Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Harmony: huomenna tekis mieli kun lauantaina aamuvuoro mut silti pitäs sinne lauantaille kyl odotella jollei täti tuu.. Ja näköjään kyllä, kp33 nyt.
 
Larissa oho.. Niinpäs olit sanonutkin! Ja hei jos se ois just sitä kiinnittymistä! Nyt on kyllä peukut pystyssä sun puolesta! ;)

Lume, merink ja silv saatte luvan kyllä ruveta tuppaan niitä plussia sinne testeihin ja sit tietysti kuvia kans! :)

Tervetuloa berry eiku mikäs se nicki oli? No mut kuitenkin tääl on hyvä kuumeilla mut en nyt sanoisi että kovin paljon rauhoitaa omaa olo ;) plussa puhureita saisit myös kohta testata? :)
 
Yk 28 tai 27 en jaksa laskea. kp 27 tänää. Alaselkä on kipeä niin kuin olisi km... Mutta en oo ees raskaana niin outoa tää kipu. Ei vuotoa.

Kesäkuusta 2012 alkaen yritetty. 8.6 alkaen.............
 
tervetuloa uudet ja plussatuulia :)

merink mä jännään kans täällä et mitä sun testi näyttää viikonloppuna :)

pezdorado oispa plussa tulossa :)

siis kyllä kakslahkeiset iästä riippumatta osaa saada minut itkemään...esikolle oli tehty ansa koulussa oppilaitten ja mahollisest hein vanhempien toimesta et saisvat rehtorin erottamaan mun pojan koulusta. no joku oliki sit alottan tappelun pari päivää sit esikon kans ja tänää oli sen asian puinti sitten ja hilkulla oli ettei suunnitelma onnistun niillä. näköjää sama meno jatkuu mitä ekalla luokalla, ulkomaalainen yritetää savustaa pois koulusta keinolla millä hyvänsä.
 
Minä just folliultrassa kävin, eli ny letrokierto 3, mukaan tuli pistokset (Ovitrelle ja pregnyl). Testailen kp 28 eli 28.10. Jos ei ole tarttunut mitään mukaan niin todennäköisesti täti tulee kyllä kylään jo aikaisemmin, kp 24 tienoilla. Pregnylin "ansiosta". Aikaisemmin ei kannata testailla kun Pregnyl ja Ovitrelle voivat antaa vääriä plussia jos liian pian testailee.
 
pezdorado, toivon niin plussaa sulle vihdoinkin!

Sannuinen, merkataanko sulle päivä testauslistaan?

Gatusa, onpa kurjaa meinkinkiä sun pojan koulussa :sad001 Tuli paha mieli teidän puolesta :sad001

Napaa: Meinaa kyllä nyt vähän lannistaa, kun ruskea tuhru jatkuu näemmä ton vaaleanpunaisen liman jälkeen. Ei siellä kyllä mitään kiinnity, jos tuhruttaa tolleen :sad001 Alkais vaikka sitten kunnon menkat vaikka näin viikon etuajassa eikä kiusais mua! Ärh. :mad: :grin Pääsis uuteen yritykseen, leuka alhaalla kohti pettymyksiä :grin:grin:grin
 
Kiitos kaikille pahoitteluista ja hengessä mukana olemisesta. Tänään ollut mieli aika maassa, mutta kyllä täältä taas noustaan. :) Jos jotain positiivista tädin tulosta löytää niin seuraava ovis osuu lomaviikolle :p. Löytyy energiaa peittojen pöllytykseen. Heh.

Larissa ehkäisy lopetettu vuosi sitten, joten onhan noita kiertoja jo kertynyt. Nyt pitäis sitten pikkuhiljaan lähteä lääkärin juttusille. Pitäisi vaan päättää meneekö ensin yksityiselle vai julkiselle. Ainakin perustutkimus näin aluksi ja haluan kyllä että kohtu ja munikset ultrataan.
Missäs yksityisillä porukka käynyt helsingin alueella? Joskus siitä ollut jotain puhetta täällä, mutta hirvee homma lähteä kahlaamaan :grin
 
larissa juu no se oli liian hyvä ollakseen totta että ois rauha maassa siellä tänä vuonna... pidettii esikolle puhuttelu ja kyseltii mikä on homman nimi ja kuunneltii hänen puolensa asiassa. äsken sit jouduin kirjottaa viel säännöt paperille poikii varten että ne osais sisäistää perusasiat, uskomatonta että joutuu sekä aikuiselle että lapselle kirjottaa säännöt. tuliki vähä opittavaa ku 14 kohtaa löytyy, iha perusjuttui mitkä normaalist itsestään selvyyksiä ja sisältää myös hyvän käytöksen opit. molemmat tarttee kertausta iha perusasioissaki siitä lähtien että ku aamulla herätään ni sanotaan hyvää huomenta ja nukkumaa käydessä hyvää yötä. ruuan jälkeen kiitetään.
 
:)Tervetuloa kaikille uusille, teitä oli het useampia, mutta ei nimet jää mieleen! Monet on siinä vaiheessa kiertoa et saa testailla! Plussatuulia :)

Täällä päästellään edelleen samaa kiertoa, kp46 jo menossa. Ei vieläkään menkkaoloa, viimeisin nega testattu tiistaina. Varasin tänään lekuriajan mut meni ens perjantaille. Pitäis ens viikolla lähteä työmatkalle jossa tarjotaan illallinen juomineen. Mitä teen, uskallanko ottaa viiniä? Kaikki aina ihmettelee jos ei ota ku vettä ja joutuu selitellä...
 
Junttura, jospa teet testin aamulla ennen niitä illallisia? Jos on nega niin ainakin uskallat ottaa viiniä lasillisen. :) Ja jos viimein plussaisit niin ihan alkuraskaudesta mun ymmärtääkseni ei esim. puolikkaasta lasista ole vielä vaaraa (jos et voi keksiä uskottavaa syytä olla ilman). Korjatkaa taas tietävämmät!
 
Johanna, mulla kesti km-vuoto parisen viikkoa, ja heti perään oli kyllä "ovislimat". Tän vuoksi testailin 7 päivän ajan nuo edellisestä ylijääneet testit, ja niiden mukaan ei havaittu mitään huippua. Mun kohdalla ainakin ovis jäi tässä kierrossa saapumatta, joka ilmeisesti käy aika usein ekalla km-kierrolla. Se munasolu vaan ei irtoa, jos elimistössä on vielä raskaushormonia tilkkasia jäljellä.

DarkMimosa: teidän asumus kuulostaa ihanalta!

Berry83: muistatko esikoisesta millaisia oireita? Tuollaiset maitotipoaoireet tuskin voi edes ajatuksenvoimalla käynnistyä, kyllähän niihin jotain hormonimuutoksia tarvitaan!

Gatusa: inhottavaa! Lapset on julmia, mutta että aikuisetkin siellä viitsii tuohon lähteä mukaan! Olitteko asuneet Tunisiassa kuinka pitkään ja meinasitteko jatkaa siellä olemista? Vai kiinnostaisiko muuttaa takaisin Italiaan tms jos tuollainen kiusaaminen on ihan arkipäivää aikuisväestössäkin?

Junttura: oliko sulla jo kierto käynnistynyt pidemmäksi aikaa ehkäisyn jälkeen vai mennäänkö ekoja luomukoertoja vasta? Sehän voi olla, että jonkin aikaa menee et saa tasattua.

Larissa: miten sen tekeen kanssa, aiotko kokeilla seuraavan kierron jos sellaiseen joutuu ilman vai kanssa? Kun kiertohäiriöt kai tuli sen myötä?
 
Heippa, johan oli tekstiä tullut, kaikki kahlasin läpi ja nyt lyö pää tyhjää, pahoittelut negan ja tädin saaneille...

Gatusa, tuu Suomeen synnyttää =) Toisaalta itelläki on nyt tullu pieni hinku muuttaa Suomesta pois.
Just eilen illalla mieheni kanssa asiasta puhuttiin. Et oon kyl aika kade kun saat olla siellä lämpimässä. Tuleeko koti-ikävä miten usein?

On: täti lähti pari päivää sitten ja nyt voin ilmoittautua niiden outojenvuotojen ryhmään mukaan. Tänään tuli pyyhkiessä vielä rusehtavaa tuhrua. Mikä on hyvin omituista kun ei ennen sellaista ole tullut...
Tilasin tänään myös digiovistestit ja postia odotellaan, jos vaikka pääsis oviksen bongaamaan. =)
 
Granger, meinasin syödä ton gelee purkin loppuun (jos ei plussaa tule) kun siinä on vaan 60 tbl. Viime kierrossa ei ollut tällaista tuhrua oviksen aikaan/sen jälkeen, mutta sitä edellisissä oli kun nuvaring jäi vasta kesäkuussa pois.

Nyt ei taas tuhruta ollenkaan. Päättäis jo :grin Kp 1 lasken kuitenkin vasta siitä, kun kunnon verinen vuoto alkaa! Eihän tällaista vaaleanruskeaa limaa voi menkoiksi laskea...?
 
Muokattu viimeksi:
Pahoittelut negoista!

omaa napaa: Kp 24/30 tai 15/30.
Edelleen päänsärkyä. Väsymystä ja ajoittaisia vatsakipuja. Eipä juuri muuta. Veikkaan et ovulaatio on ollut sillon alkukuusta tai sit en ovuloi lainkaan ku testit näyttää ihan puhdasta negaa edelleen. Kuitenki jos toi jälkimmäinen kp pitäis paikkaansa niin sithän oviksen pitäis olla lähiaikoina.. :D
 
Minä just folliultrassa kävin, eli ny letrokierto 3, mukaan tuli pistokset (Ovitrelle ja pregnyl). Testailen kp 28 eli 28.10. Jos ei ole tarttunut mitään mukaan niin todennäköisesti täti tulee kyllä kylään jo aikaisemmin, kp 24 tienoilla. Pregnylin "ansiosta". Aikaisemmin ei kannata testailla kun Pregnyl ja Ovitrelle voivat antaa vääriä plussia jos liian pian testailee.

Kiinnostaa kiinnostaa....pregnyliä-kauanko?
Ovitrelle? voisin googlatakkin mutta kerro sä mikä mömmö se on?
Tsemppii ja plussahönkäyksiä tähän kiertoon.
Minulla letrokierto vissiin 5.
 
Pikkukakkosen posti, et ole ovistestejä käyttänyt tai kohdunnapukan tilannetta/limoja/muita ovisoireita seuraillut? Mieluummin toki pikainen plussa sinne :wink Jos sulla on nyt toi kp 24/30 niin melkein samoilla kiertopäivillä (ja oireilla) mennään :grin
 
Nyt ei tarvii enää ihmetellä. Vuotaa kuin häränkurkusta. Ilmeisesti se kierukan poisto vaan sekotti kierron ja nyt on TAAS menkat. Noh...jospa ne tästä nyt tasaantuu :) Juttelin tänään äitini kanssa ja se kyllä taas sai mun fiilikset niin maihin...sain pitkän luennon siitä, miten mä en koskaan enää saa tulla raskaaksi, koska se olis väärin jo olemassa olevia lapsia kohtaan ja liian suuri riski vauvalle ja ja... Enkä edes oo sanallakaan maininnut edes miettiväni mitään sellasta. Nyt on sitte taas ihan sekasin kaikki ajatukset.... Mä niin haluaisin kolmannen. Tää nyt on niin väärin kuin vaan voi olla, kun täälläkin toiset ei oo vielä saaneet edes sitä ensimmäistä, siitäkin nyt huono omatunto, kun valitan turhaan :(
 
Larissa: Käytän nyt siis ovistestejä, ku ne alkukuun ovis oireet tuli ihan puskista. Ajattelin kato automaattisesti et se kierukan poiston jälkeinen vuoto vaikuttas kiertoon jotenki. En ees ajatellu niit ennen poistoo olleita menkkoja ennenku siin vaihees ku ovistuntemukset oli alkaneet :D
 
Takaisin
Top