Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tilasin kotitestien sivustolta diginä ekan kerran nyt ovistestipakkauksen n.27€ maksoi pikapostituksella.

Haluan tarkistaa ihan varmuuden vuoksi tapahtuuko mulla ovulaatiota ollenkaan, kun niin toi lääkäri epäili, ettei mulla tapahdu. Ja jos mikä onkin sitten mielenkiintoinen juttu, miten kuitenkin noita haamuja on tullut...
 
Hello leidit pitkästä aikaa! Pidin tässä pari kk taukoa ja olin ehkäsyrenkaalla kun mies ei tosiaan halua toista lasta vielä! Mä menin ihan tilttiin noilla renkailla ja se käski lopettaa ne, etten koko ajan kyseenalaistaisi meidän suhdetta ja oisi kovin masentunut ja itkuinen! :D eli nyt on ensimmäinen kierto niiden jälkeen, ovis ois laskureitten mukaan 17.10. ja mietin että pitäskö lopettaa toi tupakointi taas ja alottaa varuiksi (pitkäaikaissairaudenkin vuoksi) foolihappo :D Se ei oo varsinaisesti muuttanut mieltään mutta tietää ihan hyvin ettei ole enää ehkäisyä muttei ole pitänyt huolta siitä itse ;) eli kuumetta pukkaa mulla!
Parin viikon päästä meillä juhlitaan ensimmäistä syntymäpäivää joten tulisi ihana ikäero jos tärppäisi pikkuhiljaa tässä syksyn aikana<3

Mitäs tänne kuuluu? Gatusa ainakin voi jo oikein paksusti kun on viikkoja ihan kauheesti jo! Yritän kahlata muidenkin viestejä läpi jotta tiedän kuka tutuista (ja uudemmistakin) on saanut iloisia uutisia! Tärppionnea ja vauvaliijoma ;)
 
Lume, niitä löytyy usemman hintaista riippuen mistä ostaa (apteekki, marketit, netti) ja millaista ostaa (digi, puikko, liuska). Itse tilasin netistä kotitestit.fi ja mammaksi.fi kun tulee hurjan paljon halvemmaksi. Ja usein tarjoavat edullisia ovis+r-testi -paketteja ;)
 
laurushka ihana kuulla sinusta, harmi että mies ei ol lämmenny ajatukselle mutta ilmeisesti ei kyllä tyrmääkän ku kerran ei ehkäsystä huolehi ite. plussatuulia :) juu täällä voidaan paksusti ja superväsyneesti, inshaAllah tänä yönä sais nukuttua. pitää pyytää ukkoa hieromaan ja vaik lukemaan iltasatu mulle jos vaikka nukahtasin mulla kun ei itse lukeminen auta yhtään nukahtamiseen. kohta pitää alkaa tosiaa jo valmistella kotia vauvaa varten, esikolle sanoin tänää ja kyselin miltä siitä tuntuu et parin kuukauden sisää voi pikkusisko olla jo täällä. oli innoissaan kuulemma.
 
Pöh, täällä onkin riehunut joku menkka-aalto... :sad001
Pois, pois se ja plussa-aaltoa tilalle! :wav

Ja niille menkat kohdanneille pitää ennen tuota plussa-aaltoa toivotella ensin:

:Heartred:love022:sign19:love022:Heartred

Hauskaa, rentoa ja lataavaa viikonloppua kaikille! Nauttikaahan siitä miehen seurasta, vällyjen välissä tai muuten vaan! :Heartblue:love017:Heartblue
 
Mistä tämmönen menkkojen poisjäänti voi johtua, jos ei raskaana kerta olla? Pitää vielä huomenna testata ja sit pe on lääkärinaika. Kp48
 
mulle lääkäri junttura sano että kun mulla kierto menee yli 31 pv silloin ei ole ollut ovista siinä kierrossa. en tiedä sitten miten "normaaleilla" munasarjoilla menee :)
 
Pahoittelut kaikille joilla täti kurvannut kylään.

Tosi mielenkiintoista lukea noita Gatusan kirjotuksia kun siellä Tunisiassa tuntuu olevan kaikki terveyspuolen palvelut niin erilaisia mitä täällä meillä. Mietin tuota lapsen varastamista, miten se onnistuu? Tai siis eikö siitä seuraa tekijälle mitään? Miten se selitetään vanhemmille? Kamalaa!
Olet varmaan jo kommentoinutkin asiaa, mutta eikö olisi mahdollisuutta tulla Suomeen synnyttämään?

On: Eipä uutta taivaan alla... Kp 11 menossa. Tänään ja huomenna vielä pienet piikitykset ja ma isompi satsi Ovitrellea. Sit pitäskin olla ma-ti akselilla ovulaatio. Eli ajoitus täytyisi ajoittaa maanantaille ja tiistaille. Olen vähän kahden vaiheilla pitäiskö vai eikö tänäänkin. Kätilö oli vähän sitä mieltä klinikalla että ois hyvä mitä pidempään mies pidättäytyisi niin ois sitten paremmat siittiöt tms silloin oikeilla päivillä. Itseä taas mietityttää pitäiskö kumminkin nytkin kun lääkärin mukaan Ovitrellellä ei voida niin tarkkaan sanoa irtoamissjankohtaa mitä Pregnylillä. Nyt munarakkulat pitäs olla noin 18mm.

Tästä on kyllä spontaanius ja romantiikka kaukana. :D Kätilö sanoikin klinikalla että eikö olekin helppoa kun meidän ei tartte itte miettiä millon olla yhdynnässä kun he kertovat sen meidän puolesta. ;)
 
sannuinen mä haluun olla mun perheen kans alusta asti ni pysyn täällä ja nyt ootan et ukko puhuu veljesä kans jos saatas sen avulla paperi että saadaa klinikal synnyttää samaa hintaa ku sairaalassa. mitä tulee tuoho et selittäisvät vanhemmille ni esim jos synnyttää kaksoset ni ne toteaa että ei synnyttän ku yhen eli yrittää pimittää toisen vauvoista. jos antaa lapsen vanhemmillensa takas ku poliisi tulee ni harvemmin siitä mitää seuraa vissii jos ikinä, täällä ku korruptio kukoistaa kaikessa aikapitkälti.
 
lauantaita naiset! ..ja kaikille joille täti saapui, pahoittelut :-(
Gatusa: komppaan Kyl muita, olet äärimmäisen rohkea ja sisukas nainen, tuollaisella asenteella sinä pärjäisit varmasti ihan missä tahansa! Nostan Kyl hattua sulle!! ..voi kun saisin edes kymmenesosan sun rohkeudesta, mä olen niiiiiin arkajalka, hyvä jos uskallan nykyisin edes ruotsinlaival lähtee! (ennen lapsia en ollut näin..himmaaja..) :-)

Ratamo: Tehän otatte "varman päälle" kun jo alkuviikost ootte tallettelun aloittaneet, tai sit ootte vaan niin..kyltymättömiä..? :) :) :) Jostain kun Sais revittyy itsellekin sitä huvittamista asian suhteen. Kun asiast ei Sais tulla sitä pakkomättöpullaa..Minä päätin kokeilla tämän oviksen tikuttamista, tosin digillä. Aiemmin en ole ovista tikutellut. Ei kai tässä muu auta kun ruveta lakananvaihtoon.. :-D

Spessua viikonlopun jatketta ihanat naiset!!
 
onnea mamia hyvistä ultrakuulumisista mashaAllah, nautihan raskaudesta :)

tirpukka pakko se on olla sisukas ja itsepäinen että elämässä selviää. tänää varmaan tulee valitusta tuosta ruuasta jonka tein ku noudatin ukon ohjeita..."laitat vain iha tilkan vettä sinne kattilaan ja kypsennät ruuan" no joo ruuasta tuli syötävää esikko söi kiltisti minäki söin vaikka ei menny iha putkeen se ruoka koska sain järkyt kivut enkä pystyn käveleen ni itkukurkussa ku menin keittiöön kivun takia ni ruoka oli lähel palaa pohjaan. onneks ruoka ei menny mun mielest sentää pilalle vaan ihan hyvää se on, ukko saa halutessaa maustaa lisää jos haluaa ku lämmittää sen itelleen ja myöhemmin pitää taas laittaa ruokaa ku tuli 3 hengen annos ruokaa eli yks kerta, päivällinenki pitää tehä ja ukko valitti aamusta et hän tekee asiat täällä, no sais hommata mulle läpökkäät että pääsen kävelemään ku pojat oli ottan kaikki läpökkäät käyttöön ku esikko oli rikkon omansa kauan sitten ni nyt käyttää mun läpökkäitä mun kans kotona ni en pääs käveleen jos esikolla on läpökkäät ku sukkasillaa ei kävellä tolla lattialla.
 
mamia onnittelut :) ♡



ON; onko teillä kokemusta tai tietoa miten siis ruumiinlämpö menee kierron mukana ? mulla edelleen päivä, aamu lämmöt 37.1-37.2 ja nyt on kp25,..

ps. työpäivä Alko ihanasti kun heti on puliveivari huutamassa ja meuhkaamassa. ... huoh :(
 
Onnittelut mamia! <3 Ihanaa saada hyviä kuulumisia, etenkin kun sulla oli sitä vuotoa alussa! :)

Lume, aika korkeelta kuulostaa sun lämmöt. Ite olen niin "matalalämpöinen" että olisin jo horkassa vällyjen alla noilla lukemilla. ;) Sun pitää tietää oma peruslämpö, jotta voit noista lämmöistä päätellä mitään. Jokaisen lämpökäyrät on lukemiltaan erilaisia, mutta ymmärtääkseni oviksen jälkeen lämmön pitäisi nousta jotain 0,5 astetta(?) ja laskea taas noin vrk ennen kuin menkat alkaa. Korjatkaa taas viisaammat :)
 
Muokattu viimeksi:
Täällä hyviä ja huonoja uutisia.. Onnittelut ultrakuulumisista ja plussista, vaikka olivatkin vielä hentoja niin niille vahvistumista! Harmittelut menkoista ja epätietoisuudesta joka montaa vaivaa. Voimia hädässä oleville ja parempaa huomista kaikille.
Plussatuulahdus :wav jokaiselle!

Oma napailen nyt oikein härskisti
Tein äsken ovulaatiotestin ja hui kauhea mä säikähdin..
Tuohan on plussa! Mitä hittoa.. ja mun kierron eli 34-36 mukaan mun pitäis aloittaa testaaminen kp19-21
Tänään on kp15 eli liian aikaisin tuo plussahan pärähti ovistestiin ja alkoi tosissaan heti kehittää toista viivaa kun katsoin puikkoa. Tekis mieli tehdä raskaustesti ja katsoa onko kyse sittenkin raskaudesta, haha! No joo heh-heh..
Nyt kyllä mietityttää.. :eek: :scratch Tällä viikolla alkanut jotain oirehdintaa.. just edellispäivänä oli kovia kramppeja ja mietin jo että tuleeko sieltä verta kun niin paljon kramppas. Ei särkylääketasolla sattunut mutta kovasti kuitenkin. Voi olla että tuo ei ole vielä "minun plussani edes" vaan saan vasta myöhemmin vielä vahvemman tuosta T viivasta, vahvemman kuin C eli control. Ai että, ainakaan ei olla hyödynnetty tätä kun ukko reissussa. Mitä mieltä ootte?
 

Liitteet

  • WIN_20141011_164053.JPG
    WIN_20141011_164053.JPG
    36.4 KB · Katsottu: 108
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top