tullut kylään kun aamulla herään. aamuisin on lämmöt vain sen 36.9-37.1 ku olen mitannut herättyäni. ei tosin kerro mitään :D edessä on aika monella jännät päivät ja kuukaudet ;)

harmony kiitos :") ja onnea vielä kerran ;)
 
Uhhuh. Väääsy! 1,5h päästä soi kello ja työ alkaa klo 7. Nukkunut en oo yhtään, ihme pyörimistä. Puuh... Paljonkohan on kahvin juonnin raja? Saattaa mennä tänään useampi pannullinen. Nukkumaan pääsee vasta illalla joskus myöhään.
 
Jollain oli haamuplussa. Testaagan toisella merkillä vielä ja tuu kertoo meille kuin kävi :) suuresti peukutuksia että ois viiva vahvistumaan päin!
 
Nimi: mulla on jo viikon verran ollut flunssainen olo, nenä tukossa ja pientä lämpöilyä. En edes muista et koska olisin viimeksi ollut kuumeessa...

Larissa: tänään joko dpo 12 tai 13. Riippuen laskeeko kummasta plussasta sen oviksen. Oon pelannut varman päälle ja laskenut niistä kunnon viivoista mikä ainakin on selkeä :D

On: aamulämmöt taas 36,91 eikä siis laskusta mitään merkkiä. Tosin vielä ei edes menkat myöhässä. On vaan noussut nuo arvot... Muuta oiretta ei oikein ole mikä tässä vähän ihmetyttää. No ei auta kuin odotella :D huomenna pitäis olla kp 1 jos ekan ovisplussan mukaan laskee...
 
Nyt ihan vaan tulin napailemaan... Se mun vuoto oli to-pe kuin häränkurkusta, yhtäkkiä pe-la yönä hanat meni täysin kiinni eikä eilen tullut enää kuin siivouksen yhteydessä mattoja kantaessa pari ruskeaa tippaa. Tänään heräsin närästykseen, joka on mulla kaikissa raskauksissa ollut läsnä heti alussa. Hemmetti, kun en muista koska ne mun menkat oli! Tänään on kp 19-25, riippuen siitä mikä päivä se täti nyt kyläilikään ja jos siis tuo kahden päivän monsuunivuoto ei ollut uus täti... Ai että kun taas korpee olla nainen...
 
Ei ole menkkoja vielä. Tänään pitäs alkaa vaikka usko niin ettei tuu! Mulla on nyt jo useamman päivän ollut todella vahva aavistus siitä, että olisin raskaana.. Perjantaina dpo12 testit näyttikin viivanpaikkaa niin illalla tai huomenna testataan uudestaan.. nyt ollaan mun äidin luona niin ei heti aamusta pysty! Aiemminkin oon aavistanut raskaudet...

Jännä kun ainakin itellä se on mennyt niin, että aina jokaisessa yrityskierroissa on ollut toivo onnistumiseen, mutta sitä raskautumiskierroissa on ollut tosi rauhallinen olo ja vahva tunne/luottamus siihen että on onnistunut. Et se olo on ollut erilainen vaikka aina on toivonut, ihan niin kuin mä nyt jo tietäisin ja testi varmistas asian ja taas sillon kun ei oo raskautunut niin on ollut kova toivo muttei mitään varmaa oloa.. täytyy lopettaa kun pieni herra kiipesi päälleni!
 
Niin ja kun mä tietty heti happaman olon kurkussa tunnettuani menin aamulla vessaan pissimään tikkuun, näin siinä liuskatestissä hyyyyyyyvin hailakan viivan (tai viivan paikan, näkyi testiä käännellessä). Oon tehnyt pari tollasta kierukan aikana, kun oli menkat myöhässä ja kierukka kun tekee niitä raskausoireitakin, enkä ennen oo tihrustamisista huolimatta nähnyt mitään.
 
Onpas näitä outoja välivuotoja liikkeellä. Täällä tuli tuhrun sijaan yöllisellä vessareissulla ihan vertakin, menkat pitäisi siis alkaa vasta viikon päästä. Katellaan. Menkkakipuja tai -oloja ei ole ja vuoto on edelleen tyyliä "tiiviste vuotaa" eli ei näitä vieläkään voi menkoiksi laskea.

Azalealle ja Bellalle tsempit, jospa plussan saisitte molemmat!

Freyja saisi myös jo plussata :wink
 
itsellä nyt toisaalta ihan positiivisella mielellä otin menkatkin vastaan kun oisi yksi työhommaki ehkä...:smiley-angelic001 mutta toisaalta tavallaan pettynytkin:smiley-angelic008 ja niin täällä on kyllä ihan perusflunssa, ei tosin kuumetta
 
Kiva, että joku toinenkin odottelee menkkoja mielellään :) mulla nämä ei todellakaan ole mitkään Niagarat nyt, vaan ruskeaa ja hentoa. Hmph. Ennätin jo iloita normaalista kierrosta. Ja kaikki lähteetkin toitottaa, et ekat menkat keskenmenon jälkeen on runsaat ja kipeet, mut näistä ei ainakaan vielä voi sanoa samaa. Mulla kun ei tyypillisesti ole mitää alkupäivien tuhruilua, vaan kun alkaa niin tulee ihan kunnolla. Mitäs tää nyt sitten on :/

Kun lasta toivotaan, niin voiko toivoa samalla, että se ei syntyisi koulujen lomakaudella keskellä heinäkuuta, kun eihän niihin juhliin sit tuu kylään kuin vain paha mieli...
 
Tänään virallisesti alkoi yk 15, sen kunniaksi menkatkin alkoivat etuajassa.
Siihen olen melkein jo tottunut, että menkat eivät ole olleet päivääkään myöhässä, joten ei ole tarvinnut raskaustestejäkään tehdä. Se, että menkat alkavat jo etuajassa, tuntuu suoraan sanottuna vittuilulta. Ei mulla muuta. :sad001
 
Siis hyi hitto mikä yö. Jos mä en oo palellu, niin sitte oon hikoillu ihan hulluna. Nytkin heräsin hiestä märkänä ja päätäki särkee.. :/ tuntuu pahasti siltä että kipeeks tässä tullaan :D
 
Takaisin
Top