Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä niille jotka piinailee kun ei oo tullut tätiä eikä plussaa!

Lucky: toivottavasti edistytte miehen kanssa keskustelussa. Hienoa et sua kuunneltiin :) mä luulen kans et ne unet voi viitata stressiin. Voimia <3

Berry83: toivottavasti ei olis mitään vakavaa. Kuulosti jotenkin huolestuttavalta.

ON: täällä edelleen lämmöt koholla dpo 10 tai sit 11. Viimeksi lämmöt laski yhtäkkiä kahta päivää ennen menkkoja. Eli viikonlopun aikana jos laskee niin ehkä se meinaa sit tädin saapumista. Eilen illalla tuli ihan järjetön väsymys ja simahdin kahteen otteeseen. Rinnat edelleen kipeät ja kyllä taitaa olla jotain kosketusarkuutta kun tuntuu et olkalaukun hihna painaa niitä niin et huomaan sen. Turvotusta sekä pientä menkkaoloa on myös. Jotenkin toiveikas olo, mut silti vähän jalat maassa :D
 
Hei naiset ! Täällä ei ole täti tullut vielä. Alavatsalla kauheasti vihlonut jo monta päivää. Rinnat paisuneet, kun pullataikina:grin ja muita pikkuoireita. .. hätäilin ja tein eilen apteekin oman testin. Ei viivaa:sad001 täytyy vain odotella ja odotella. Eilen sitten tämä nega testi sai minut itkemään. Harmittelin miehelle, että en jaksa luovutan. Mieheni naurahti ja sanoi, että ei olla edes keritty vielä aloittaakkaan. Ajattelin soittaa perhesuunnitteluun ajan tänään. Haluan puhua ammattilaisen kanssa, jos saisi mieleni rauhoittumaan ja muutenkin valaisi uskoa vauvan tulolle :grinSaa nähdä kaahaako täti paikalle viikonlopun aikaan. . Taidan lähteä lenkille koirien kanssa sateeseen ja sitten luuttu heilumaan :smiley-chores020 kyllä se tästä.
 
Berry, kuulostaa kauhealta :( Toivottavasti saat apua ja selvyyttä tilanteeseen!

Freyja oon niiiiiin toiveikas sun suhteen! :wink

Merink, jopa minä näen jonkinlaisen haamun! Otitko kuvan testiajalla? Haamulle vahvistumista!

Ajna, antaa vähän uutta näkökulmaa ton sivuston sisällölle.... :eek:

Soma, tsemppiä sinnekin! Älä vielä luovuta :wink Noilla konsteilla mullakin olo aina paranee :)
 
itse kirjoittelinkin tuonne aikoinaan,vuotta en kyllä muista.Ja jos on tallessa vielä,niin siellä oli hauska synttärikutsukorttipohja,jonka sai tulostaa.
Ehkä en uskalla edes kysyä mitä mieltä olette a.a:n keissistä....
 
Huomenta tytskyt :)

paljon on taas aamusta tapahtunut :)

hienoa että täällä on enemmänkin henkimaailman ihmisiä :)

merink; nyt vaan haamun vahvistusta ;)
 
Sunway, ootko milloin testaillut? Plussaa toki mieluummin toivon sinne! :)

Ajna, toi A. A:n keissi ja sen tutkimus on muodostunut sellaiseksi sillisalaatiksi että mahtaako ikinä selvitä koko totuus.
 
nyt tänään aamusta tein testin,ei edes haamua näkynyt. Ei auta kuin odotella mitä käy. Usko raskaana olemiseen on tosi heikko tällä hetkellä..
Mutta aina tulee uus kierto ja uus mahdollisuus :)
 
Tuosta henkimaailmasta: mä aloin uskoa kaikkeen nuihin kun olin siskopuolen isän luona. Heräsin keskellä yötä ja ovella oli miehen hahmo.. kyselin siinä : kuka olet.. mitään ei vastannut. Seisoi siinä vain (oli tumma hahmo) menin peiton alle piiloon ja nukahdin uudelleen. Olin siis oikeasti hereillä ja mietin herätänkö siskonikin. Tiesin että siskoni on "pelkurimpi" joten en herättänyt.. kerroin äidilleni asiasta vuosia myöhemmin ja hän totesi että siellä on kuollut mies siihen taloon, hän on käynyt katsomassa ketä vieraita siellä on. Koen myös, että tunnen henkien läsnäolon, jos niitä on (niinkuin entisessä asunnossamme) .. :)
 
siis mua on aina kiinnostanut nuo jutut ihan kamalasti mutta samaan aikaan pelkään todella paljon.

täällä meillä päin on autio talo, jota vastaan on tapettu venäläisiä sota-aikana, talon vieressä asuu vanha mies, sanoi ettei kukaan uskalla olla siinä talossa yötä. ja oli Kait jonkun rahasummankin luvannut sille joka on.
 
Mä en testaa vielä tänään, on tainnu tulla joku ajatuskatko ton testilistan kans, sillä menkkojen pitäis alkaa huomenna. Eli huomenna tai sunnuntaina testailen, tai alkuviikosta jos tätiä ei näy :D
 
Ja toinen mikä innostaa on, kun ihmiset ottaa kuvia nuista paikoista, henget monesti on kuvassa, mulla kävi entisessä asunnossa niin. Otin koitastani kuvan kun se jäi paikalleen ja kuvassa oli muutakin.
 
Ei oo vieläkään mitään, alkuviikosta oli rinnat turvoksissa, mutta ei enää :o vähän on rintojen sivut kosketusarat ja kuumia aaltoja puskee, mutta en laske noita vielä raskausoireiksi :D eilen illalla jomotteli alaselkää.
 
Takaisin
Top