Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
huomenta ihanat.

nyt plussa-aalto pystyyn taas vaihteeks eikös? :)

tsemppiä kaikille ja jos joku on kipeä niin pikaista paranemista.

yritys nukkua oli kova ja saatoin ehkä jopa torkahtaa jossain vaiheessa mut iha liikaa asioita mielessä. ukko sano et hänen kaverin vaimo synnytti klinikalla vähä aikaa sitten eikä ollu kallista ni ukko kysyy jos hänen kaveri voi auttaa meit pääsee samalle klinikalle ettei tarttis mennä sairaalaan synnyttään. siellä saia synnyttää jpa alateitse joten paikka minun makuuni :) hirveest kaikkea ollu nyt mielessä mut kai se on normaalia ku alkaa viikot käydä vähiin.

lume annetaan mut tässä maassa on ongelmana et henkilökunta välil yrittää varastaa vauvoja...en asu suomessa. mein neiti ois kuule erittäin tuottoisa niille ku puoliks suomalainen ni eksoottisen näkönen. ja tää klinikka joka on kysees ni lopullinen hinta ois sama ku sairaalassa joten parempi klinikalla ku yliopistollisessa sairaalassa jossa ei tiedä saatko oman lapses vai et ja laitetaako sulle ilmaa lääkkeen seas tippaletkuun vai ei, mulle meinaan on laitettu aikoinaa.

pezdorado pahoittelut menkoista. ei ol reilua.

Gatusa,tuli vielä eilisiin uniasioihin mieleen,että pyydäppä ukkoosi hieromaan sun jalkateriä ja käsiä,tuosta kämmenestä ja kämmenpöydältä.Ovat sellasia reflexologisia paikkoja jotka auttaa tosi hyvin rentoutumaan ja vallankin alkaa unettaa.Paree olis tehdä se sinun hyväksesi :angel9

Mä muistelin että asuit tunisiassa :D mut en tienny minkä niminen teidän sairaala on siellä päin ni siksi sanoin "kunnallinen" :D tiedän oon vähän blondi ;) aika hurjalle kiinnostaa siellä päin tuo meno :S toivottavasti kaikki menee hyvin :)

pezdorado pahoittelut :( olkoon tämä kierto parempi ;)

Monilla näyttää kk-vuoto runsastuneen e-pillereiden jälkeen. Mulla on taas nuvaringin jälkeen kaikki luomumenkat olleet paljon niukempia kuin renkaan kanssa tai aikoinaan teininä o_O

Äääää mimi ja kyfi, miksi piinaatte meitä! Nyt niitä testejä (ja etenkin plussia) kehiin! :grin

pahoittelut menkoista pezdorado :sad001

Lume, lupaavalta kuulostaa! Toivottavasti jäisi menkat tulematta plussaisit pian :wink

Täällä kp 25/29-32 ja pieni tuhruilu jatkuu. Vähän kävi mielessä, että entäs jos olisikin tärpännyt ja olisi kohdunulkoinen ja siitä tuo tuhru... Mutta en jaksa olla siitä huolestunut kun ei stressaaminen mitään kuitenkaan auta :) Olo on ihan normaali, joten vaippa housuun varuilta ja töihin käy tie :grin

Ihanaa viikonloppua naiset ihanaiset!

ajna mä oon jo reilust yli kuukauden oottan selkä ja hartiahierontaa joten ei ol odotettavissa mitää apua mulle sen puolelta.

lume jep täällä meno on oikeest iha hirveetä..."viidakossa oi viidakossa asuu gatusa" viitaten tän maan systeemiin...

ukko kyselee veljeltää jos se voi auttaa meit saamaa sellasen paperin et päästäs klinikalle ku pitää olla firmas töissä että saa halvemmalla siellä synnyttää tai yleensäki hoitoa ni pakko toivoa parasta että sen veli auttas. tai sit kaveri jos veli ei auta ku eipä siihe ol yleensä luottaminen.
iha hirvee väsymys taas ja ukko sano että näytän zombilta ku silmät just ja just auki ni sanoin vaa et onko ihme jos minä en nuku juuri ollenkaan. tuntuu et vois vaan itkee iha tän väsymyksen takia. lähiaikoina pitäs viel jaksaa tehä suursiivous ennen ku vauva syntyy ja muutenki alkaa valmistella, on iha sellai olo että tämä ei laskettuun todellakaan enää odota. niin alhaalla tuntuu pää jo et välil iha kauhistuttaa ku tulee sellai olo et pitäs ponnistaa, en haluu mitää syöksysynnytyst enkä etenkää näillä viikoilla vielä vaikka ollaaki 30+2 menossa vikan ultran mukaan. tais tulla tänää taas harkkasuppareiki vähä mut ne nyt kuuluu asiaan näillä viikoilla.

Voimia gatusa! Toivotaan gatusa ettei se vielä synny. 6-8 viikkoa jos odottelisit. .. tai ainaki yli sen 32 viikon. Varastaa vauvan. Hullua... ilmaa antaa lääkkeen seassa. Mikä siel oikeesti sairaalassakin on vialla että tuollaista pitää tehä

Itsekäs ruikutus varoitus:
Mun pari kaveria (saman ikäisiä kuin minä) sai just tällä viikolla lapsia. Vaikka toki iloitsen heidän puolestaan, tuntuu silti pieni vihlaisu mielessä; "miksi en minä?"
Tiedän, meillä on vasta vähän aikaa yritystä takana, mutta silti... kai ne on nää menkkahormonit mikkä vihloo.

miemilia; tiedän tuon tunteen niin hyvin :/ ystäväni sai syyskuussa vauvan ja kaikenlisäksi raskaus sai aikansa e-pillereiden aikana... vaikka olen iloinen heidän puolesta.

kyllä sitä miettii miksi en minä ? vielä kun on toivottu ja sitä yritetty ♡ :/

lucky oletan että sivutienestit mahollisest jos saa lapsen myytyä en tiä, mun kohalla miks laitettii ilmaa hyvä kysymys myös aikoinaa ukon siskolle on tehty sama sairaalassa. mua nyt yritetää varmaa tietenki painostaa meneen klinikalle koska oon eurooppalainen ja luulevat että kylven rahassa vaikka ees ulkoa katottuna en näytä rikkaalta vaan normaalilta ihmiseltä. pitää toivoa että saa sen paperin klinikkaa varten ennen seuraavaa lääkärikäyntiä että voi hoitaa turvallisemmas ympäristössä synnytyksen. juu täytyy toivoa että neiti malttaa sen 6-8vko viel se 6-7 ois kans jo hyvä ni ois keuhkot kypsät jne. ni pääsis nopeest kotiinki jos vauvalla sydän kunnossa ku kuuntelevat äänet ettei ol reikää sydämes, tosin mullaha oli ku olin syntyny mut meni itestää kiinni alhamdulillah.

Huomenta!

Todellakin Gatusa toivon että kaikki sujuu hyvin siellä. Kuulostaa niin pelottavalta nuo vauvan vaihdot!

Pezdorado: Pahoittelut uuden kierron alkamisesta <3

Miemilia: Mulla on monesti ollut samantyylisiä katkeria ajatuksia et miks muut saa vauvan mut mä en. Jotenkin sitä joka kuukaus aina toivo nousee kun piinailu alkaa :)

ON: Yöllä heräilin menkkajomoihin vaikka vasta ma tai ti pitäis alkaa uuden kierron. Jotenkin taas sellainen olo et kyllä sieltä uusi kierto vaan pamahtaa käyntiin. Ensinnäkin ei oo mitään selkeitä raskausoireita ja toisekseen jotenkin jäi taas talletukset minimiin tässä kuussa vaikka oviksen tienoille ne ajoittuikin. Yritän vaan psyykata itseäni tulevaan ettei sit pety kovin. (Toki aina on toive mukana plussasta). Täällä siis dpo 11 tai 12.

kiitos tsempistä freyja, pidä peukut pystys että ukon veli auttaa meit saamaa sen paperin tai sit ukon kaveri että pääsen klinikal synnyttää enkä sairaalassa. inshaAllah saat plussan etkä menkkoi.

soma pahoittelut menkoista.

Pahoittelut menkoista Soma :(

Miemilia, noi on tuttuja tunteita varmasti jokaiselle meistä, jotka tässä ketjussa jutustelee. Mulla on myös ystäviä, jotka ovat raskautuneet helposti tai jopa pillereiden kanssa. He ovat kuitenkin upeita äitejä ja onnensa ansainneet. En koe, että se olisi mitenkään multa pois :) Olen myös tullut siihen tulokseen, että tämä yritys on tehnyt hyvää sekä mulle että miehelle. Antaa vähän perspektiiviä elämään ja vahvistaa parisuhdetta, kun plussa ei tulekaan kuin apteekin hyllyltä. Kunhan edes jossain vaiheessa kuitenkin tulisi se plussa testiin ja käärö syliin asti ;) Välillä ajattelen pessimistisesti, että sama kai se olisi mun pistää jo se Raskaaksi 2015 -ketju pystyyn :D

Muokattu viimeksi:
Niin siis mullakin on menkkavuoto niukentunut pillereiden jälkeen lukuunottamatta eilistä hulahdusta. Nyt vuoto taas jo niukempaa. Ihan ensimmäisistä menkoista en muista koska niistä melkein kohta jo vuosi. Pistääkin miettimään onko tarpeeksi keltarauhashormoonia kehossa??o_O

Nyt en taas muista muuta kuin että kännykällä ei kannata haamuja yrittää katsoakkaan. Ne ei meinaan näy, mutta tietokoneella näkyy :)

On: täällä aloitellaan oviksen bongailua digitestillä parin päivän sisään. On kyl hyviä noi digit ei tartte tihrustella ollakko vaiko eikö olla...

Takaisin