Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko kellään kokemusta clearbluen plus testistä? N. 3h pidätys ja noh, tuli plussa mutta haalea aina vaan.. ja nyt kp30/29
 

Liitteet

  • 1413040073463.jpg
    1413040073463.jpg
    31 KB · Katsottu: 119
Mä en uskalla iloita vielä, koska heinäkuinen km kummittelee vieläkin mielessä. :( Ja sillon oli kans viivat heikkoja. Itseasias haaleen plussan sain vasta kun menkat oli 2pv myöhässä.. jännittää!
 
Toivotan sulle kaiken mahdollisen onnen matkaan ja että viiva vahvistuu ja pysyy mukana koko matkan ♡ :) eli todella paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia :")
 
kiivi, plussalta tuo näyttää! oispa raskaudesta johtuvaa! ;)

Mimi, siellä on myös hentoinen haamu! En halua olla ilonpilaaja, mutta juuri tosta testistä olen kuullut enemmänkin huonoa (virheellisiä haamuja) :/ Googleta asiasta! Testaa jollain muulla seuraavan kerran. Haamu vahvistukoon!
 
mimi onnea plussasta mashaAllah, tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita yms. aivan mahtavaa!!! :) inshaAllah pikkunen on varustettu aimo annoksella suomalaista sisua eikä lähe kulumallakaan ennen laskettua aikaa :)
 
Mimi olen saanut plussan tuolla kyseisellä testillä.. menkat tuli vai miksi niitä nyt kutsuisikaan. Toivon että sun tilanteessa olisi pysyvästä 9kk onnesta kyse :) minä en saanut noin vahvaa plussaa sitäpaitsi <3 viivalla vahvistumista ja vauvaliimaa :)

Ovulaatiosta tässä on kyse kun aikaisemmin vitsaillen heitin että raskaudesta. Ihmetyttää vaan että näin aikaisin. Mun kierrot aina olleet hiukan pidempiä joten nyt on outoa. Tuntui juuri oviskipuilua, taas.
 
Varovaiset onnittelut plussista ja pahoittelut menkoista.. Hirveesti ootte taas kirjottanu!!

Käytiin tänään töistä vähä shoppailemassa, siteenkin varoiks laitoin ja jopa holahti muutamaan kertaan - valkkaria. Mitä hittoo! What is going on! Kp 35/30-31 dpo 17.
 
Sit piti muuten kysyä et kerääkö pregcheck aina tonne loppuun jonku värin???? Ei mulla oo ennen tonne mitää punaa tullu :DD
ImageUploadedByVau Foorumi1413043610.128957.jpg
 
Silv, en tiiä kun en ole noita pregcheckin puikkoja käyttänyt, liuskoja vaan. Plussaas nyt niin päästään piinasta! Äääääää sinä, mimi ja Merink porukalla piinaatte meitä! :grin:grin:grin Kuulostaa kaikilla niin lupaavalta :) Teitkö Silv ton nyt aamu- vai päiväpissasta?
 
Aamulla tein. Ku tänään on ne työpaikan kemut. :D oon avannu noita puikkoja aina ku oon tehny, niin ei siellä koskaan mitää tollasta kertymää ole ollu.. Ei ummarra.
 
Takaisin
Top