Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ajna joo se oli tosi kipeä :D ja arvaa itkinkö myös :D no onneksi nyt vapaata 3 viikkoo jos kukaan ei töissä sairasta ni jos se nyt parantuisi ja ei olisi samanlaista rumpaa :D oli siinä kun kotonakin piti olla haarat auki ilman housuja :D nyt jälkeenpäin vähä naurattaa ;)
 
Larissa joo taas meni hivenen huti... Noissa arviossa tää ipad on kyllä ihan pyllystä kun saa oikeesti sihdata :D mutta ei pitänyt laitaa sitä en tykkää vaan tykkään ;)
 
Pezdorado,ettekös te olleet juurikin liki eroa tämän asian suhteen...jotain skismaa oli jo ennenkin ja taisit jo nakkoo kirvehet kaivoonkin koko jutun suhteen.On kyllä todella ärsyttävää käytöstä mieheltä,isot soo-soot kaikille kurjille ukoille
 
No ukko nukahti jo :( kerran tapeltiin aamu 6.. meni yks kahvipannukin rikki...

ei me paljoa riidellä mutta jos riidellään niin kuuluu kyllä kylälle asti :( pitäisi vaan oppia olemaan hiljaa kai.... mä vaan oon niin pettynyt kun odotin koko illan et pääsen kotiin ja voidaan jatkaa siitä mihin jäätiin kun lähdin :(
 
En tiiä oonko kipeeksiki vielä tulossa. Koko selkää särkee ihan törkeesti ja lämpöä on 37,1.. mun normi lämpö on 36,4-36,6. Ei ihme että palelee :(
 
Mimi, tuokin voi olla raskausoire :wink Alkuraskaudessa tulee herkemmin kipeäksi, kun vastustuskyky on alhaalla, jotta pikkuinen pääsisi kiinnittymään.
 
Ai voi, mä oon odotellu niitä klassisia pahoinvointeja ja kahdenviikon päänsärkyä jotka tuli esikoista odottaessa :o mä jo miehelle manasin että kiva tulla kipeeks kun sillä on keranki vapaa viikonloppu :D papu <3 käytiin tänään miehen siskon lasten synttäreillä ja meinasin nukahtaa sinne pystyyn (en saanu nukuttua siis päikkäreitä, tai ei väsyttäny), multa jopa kysyttiin että "etkö oo nukkunu kun näytät noin nuutuneelta" :D
 
Kyllä me ollaan melkei erottu jo ja käriksee paperit viety.. Aina peruttu.. :D MUTTA KUN MIES ON ITSEKÄS!!! Sillä on toinen tai oikeasti useampi.. Ps4, urheilu ja kaverit sekä alkoholi vaikka sitä se on vähentänyt. Enää vaan kerran viikossa ennen kaksi. Jippii!!! Muuten hyvä ja arki toimii mutta mies ei vaan halua perhettä. Selkeästi. Noo nyt kun on sellai tilanne että en ees varmaan tuu raskaaksi ennen kuin lääkitys kohillaan... Että ei haittaa.
 
lucky87 joo niin tekee :( ukko onkin koko ensi viikon yö vuorossa joten harmittaa tuplasti tämän iltainen.... Kun ei saanut olla ja viettää sitä yhdessä :( saati nukkua kainalossa... voi olla ettei tule uni koko yönä :(

päivitys; olenkohan kuitenkin tulossa kipeäksi lämmöt 37.4 :O
 
Mimi: mulla alkoi molemmat raskaudet pienellä "flunssalla". Ei siis mikää jäätävä räkätauti, mut lämpöä ja kurkussa/nielussa kökkö olo, ja aivan vetämätön muutoin..siis Sellanen kevennetty flunssa :)
Minä Kyl veikkaan sulla nyt sitä papua tuon aiheuttajaksi!! <3
 
Tirpukka: mulla on ollu ehkä 3-4 päivää kurkku hieman kipeä eli ei siis pahasti mutta ärsyttävästi, flunssaa oon odotellu tulevaksi :) Yhtään en oo osannu yhdistää sitä raskauteen, koska ne ns. klassiset oireet puuttuu (pissahätä, nännikipu ym), mutta toivotaan että tää johtuis kyytiläisestä <3
 
Lume: onko flunssa?

Mikähän on ku niitä "menkka" kipuja ollu päivittäin siitä asti kun menkat loppu ja vatsa turvoksissa. Ummetustaki on. Ei toimi maha ees päivittäin. Ennen joka päivä. Vaikka liikun ja juon vettä. Huono olokin on päivittäin. Sellanen pala kurkussa. Kohdunsuu oli kova ja alhaalla toissapäivänä ja hitusen auki. Menkatki oli kyl niin niukat ku 1 päivä sitä kirkasta ,1-3 klimppiä ja sit vaan ruskeaa valkkaria kahtena päivänä. Valkovuotoa ollu runsaasti menkoista asti... mutta ei tee mieli puuhastella yhtään... ei ees vaikka oon jo unohtanut riidat
 
ei mulla ole nokka tukossa tai nenä vuoda... :O

Ainut mikä on niin paleltaa illasta aamuun ja kylmän hiki kainalot on aivan läpimärät koko ajan :O
 
Takaisin
Top