Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
bella kyllä mä oon ainaki jonku iha haalean viivan näkevinäni molemmissa testeissä. vahvistumista viivoille :)

jaahas missäköhä nyt poltetaa ja mitä aloin ihmettelen outoo hajua, no kaasupullo on kii ku mä suljin, ukko unohti auki aamulla mut meil ikkunat auki joten ei ol siitä, sit ulkona on iha hirvee käry joten jossai lähel poltetaa roskia tai sit joku on taas tuikannu jonku firman tuleen, ei tästä niin kauaa ol ku viimeks on sillai käyny. iha hirvee käry joka käy jopa mun kurkkuun, menee hermot, tuuli sais vaihtaa suuntaa kyllä ja viedä käryn muualle.
 
ihanaa perjantaita tytsyt! Ja voi miten ihanan paljon on tullut uusia, tervetuloa kovast kaikille (: ..täällä elellään tasasen tympeää kierron vaihetta, kp7..ei Viel pääse kunnolla edes peitonpöllyytykseen eikä jännäilee testien kanssa..prkl...tylsää! Eiks meidän naisten kierto vois koostua vaan kahdesta vaiheesta: oviksesta ja kierron vikapäivästä..?!?!:-) Kannatetaanko??? :-D ..ehkä Tän mamman Pitäis ryhdistäytyä ja mennä askartelemaan uuniomenat tulille..
Onks kukaan miun kans samoilla kp:llä parhaillaan? ..tietää sit kenen kans päästää taas kuvittelemaan oireita ja tikuttelee:-) ..kunhan ekaks päästäs sinne asti!! ..
 
Terkkuja vaan terkkarilta. Koko päivähän tuolla "arvauskeskuksessa" meni ja ihan arvauksella sain diagnoosin. Lääkäri teki kuitenkin kaikki mahdolliset testit ja totesi ensin että kyllä kovasti raskaudelta vaikuttaa mutta jos testi kerta nega. Annoin pissaa, verta ja papan enkä oikein selvyyttä saanut. Tulehdusarvot oli normaalit,pissa puhdasta, muita testejä odotellaan.
Lääkäri epäili kohtutulehdusta,sillä se voi oireilla ilman että näkyy sormenpäästä otettavista tulehdusarvoista.

Olo on edelleen heikko ja huono. Bläääh :(
 
Bella, kun nyt koneella katson niin tossa pregcheckissä näkyy ehkä jokin haamu! Harmi, kun on niin rakeinen kuva :think005 Sunnuntaina uutta testiä vaan kehiin! Teitkö nää testit aamupissasta?

Paranemista ja halaukset berry! :hug013

Ps. Mie olen saanut näemmä uuden arvonimen, kun olen täällä tarpeeksi (liikaa) löpissyt :grin

Ps. 2 Onpa muuten tooooosi siistiä pyöriä vaippa housussa vaikka menkat pitäisi alkaa vasta viikon päästä. Ton tuhrun takia on sellainen olo, että "entä jos holahtaa" joten pakko suorittaa varotoimenpiteitä :grin Jos miehet joutuisi kestämään kaiken saman mitä me naiset yrityksen aikana kestetään niin noi kaksilahkeiset olisi kyllä ihan hermoraunioita :grin:taunt005
 
Muokattu viimeksi:
Soitin terveydenhoitajalle tänään ja kerroin oireistani. Sanoi, että hyvin mahdollista että raskaana ollaan. Mutta ensi viikolla kannattaa testata saa varmemmin plussan, jos tärppi käynyt. Kun kerroin ,että tein eilen negan. Kovasti tsemppasi ja sanoi ,että jos mahdollista niin vähemmän ajatella asiaa ja näin ollen plussasta saisi iloita pian. Mutta testaillaan ensi viikolla :) Tänään nautin puhtaasta kodista (siivosin 5 tuntia :grin) ja mieheni kainaloon käperryn illalla. Ja vain elämää tottakai täytyy katsoa :) Hyvää viikonloppua kaikille tasapuolisesti! :dance011
 
No enhän mä malttanu taaskaa odotella! 1,5h pidätys ja ylläripylläri nega :D huoh, luulis näkyvän jos raskaana olis. Kaippa se täti sieltä huomenna kurvaa ja yk7 alkaa :/
 
Täällä pistetty tuulemaan ja nautitaan nyt tauosta kaikin siemauksin! Tallinnan risteily varattu ja myöskin liput Apulannan keikalle ostettu. Myöskin hankin maailman ihanimmat housut joihin ei kyllä mahdu yhtään ylimäärästä :wink Normaalisti hermoilisin jo ensi tiistain päivää, alkaako menkat vai päriseekö plussat mutta nyt on niin rento fiilis :grin

Toimiskohan tää käänteispsykologia :p:grin
 
Kylläpä tuo tilanne kuulostaa hurjalta tuolla Gatusan maisemissa, hui! Vaatii päättäväisyyttä ja rohkeutta asustella siellä.

Mä niin toivon, että tää olis Larissan kierto :p kuulostaa kyllä lupaavalta sulla.

Ja plussatuulia kaikille muillekin :wav
 
Voi berry, mitä ihmettä tuo voisi olla. Toivottavasti selviää ja paljastuu ihan normiraskaudeksi eikä miksikään muuksi!

Teidän henkimaailman jutut on ihanan karmivia. Onhan noita aina tullut kuultua, mutta en muista kovin helpolla mitään omakohtaista kokeneeni. Joskus murrosiän korvilla toki on ollut samoja ruumistairtautumiskokemuksia kuin muilla, mutta nehän liittyy ihan tietoisuuden kasvuun body vs mind, kun alkaa ymmärtää asioita vähän syvällisemmin. Ei siis mitään erikoista sekään.

Bella, mun silmään ei ainakaan vielä näy mitään.

ON: kylläpä nyt niin tykkään mun kropasta, tää toimii kellontarkasti edelleen :) onhan se kiva, kun voi iloita menkkojen alkamisesta. Huomenna holahtaa! Nyt kp 25/26, eli piirun verran napakampi kierto tiedossa tällä erää.
 
Siis voi tsiisös! Viides supertamponi tänään menossa :O Mahdankohan mää vuotaa kuiviin....kyllä en tykkää näistä yhtään. Enkä varsinkaan näin kahden viikon välein!! >:/
 
Bellalle viivat vahvistukoon!!! :)
Olen hieman taustaillut vaan täällä olojeni kera :D muutama sata sivua mennyt kommentoimatta. Mutta kaikille tasapuolisesti ensinäkin plussatuulia!!! Ja suuret pahoittelut tädin kohdanneille!! :(

Meillä on hu ar ultra ja jännittää niiiin vietävästi! Tällähetkellä 8+3 tädistä laskettuna. Ja pelkään kyllä huomista niiin! Mietin päässäni kaikkea mahdollista... esim: tarkoittiko se alku vuoto jotain pahaa ja voiko kaikki mennä uudestaan niin hyvin kun esikon kohdalla...
Yleensä olen yltiöpositiiivinen ihminen mutta nyt jännittää ja pelottaa ja kaikkea!!

Jännittelen mukana teitä testaajia täällä ja tsemppaan!!
 
Nennu87: Minäkin näen viivan tuossa Davidin testissä (sen herkkyyshän taitaa olla 10miU/mla) kun taas tuosta alemmasta pregistä en meinaa erottaa, mutta sehän taitaakin olla 25miU/ml, joten ihan järkeenkäypää.
Kaikki peukut pystyyn, että viiva tuosta kovasti vahvistuu :-)
 
Mamia, mulla oli kakkosesta vuotoa alkuraskaudessa ja ihan terve tyttö tuli :) Lääkäri epäili sillon, että se vuoto saattoi olla kaksonen, joka tuli jostain syystä pois. Mun kanssa samassa huoneessa oli esikoisen syntymän jälkeen nainen, jolle oli tullut km melko alkuraskaudessa (1. kolmannes, mut oiskohan viikkoja ollut n. 10). Oli ultrattu, että kohdussa on vielä jonkin verran materiaalia ja varattu kaapimisaika. Ennen kaapimista oli vielä ultrattu ja sielläpä näkyikin sikiö! Kaksonen sielläkin luovutti kesken matkan runsaan vuodon ja kipujen saattelemana, mutta toinen selviytyjä pysyi matkassa kaikesta huolimatta <3
 
Bella: mäkin ehkä jotain näen :)

Mamialle tsemppiä huomiseen ja pidän peukkuja et ultrauutiset olis iloisia <3

Anskunen: mä uskon käänteispsykologiaan :D Ainakin olis omalla kohdalla ihanaa jos vois olla ajattelematta koko asiaa.

On: Eipä olot ole hirveästi muuttuneet suuntaan tai toiseen. Pientä turvotusta näin iltaisin ja huomasin et tulee huono oo jos ei syö. Mut ei kyl oo nälkäkään. Toki nuo molemmat voi enteillä tätiä kylään :D
 
Takaisin
Top