Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lume, Se on yleensä tosi rauhallinen kun oon sen kanssa vieraassa paikassa, mutta siinä kämpässä se vinkui ja raapi ovella koko ajan. Kun komensin sen pois, niin se hetken malttoi hiljaa aloillaan ja sitten alkoi taas vinkuminen ja se oli tosi levoton kaiken aikaa. Yläkerrassa se kävi kerran kääntymässä ja sen jälkeen ei tullut sinne vaikka aina nukkuu samassa huoneessa ku mä (makkari oli siis ylhäällä). Se oli todella spooky paikka, vaikka mun siellä oloaikana ei mitään tapahtunut (miehen aikana enemmänkin) niin siellä oli sellainen ahdistava ja painostava energia, ihan ku joku tuijottais läheltä koko ajan. Onneks se persehelvetiksi nimetty kämppä on historiaa ja miehenikin muutti sieltä pois kuukauden päästä siitä kun oltiin tavattu !!
 
Okei. Kun mä asuin entisen mieheni kanssa kerrostalossa ja mulla oli koira Lume :D mieheni kun oli pois kotoa se murisi seinille ja katoille, kerran kun se oli ihan pentuna yksin kotona ja tulin töistä se oli ihan shkokissa koko koira vinkui ja ulvoi ja haukkui ihan paniikissa. .. telkkari sammui välillä aina itsestään vaikka kukaan ei painanut kakea tms.. mutta kun muutin pois sen käytös muuttui ihan normaaliksi... nyt tosin vuosi kun jouduttiin rakas lopettamaan. :( haluan uskoa että se meitä suojelee ♡

mun on pakko kertoa vielä vaikka pitkä juttu onkin; jouduttiin siis viemään lume toiselle paikka kunnalle jonne ajomatkan n. 30 min lopetettavaksi, kun lähdettiin pois pidin rakasta vilttiin kapaloituna autossa sylissä, itkin hysteerisesti, yhtä äkkiä tuli lämmin ja rauhallinen olo aivan outo ihan kuin se olisi ilmoittanut päässeensä perille ja kaikki on hyvin :")
voih mulla on nii ikävä sitä ♡
 
Sit toinen juttu mikä oli pappan kuoleman jälkeen. Se ennen kuolemaansa kehu et hän sit tulee kummittelemaan jos hautajaiset järjestätte. No, meni hautajaisista vajaa viikko niin pistin töissä liikettä kiinni. Koko rakennuksessa ei enää ollut ketään. Yhtäkkiä alko kuulua sama vihellys mitä pappa vihelteli aina. Joka ilta, ku laitoin liikettä kiinni, about viikon ajan. Ja serkulle kävi sama, ihan omassa kodissa yksin kotona ja vihellys alko aina iltaisin. Loppui sit vasta kun tuli puheeks tän serkun kans ja sanottiinkin ihan ääneen sitten et Pappa hei, asia ymmärretty :)
 
Haha, hauska pappa :D ja mun entisessä kämpässä stereot eli ihan omaa elämäänsä. Joku ei pitänyt mun musamausta ja vaihtoi stereot cdltä radiolle tai toisen radiokanavan tai volat täysille tai mitä vain. ja niissä näkyi valo siinä napissa mitä painoi niin välillä se selasi kaikkia nappeja läpi. useasti kun olin ovella lähdössä ulos, se räväytti stereot päälle ja täysille. Tätä ei tapahtunut missään muussa kämpässä sillä laitteella :D
 
nyt sitten! Sanokaa joku mulle ettei raskaus voi näkyä testissä.. Että malttaisin pitää ne testis kaapissa vielä ens viikon alkuun asti! :D

terkuin malttamaton pikkukakkonen kp 25/30 tai jotain... :D. Ei kai se tässäkohtii viel näkyiskään muttaku ei malta odottaaa :D
 
Pikkukakkosen posti, sulla on siellä luultavasti n. dpo 8 meneillään joten malta vielä testien kanssa äläkä tee turhia negoja ;) Aikaisintaan dpo 10 kai voi jonkun haamun esiasteen saada..? Testaa mun seurana vasta viikon päästä! :)

Meillä kans stereot elää töissä omaa elämäänsä välillä :D
 
Hah, täällä ei ainakaan näkyis tossa kohtaa vielä :D kun ei näy vaikka kierto venyis kuinka :DD että siinä sulle xD älä turhaan kiusaa ittees noin aikasin vielä :) tulee piiiitkät piinat nimimerkillä Miks tätä ei saa iskostettua omaan päähänsä :DD

En tiä olisko tää nyt sit menkkaoire mut jokanen pienikin asia vituttaa ja poruttaa ja ärsyttää!!! Nyt ku on koko päivän itkeny silmät päästänsä vähä väliä ni alkaa ärsyttää jo iiihan kaikki! Minä itse eniten. Ja siis ihan sama vaikka olis ilonen. Tai onnellinen. Aina itkettää. Eiks näitä tunteita vois jollakin lailla saada pois. Joku tunteettomuuspilleri mullehetinyt kitoos.
 
Silv: täällä oli sama juttu koko viikon, kaikki päännii. Eipä alkanut menkat, vaikka niin minäkin luulin. Ne on sit ne olemattomat menkat ;D
 
No tytöt, lohdutukseks mua ketuttaa ja itkettää vaikka kp13 :D
Muutenkin tuntuu et pää lyö tyhjää, etoo ja huimaa. Voiskohan nää antibiootit olla syyllisiä :rolleyes:
Joku tosi sitkee flunssa ainakin on nyt päällä. Koko päivän hengästynyt olo ja jalat ja kädet maitohapoilla :mad:
 
Mä meinasin jo appiukolle alkaa huutaa et pitääkö sen joka kerta tunkee mukaan kun johonkin mennään, ja päsmätä aikataulut oman edun mukaan vaikka koko reissuun lähtee vaan ajankuluksi! onneks pidin suuni kii ja jäin sit ite kotiin poraan :D tekis mieli vaan nukkua ja rypee itsesäälissä :D

Muoks. Mikä saa aikuisen ihmisen niin lapselliselle tuulelle että menee oven taa näytteleen salaa muille keskaria ja kiukutteleen?? Hahah, alan muistuttaa meidän 6-vuotiasta, t. päävikanen:D
 
Niin. Vähäistä vaaleanpunaa paperissa wc-käynnin yhteydessä tänään kp 27/30. Tästä kai se yk 15 sitten taitaa käynnistyä pikkuhiljaa. Enpä olis halunnutkaan olla raskaana... :(
 
Pikkukakkosen posti et ole onneksi ainut kärsimätön täällä :D mutta malta nyt sitten en testin kanssa viikko vielä, saat sitten kunnon kirkuvat elokuva viivat! ;)

Miemilia tsemppiä. Kunnolla piinaavat hetket siellä. Kannattaa varmaan odottaa vähän. Ei mahda yhdessä päivässä paljon muutosta tulla. Tuleepahan sitten selkeemmät viivat jos on tullakseen :)

Ollaan me kuumeilijat kyllä niin ihanan hassuja tossa kärsimättömyydessä. Taisin itsekin testata viimeistä edellisessä kierrossa dpo 8 vai 9. :D
 
Joo tämä ketju on kyllä kärsimättömien tikkuun pissijöiden kerho. :grin

Puhukaa mulle järkeä, kun elättelen toiveita alavatsan tuntemusten takia :grin Ihan samat "oireet" ja sama meininki on joka kierrossa ja vaikka sen tiedostaa, niin silti takaraivossa pieni ääni kuiskii "entä jos kuitenkin...." Te tulette vielä viikon päästä kärsimään mun tikkujen tihrustelun kanssa mua-ha-ha-haa! :grin
 
Muokattu viimeksi:
Mulla täällä dpo 12 ja testasin aamulla.. ehkä joku pieni viivanpaikaksi tuli, toki aika epäselvä kun näkyy vaan jos testiä kääntelee... tein sekä Davidin herkän testin että pregcheck -Testin (puikko).. Mies ei viivanpaikkaa nähnyt, mutta tarvitseekin sen kunnon plussan ennen kuin uskoo... oloja olisi kyllä ja oireita....muut mitä te näette näissä? Toki vasta dpo 12... lisäoireita on dpo10-12 tullut rintojen aristusta, paineen tunnetta ala-vatsalla, väsymystä, valkovuotoa, palelua... toiveita olisi onnistumiselle!

P_20141010_154442.jpg
 
Takaisin
Top