Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
puikkotestit on suurta huijausta,siellähän on sisällä ihan samanlainen liuskatesti vaan!
Kaikkee sitä oppii ku vanhaks elää.
Ens viikko ois meillä sit "työviikko".Vähän hassut tunnelmat kyllä on tästä yrittelystä,miten mä sainkaan tän pään näin leppoisaan asentoon?No oon tyytyväinen tietty.Voin vakuuttaa että kyllä sitä piinaa ja pinnettä saa aikaiseksi muistakin asioista elämässään kuin tästä yrityksestä.
-mut tänään oon niin iloinen että sujui oikein mallikkaasti kahden pienimmän kanssa ulkona syöminen- olivat sopivan nälkäisiä etteivät tempunneet ruuasta :wink
 
Tirpukka, ehkä meillä on vielä kuherruskuukausi menossa, kun vasta 4kk ollaan oltu naimisissa ;) no, oikeesti mulla on vaan niin, että menkkojen jälkeen yleensä pari viikkoa haluttaa aika paljon, kun on melkein viikon joutunut olemaan ilman :D ehkä me sit ollaan kyltymättömiä :D :)
 
tsemppiä kaikille olipa vaihe mikä tahansa, nyt niitä plussia kehiin kunnolla :)

täällä tulossa ilmeisesti uneton yö koska naapurissa vietetään häitä, ei kiva.
 
Silv: Kyllä mä huoletta olisin :) Kun et vielä asiasta tiedä :) Mukavaa iltaa!

Mimille toivottelen viivan vahvistumista :)

Kiiville: luin vaan niin nopeasti sun tekstin, mut oliko niin et nyt kp 15? Jos sulla lyhyempi kierto vaan :) Tai mieluummin plussaa r-testiin toivon :)

ON: Täällä väsymystä, hirveitä mahakipuja. Vihloo välillä kunnolla alavatsaan. Toisaalta ei kovin menkkamaisia kipuja mut tunne et voisi enteillä tätiä kylään. Noh kohtahan se selviää :) Huomenna jos vielä lämpöily jatkuu niin toivo taas nousee :D Kun tänä aamuna oli 36,97 ja muuten yleensä oviksen jälkeen ollut jotain 36,6. Ennen ovista mulla lämpö jotain 36,4.
 
Mimi kyllä mäkin siinä plussan nään, toivottavasti kaikki menee hyvin! :)
Gatusa, viimeksikin se otti näitä "riskejä" ja siitä syntyi enemmän ja vähemmän suunnitellusti toi meidän kohta yksivuotias :) varmaan se mies lämpeni kun hoidin sen vähän vilkasta siskon lasta ja omaa täällä eikä käynyt mitään vaan päin vastoin mä sain buustia tälle kuumelleni :D
 
kyfi86, lähetän sulle paljon onnistumisia uuteen kiertoon =)
ja pahoittelut kaikille kenellä tuli täti kylään :/


äkkiä omanapa; ilmaa mahassa, lämmöt edelleen korkealla, outoja mahasärkyjä jotka säteilee oikealla puolella nivusiin ja menkka jomot hävinnyt melkein kokonaan, alhaalla kauhea valkovuoto, luulen koko ajan et täti tuli pöksyyn :D sit paras, sheivasin eilen ihan kokonaan kaikki ja nyt on vissii kankuissa haavat ja hitto et koskee kävellä :D onneks 9 loppuu työt.

ÄKLÖ VAROITUS
Viime keväänä nivusista tulehtun karvatuppi ja en muuten pystyny kävelemään ja sinne tuli mätäpaise mikä piti puhkasta. .. olipa nolo kertoa pomolle miksi en päässyt töihin :D
 
Huomenna yritän nyt ehkä sit aamupissasta tehdä toisen testin, tänäänkin päivällä tein...

Mut tuskin sieltä plussaa tulee.
Onko apteekin testeissä jtn viivanpaikkaa minkä siinä sit nään?
 
Merink, ite en apteekin omaan ole saanut edes viivan paikkaa.

Nuuhku, mikä mun viestissä oli vialla kun painoit "en tykkää"? Vai vaelsiko taas sormi eri näppäimelle kuin oli tarkoitus? :grin

Kyfi, pahoittelut menkoista! :sad001 Mutta onnea uudesta mahdollisuudesta uuden kierron kanssa, jos asian haluaa positiivisesti ajatella :wink

Ääää Freyja, nyt kyllä plussaat! :grin Mikä kp/dpo siellä nyt oli meneillään? Joko on menkat myöhässä?

Onpas Lumella ollu sheivaukset :grin Nimim. kokemusta on. :grin
 
Freyja86 juu-u kp15 ja nyt jo tommoset viivat, mutta silloinhan menkat alkais jo kp 29 tienoilla tai sen jälkeen, ei vaan mahdu mun päähän.. Eiköhän se siis tuosta vielä vahvistu eli toisinsanoen tuo ei olis vielä plussa, ota tästäkin selvää sitten. Jokatapauksessa tää kierto menee harakoille kun mies reissussa. Mitään limoja ei pahemmin ole näkynyt, en oikeesti oo edes tullut seuranneeksi kun niin kova kiirus koulun ansiosta. Jospa ovuloinkin kahdesti o_O

Lisäys*
Lume ovulaatiotestien hinnoista..
https://www.kotitesti.fi/tuotteet/raskaus-ja-ovulaatiotestipaketti/450/ itse koen tämän sivuston parhaimmaksi todentotta! Tässä muutama hyvä variaatio :)
Liuskamalleja ja eri vaihtoehtoja määristä https://www.kotitesti.fi/tuote/ovulaatio-ja-raskaustesti-sofi-liuska/00740/ sekä puikkomalleja samalla periaatteella https://www.kotitesti.fi/tuote/sofi-ultimate-ovulaatio-ja-raskaustesti/00170/
Tuolta vasemmalta saa valittua vain joko pelkästään raskaus tai ovistestit.. mulla on nyt noissa linkeissä valittuna ovulaatio JA raskaustesti yhdistelmäpaketteja!

Ootteko naiset katsoneet Iholla-sarjaa? Se Yrjänä on niin :love017 hän ja hänen vaimonsa & ne koirat :)
Rintaset tuntuu hassuilta.. muutenkin mulla on joku rinta-kriisi.. en tajua aina mun rintoja, sori nyt vaan tulee vähän hassua juttua. :smiley-angelic002
Plussapläjäys taas :talk017
 
Muokattu viimeksi:
Kiivilintu, jos ovuloit kahdesti niin se toinen ovis tapahtuu 24 tunnin sisällä ensimmäisestä. Veikkaan, että nyt on vaan lyhyempi kierto tulollaan (tai sitten ois r-testin paikka, jos o-testissä viivat vaan vahvistuu yli 2 päivää putkeen) :wink
 
josko kiivi sun kiertos lyhenis sinne alle 30 :)

lume ei ol kivaa ku sheivaus menee päin mäntyä, ite ku ei pysty enää vatsan takia ni saa olla tekemättä vaikka ärsyttääki.

on: sainpa naurut sentään tähän iltaan ku naapurissa häät ni laittovat laulun "I'm crazy but you like/love me" jos morsian on se joka aina on aukoos päätä ni saapi nähä kuinka kauan laulu pätee niihin...ainaki toinen likoista tullu äitiisä joka on aina suuna päänä.
 
Mä en nyt tajua. Kp 1. Vuotoa taas tuli vaan aamulla ja illalla pelkkää valkkaria!! So weird! Oonkoha sittenkin paksuna? Mies tosin innostui jo kun menkat alkoi... Se ei selkeästi vieläkään halua lasta vaikka esittää niin... Turhauttaa.
 
josko ois pezdorado valemenkat ollu :) mut sais tuo sun ukkos olla kyl rehellinen ja sanoa mikä on homman nimi et haluaako se lapsen vai ei ettei sun tartte sitä stressata.
 
Saisi joo! Mulla on hyvä opetus sille.. ;) Mä yleensä meillä käyn kaupassa nii aion unohtaa ostaa sen allergiamaidon! Ostan normia niin eipä juo kahvia viikkoon. Tää on siksi hyvä kun mies juo paljon kahvia ja rakastaa kahveja. Mäkin rakastasin äitinä oloa! Mies ei siis voi juoda kahvia ilman maitoa.. Aion kyllä muutenki ostaa niukasti kaikkea ja vaikka syön itse salaa! :D
 
Anteeksi kaikille mun on pakko purkautua.

mua vituttaa, itkettää, oon pettynyt ja surullinen.

saatiin sitten riita aikaiseksi tälle illalle ja oon ollu kotona vasta alle tunnin. tosi mukava lauantai ilta. nukun vissiin sohvalla...

joskus tuntuu etten tuntisi ja ymmärtäisi koko miestä ollenkaan. :'( :(
 
Lume,auuuuuu....mulle tuli vastaava patti aikanaan ja ihan ilman sheivailuja.Ootin muute esikkoo ja mahan kaa itkuu vääntäen terkkariin ku kävellä ei sietäny...no niin kiva siinä oli kun ne puhkas sen jne,ja mä itkin niin sanoivat vaa että no kohta sua sattuu pal enemmän ku synnytät.Jee mikä kommentti.En tiä mistä noita tulee,väärät alkkarit joskus hiertää jne.
Ja sheivailu mahan kaa...eiku ukko asialle,se vois vaikka tykätä.Exäni teki,nyksä ei uskalla :grin
 
Takaisin
Top