Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ne pallot oli suurempia ku itse olin. Punaista, vihreää, sinistä ja valkoista leveää raitaa. Samanlaisia kaikki. Niitä oli kymmeniä. Enkä päässy niitä karkuun. Itkin kun heräsin. Uni oli ahdistava. Kerroin siitä heti äidille kun istuin vielä keittiön pöydällä ja tädin mies korjas meidän astianpesukonetta.
Nää olo tilat nopeutetusta puhumisesta ja kävelystä oli ahdistavia ja pelottavia, joten halusin löytää niille syyn ja mennä lääkäriin. Tunne Puheen nopeudesta aiheutti sen että yritin koko ajan hidastaa puhumista ja kävellessä kävelin erittäin hitaasti. Ei sillä hidastamisella ollu mitään vaikutusta. Yhtä höntti olo oli silti.

Tänään äidin kans juttelin kuulumisista ja se kerto että oli eilen illalla klo 20 aikaan tuntenut olonsa todella ahdistavaksi ja raskaaksi. Tulin töistä kotiin klo 20 ja mulla oli samanlainen olo. :) äidin vaisto. Pelattiin kuitenki pojan ja ukon kans yks muisti peli ja sit käytiin poika nukuttaa. Jonka jälkeen nousin ja ukko kans. Sit juteltiin.

Eilisen illan olo jalkojen häviämisestä ja pumpulin päällä olemisesta olo oli rento ja hyvä mutta pää oli raskas ja hankala. Epätodellinen. Mä oon kuulkaa niin outo ihminen etten itsekkään ymmärrä. Kaikelle on kuitenki selityksensensä, syy ja seuraus.

Itse uskon enkeleihin ja siihen että niillä on kyky tuoda viestejä meille ja ohjeistaa sitten meidän elämää. Oliko se nyt viime kesänä kun olin lorna byrnea kuuntelemassa Helsingissä. Ja sen kirjat on kyllä luettavan arvoisia vaikka ei enkeleihin uskoisikaan. :) nyt öitä.
 
Muokattu viimeksi:
Larissa, tuhrua en laskis menkoiksi.. Tylsää et siel tommosta :( mä sanoisin silti tohon geleeseen, et jos pientäkään halua jatkaa ni jatkaa, mut jos jättää pois ni jättää sit kokonaa. :) jos jatkuvasti tekee muutoksia ni se sekottaa enempi ku se et jatkaa jollain pidempään :)
 
Huomenta.

Lume: Mulla on ihan samoja juttuja, välillä kun oon nukahtamassa herään siihen että tuntuu että tukehdun/hukun. Se on aika pelottavaa.
Jossain vaiheessa elämää sain "paniikkikohtauksia" illalla/yöllä, lieviä mutta pelottavia.

Silv: Oot taitava käsistäsi !! Upeaa :)

Nyt taas unohdin jo puolet mitä piti kenellekkin laittaa :D no mun pää toimii nykyään aika huonosti :D

Larissa: peukut ja varpaat on pystyssä :)

Gatusa: Kuullostat upealta ja vahvalta naiselta ! :)

Täällä edelleen tuskailen, tuleekohan ovis ollenkaan tähän kiertoon. Tuntemuksia oli jo, mut mä nyt oon ihan haukkana näiden tuntemuksien kanssa, kun odotan että kierto tasautuu :D

Plussa tuulia, tsemppejä ja hauskaa viikonloppua naiset!!
 
Kiitos kaikki <3 Aamun valjetessa alkaa olla vähemmän ahdistunut olo. Onneks nyt on nää vuodot, ei tarvii vielä tällä hetkellä päättää yhtään mitään.

lucky, siis ihan käsittämätöntä!! Mulla on ollut just tollasia kuvailemias pikakelaustuntemuksia :O Oon luullut sen liittyvän epilepsiaan, joka mulla oli nuorena, mut ei se kyllä taida siihen liittyä, kun viimesestä kouristuskohtauksesta on jo kohta 10v ja viimesestä poissaolokohtauksestakin sen 9v, mut noita pikakelauksia on välillä vieläkin, tosin harvemmin. Mulla ainakin on itsellä sen aikana jotenkin "tehokas" olo, ei mitenkään ahdistunut tai pelokas. Se menee ihan yhtäkkiä huomaamatta ohi, ilmestyy useinmiten aamulla ja etenkin, jos joudun heräämään poikkeuksellisen aikasin.

Oon yhdistänyt samaan "sarjaan" kuuluvaksi senkin, että joskus illalla sängyssä nukahtamista ootellessa tulee tunne, että pää, jalat tai kädet suurenee ihan hirvittävän kokosiks tai sitten kädet tai jalat ohenee ihan ohuiksi.
 
Lucky,mun lapseni alkoi tuntea noin,vuosi sitten ehkä.kertoi että näkee asiat kaukana vaikka tietää et ne on lähellä,ja että tuntuu et puhuttaa kauheen nopeasti vaikka ihan normaalisti.Joku stressiselitys siihen annettiin,mikä kuulosti oudolle minusta.
Itselläni on myös lapsena/nuorena ja vielä aikuisenakin,ollut näitä pikakelaus tunteita.Se on kuin joku muu liikkuisi hirveän nopeasti,vaikka tiedät kyllä että itse liikut ihan normaalisti.Joskus tunne on ihan kuin lentäisi maan pinnan päällä.Myös osaan hukata itseni nykypäivänäkin tietoisuudesta,niin että osa minua ei ole tässä..
Tuo kehon tuntemattomuus ym kuulostaa siltä että sulla on osittainen ruumiista irtautumiskokemus(näin maallikkotermein).minä puhun esim henkikehosta jne.siinä tilassa osa henkeäsi on muualla....se kun kulkee näiden "maailmojen" välillä tuottaa säikähdyttäviä fyysisiä kokemuksia.

Henkimaailman tyypeiks minäkin ne valopallot sanoisin,niin ikään pelottavia jos ei tunne asiaa.

Fiilistele niitä tarkemmin ja kysy mitä kaikki tarkoittaa.
 
Muokattu viimeksi:
Kiitos kaikille tsempeistä, katotaan mitä tapahtuu :) MadH, jatkan ton geleen syömistä, sillä uskon että se tosiaan sekoittaa vaan kroppaa enemmän jos yhtäkkiä jättää ne pois.

Kiitos elaffy, Harmony ja Aurinkoinen (+ oliko joku muukin ihana?), kun kerroitte omia kokemuksianne tuhruilusta. En vaan omalla kohdalla jaksa vielä uskoa, että tästä kierrosta raskautuisin.

Lucky, mulla on myös ollut noita poissaolokohtauksia lapsena ja teininä, joskus vieläkin mutta harvemmin. Jotain muitakin outoja henkisiä kokemuksia oli varsinkin lapsena, mutta en ole niitä onneksi pelottavina kokenut. Esimerkiksi näin mun lapsuuden kotikaupungin kahdella eri tavalla, ikään kuin rinnakkaisina todellisuuksina joista toinen oli se "oikea". Joskus meni päiviäkin, että elin ja olin siinä "väärässä" kaupungissa ennen kuin sain jotenkin pinnistettyä näkymän oikeaksi. (Noni nyt pidätte mua varmaan hulluna). Silloin ajattelin, että ne on ihan normisettiä ja että kaikilla varmaan on niitä kokemuksia :grin

Tässä vielä meidän lista, Sannuisen lisäsin :)

Testaajat:
miemelia 8.10
SuNWay 10.10
Silv 9.10
Mimi. 10.10
Merink 11.10.
Kyfi86 12.10
Freyja86 13.10
Pandakarhu 13.10.
pikkukakkosen posti 16.10./24.10.
nuuhku 17.10.
Larissa 18.10.
pepeXXL 21.10.
Sannuinen 28.10.
Kiivilintu 1.11
Ratamo 2.11
PikkuMinski 4.11
DarkMimosa 5.11.
Elli Etana?
Johanna...?
lucky87?
'muurahainen'?
sabetti?
Kaziska?

( yht. 23)


Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Mira83, Harmony, elaffy, Elli28, Nennahh (yht.37)
 
Muokattu viimeksi:
Harmony: hoidoissa ollaan nyt. Löysivät Kilpparin vajaatoiminta a multa. Syön parit kierrot sitä ja jos en tuu raskaaksi nii sit mies menee sperma-analyysiin. Ja jatkuu hoidot. Kummallakaan ei oo lapsia.

Kp 28 ei tätiä vielä. Odotellaan sunnuntaiksi kylään. :( jos ensi kuussa sitten plussaisin. Oon niin varma ettei tuu plussaa ku on kaikki menkkaoireet jotka alkaa 3-4 pvä ennen h-hetkeä. Blaa!

Jännitän täällä muiden puolesta. Plussaa kehiin nyt!!

Tuohon etäisyysjuttuun niin musta usein tuntuu että oon ihan yksin vaikka ihmisiä on lähellä. Näen tosi outoja unia silloin aina..
 
Muokattu viimeksi:
Nuista unista... Mulla tuli nuorempana muutaman ketran silleem, että menin nukkumaan ja yhtäkkiä "heräsin" kaikki äänet kuului todella kovaa. Yritin huutaa että hiljaa, mutta en voinut. Se oikeasti oli karmeaa, ei mitenkään voinut huutaa tai liikkua minnekkään.
Siitä pääsi pois vain, kun jossain vaiheessa nukahti. Olin siis jäänyt unen ja hereillä olon välitilaan :D
 
Lucky tääl kans yks jolla on tollasta samanmoista! Myös näin lapsena unen ja olin sillon kans joku 5-6 en kuitenkaan vielä koulussa siinä oli punainen tulppaani pelto kaikki tulppaanit samannäköisiä, muotoisia ja kokoisia ja se keskimmäinen tulppaani hyppäsi silmille.. (Katselin tätä peltoa siis ylhäältäpäin) Ja se oli vain ihan sairaan pelottava.. (Vaik ei ehkä uskoisi)
Mutta joo mulle tulee kans noita poissaolo juttuja.
 
Kp34 dpo 16, ei tätiä, ei plussaa, ei edes oloja enää. Siis menkkaoloja. Tää menee ihan samallalailla kun se heinäkuun kierto. Eli huomenna alkaa menkat kuin salama kirkkaalta taivaalta. Lähdetään tänään käymään ikaalisis, voipi olla et joutuu siteen laittaan varoiks ettei tuu yllärinä sit valkosilla autonpenkeillä istuessa. Alkais nyt sit edes uusi kierto ettei turhaan venyttäis jollei mitään kerta tapahdu :/
 
Outo tilanne sulla Silv! Dpo:t on vielä kuitenkin normaalin kierron rajoissa, mutta tylsää kun tolleen piinataan :( Toivottavasti tapahtuisi nyt jotain suuntaan tai toiseen!
 
Huomenta naiset ihanaiset :)

Täällähän tuntuu olevan paljon henkimaailman väkeä, hyvä :) ne on niin mielenkiintoisia ja ihmeellisiä juttuja!

Asiasta viidenteen, vaihdoin eilen puhelinta ja nyt en pääse puhelimella kirjautumaan kun herjaa ettei käyttäjätunnusta ole olemassa. Työkoneella tää on mulla auki eikä herjaa mitään... Kellään kokemusta tälläisestä?

Ja sitten toinen kysymys: Arvotaanko mulle joku hyvä kiertopäivä kun en yhtään tiedä missä nyt mennään. Ovis oli 10.9 ja sillä menkat piti alkaa 24.9 mutta 23.9 alkoi tihkutus jota kesti 4.10 asti jolloin alkoi klönttinen iso vuoto, joka loppui 7.10.. Onko kp1 ollut toi 4.10 eli onko nyt kp7?

Ja minusta on hienoa kun te avaudutte ja täällä voi avautua muustakin kuin "pelkistä plussista ja limoista" :) sitähän varten me täällä ollaan ja kaikki liittyy kaikkeen, että antaa tulla vain ettei sisälleen kukaan mitään patoa. Täällä on tilaa ja paljon henkistä tukea kaikille ajatuksille, sitä mieltä minä olen.

Tänään kun vielä jaksaa töissä niin alkaa 4 päivän ansaitut vapaat :) Mahtavaa päivää kaikille!!
 
Se heinäkuun kierto oli samanlainen, kun ehdin jo innostua et näinkö nopeesti se nyt tärppäs (yk2). Mut sit kaikki testit negaa ja ne menkat alko todella kipeesti ja yhtäkkiä. Kävin sillon lääkärissäkin kun ei pystyssä tohtinu olla. Toivottavasti nyt ei olis sama. No, vielä ehtis seuraavakin kierto isänpäivälahjaksi miehelle jollei tää nyt ihan mahdottomia veny. Ite olisin ollu valmis nyt jo!
 
Musta on aika hassua, että nään kaikissa olevinaan sen haamun jopa eilisessä testissä lopulta..
Mulla on varmaan viivat jo silmissä..
 

Liitteet

  • 1412922845353.jpg
    1412922845353.jpg
    31.2 KB · Katsottu: 157
Mäkin nään merink!

Täällä ollaan nousemassa pohjamudista ja tätikin pakkailee jo kamojaan... Uuteen nousuun siis ❤

Tervetuloa uudet, onnea plussanneille ja pahoittelut tädin ja km uhreille

Taustalla olen kyllä päivittäin, mutta nyt otti koville ja siksi ei ole tullut kommentoitua:confused::rolleyes:
 
Se siitä sitten :( olin eilen illalla tosi huonovointinen ka kivut vaan pahenee. Mies kävi hakemassa apteekin herkimmän testin koska huolestui. Aamulla tein sen ja oli negatiivinen. Tätiäkään ei ole vieläkään kuulunut ja kaiken järjen mukaan jos olisin raskaana niin sen pitäisi jo näkyä.
Viime yö oli kamala. En voinut nukkua missään asennossa hyvin kun särki selkää hartioita ja niskaa niin paljon. Olo on todella heikko eikä ruoka maistu.
Nyt istun terkkarilla kun en pysty hoitamaan 2-vuotiastani kunnolla kovien huimausten ja kipujen takia. Kivut säteilee jo jalkoihin asti. Väsyttääkin kamalasti. Tähän asti olen selvinnyt vain mahdollisen raskauden ajatuksen voimalla, mutta nyt huolestuttaa ihan kauheesti koska tämä ei voi olla normaalia.
Olen nyt jo luopunut toivosta olevani raskaana mutta pelkään että terveydessäni olisi nyt jotain muuta vakavaa.

Tulen kertomaan sitten kun jotain selviää.
Itkettää :(
Anteeksi vuodatus :(
Sniif :(
 
Takaisin
Top