Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mamialle paljon tsemppiä huomiseen! Se on jännä tilanne. Toivottavasti kaikki on hyvin siellä :Heartred

Freyja, oon tullut huomanneeksi että se toimi ainakin viime kerralla :grin olin jo ajatellut ettei tässä nyt enää varmaan edes raskaaksi tule niin pam, raskaana oltiin. Vaikkakin vaan tovi mutta oltiin kuitenkin :)
 
Nyt YÖKS ilmoitus.. valkovuotoni on muuttunut kellertäväksi osin.. olisiko nyt merkki sit tädin tulosta.
Noh, testaus taitaa sunnuntaille siirtyä, sillä en tänään apteekkiin kerennyt.
 
Mä oon ihan sekasin nyt. Tein iltapäivällä sen negan, äsken sit huvikseni testasin ja muistin kattoa testin vasta 15-20min testiajan jälkeen niin siinä näkyy erittäin haaleesti toinen viiva! Ja tiedän että roskishaamuja ei lasketa, mutta vertasin tota siihen iltapäivän testiin ja siinä ei näy mitään :o eikä näy eilisessäkään negassa, eli tuossa äsköisessä vaan..
Sanokaa nyt joku jotain viisasta että saan ensyönä nukuttua :D
 
Makaan sängyssä ja tuntuu kuin kaikki ei oo kohdallaan.. tuli jo tunne kotiin ajaessa, kuin minulle yritettäisiin kertoa jotain.. tää tunne on jotain hirveää. :( just kun tänään nuista henkimaailman jutuista puhuttiin... nyt yritettävä nukkua.. hullulta kuulostaa :D
 
Miemilialle pahoittelut menkoista ja onnea tulevaan kiertoon! Mimin testeille viivanvahvistumista :)

Kyfi86 joko huomenna testaat??? :)

On kp 29/34-35, ei oireita erityisemmin. Täällä vähän rankkaa anoppilassa, appiukko ei oikein pidä meidän uusimmasta koirasta ja siitä sitten käytiin eilen pientä vääntöä. Tai itse lähinnä pillitin ja mies yritti hoitaa asioiden selvittelyn. Saa nähdä kauanko täällä voi asua ilman että menee sukset aivan ristiin. Tehtävä remontti kotona pikavauhtia valmiiks nii pääsee sinne sitten takaisin. Parempaa viikonloppua teille muille!
 
Huomenta ihanat!

Miemilialle pahoittelut tädistä :( tsemppiä uuteen kiertoon :)

Mimi voi hyvinkin alkaa viivat vahvistumaan :) täällä peukut pystyssä.

Nyt vois plussa aalto käynnistyä, et mäkin voisin sit hypätä siihen :)

Tää kauhia flunssa varmaan vie multa hengen :/ antibiootti ei näytä alkavan auttamaan ja nyt meni molemmat korvatkin lukkoon :(

No eipä masennuta :D nyt on sentään viikonloppu !! Normaali kierron mukaan ovis osuis huomiselle , täytyy hyödyntää varmuuden vuoksi ;) siinä hommassa ei onneks kuuloa tartte :D

Mahtaako tuo antibiootti kuuri vaikuttaa raskautumiseen siis noin niin kun yleensä? Siis tarkoitan sitä kyseistä kiertoa jossa sen syö.
Eipä se toki tähän hätään paina kun pakko on itsensä kuntoon saada, mutta mietin vaan näin aamutuimaan :D
 
Muokattu viimeksi:
Pahoittelut menkoista miemilia :(

Mimi! Älä järjestä meille tämmöistä jännitysnäytelmää! :D Nyt pissit aamulla siihen tikkuun, kuvaat sen testiajalla ja laitat meillekin tihrustettavaksi ;) Itse tosiaan sain viime kierrossa niitä roskishaamuja 10-15 min testiajan jälkeen ja ne ei mulla merkannu mitään :(

Kyfi, testiä nyt kehiin :)
 
Pahoittelut tädeistä ne kohdanneille ja vahvistumista viivoille, kenellä sellainen tilanne olikaan!

Pisama, mullakin on ehkäisyn jättämisen jälkeen runsastunut menkat, kai ne pillerit/rengas sitten niukensi niitä. Kaikista ikävintä on runsas vuoto öisin, kun ei yöside meinaa riittää :(

Tirpukka, täällä ollaan aika lailla samoilla kiertopäivillä! Tänään kp9 ja puuhastelut aloitettu alkuviikosta ;) En tosin ajatellut ovista tikuttaa, ajattelin ensi kierrossa vasta kokeilla, jos nyt ei tärppää. Tässä kierrossa pitäisi nimittäin syödä viimeinen terokuuri ja sitten ollaan ihan luomuna.

Plussapuhureita kaikille! :)
 
Viivanpaikka tai tosi hailakka haamu, en saanu sitä edes kuvaan kun oli niin heikko, mutta testiajalla näkyi :( katotaan miten tilanne etenee, tänään pitäis menkkojen alkaa ja laitoin siteenkin jo varmuudeksi. Sais kyllä pysyä poissa seuraavat 9kk! ;)
 
Muokattu viimeksi:
Toisaalta, mulla oli viime viikon tiistaina se järkyttävä alavatsakipu joka kesti illalla n. tunnin, olisko siis mahdollosta että sillon olis vasta kiinnittyny ja siks ei näy testeissä vielä kunnolla? :D
 
pitää kattoa testaanko huomenna vai maanantaina, tosin just luin että jos olis tärpännyki ni ei välttämättä näkyis vielä näillä viikoilla (jotain 4+, kyllä, laskuriakin jo käytin:p) ja toisaalta oon kyllä varautunu ns megakiertoonki ku painoki tippunu jonku verran kun ei yksinkertasesti oo ruoka maistunu ties miten pitkään aikaan:rolleyes:
 
Hyvää viikonloppua kaikille :)

mimi, onnea viivan vahvistumiseen ;) voitaisiin muut sitten siihen hypätä mukaan!

Pahoittelut niille kenen luokse täti tuli vierailemaan ja onnea uuteen kiertoon :)

ratamo mullakin e-pillereiden jälkeen runsaantui kk todella paljon ja varsinkin kierron 2 ekaa päivää niin ei meinaa tosiaan siteet riittää ja liikkuminen hankalaa :/

ON: viime yönä ei oikein saanut unta, pyöri kaiken maailman asiat mielessä ja ukko kuorsasi. tänään vielä iltavuoroon ja sitten olisi 3 viikkoa vapaata.

pientä menkka maista jomotusta on millon milläkin puolella, rintojen arkuus, nuha iski myös, palelu ja väsymys ehkä myös pientä "kuvotusta" ja outoa mahakipua, voi kyllä olla ilmaankin :D
jos tätiä ei kuulu teen kyllä uuden testin 19pv :D
 
Takaisin
Top