Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Merink sillä mäkin yritin lohduttautua mut ei auta :( menkkoja odotellessa... Mä kyl viimeks päätin etten osta noita rfsu:n testejä enää mut niillä mä nytkin testasin. Kai se nyt niihinkin tulis jos olis tullakseen, en vaan muuten tykkää niistä..
 
Okei.. Millaiset kierrot sulla on normaalisti? Hirmu lyhyeltä kuulostaa, ainakin kun vertaa näihin omiin :D 30-31 normisti, yks 35 pitkä kierto oli tos heinäkuussa. Nyt jo 33..
 
Oolrait eli mahkuja on vielä! :) jos onkin niin et sulla nousee hcg hitaasti :) mullakin vois kaikella järjellä ajateltuna olla niin, kun yks raskaus takana ja sen hoksasin vasta rv8 tai jotain sinne päin :D voi olla et oli pidemmälläkin sillon jo, ei jaksa muistella..
 
Mulla kierto nyt terojen kanssa kp23-25 eli lyhyt. Mitäs meinaatte?

Ja pahoittelut menkoista ja negoista :(

Nyt joku sais aloittaa taas plussa-aallon johon jokainen liittyy mukaan!
 
Jeppistä! Mulla oli taas vaan aamulla ne menkkaolot :o mietin et panttaanko vaan pissaa ja ilmaa itteeni yön aikana ja siks painaa?? :D jos ei malta herätä vessaan liian hyvien unien vuoks :D
 
Lume.lle paljon voimia.
Ekasta lapsesta plussa tuli nopeasti jollain prisman testillä. Nyt testailin noilla rfsu.n testeilä ja kovasti houkuttaa hakea sellanen herkkä kallis testi mutta pelottaa jos sekin näyttää negaa. Hirveetä piinaa tämä odottelu vai mitä?
Katselin nauhalta toisenlaiset äidit jaksoa ja kyyneleet vaan valuu ja nenä vuotaa :)

Ekaa lasta tehtiin pari vuotta ja se tuli tikuttamalla. Nyt tikutin rdellisen ovulaation ja ainakaan siitä ei pitäis olla kiinni.

Ihania ihmisiä täällä tsemppaamassa. Kiitos teille kaikille!
 
Mä katsoin eilen kans toisenlaiset äidit jakson ja voi että kun tää itkupilli taas tuhlas paketillisen nenäliinoja sen tunnin aikana! Muhun on asennettu joku ihme asetus että jos mies itkee niin sillon on oikeesti jotain tosi pahaa sattunu! Siis kun eihän miehet itke ilosta eikä muutenkaan mistään :D niin sillon sitten minäkin tirautan, olkoonkin kyse sit mistä hyvänsä :D
 
Pahoittelut Miemilia negasta. Pisamalle myös pahoittelut tädistä. :(
Silv millon meinaat testata uudestaan? Oliko nyt pitkäkierto kans?
Mernik no onneksi sulla vklp luvassa nukkumista. Sit keräät pissit rakkoon ja testaat kunnon pidätyksen jälkeen. Toiv.täti pyssyyy Siperiassa!!
Larissa ja Azalea kuulostaa lupaavalta ;) Lume sul on kyl aikainen ovulaatio. Onko sulla myöh lyhyet menkat?
Berry tervetuloa!!!
 
Mut pitää harmony nyt sanoa että mä en oikeasti tiedä miksi se oli niin aikasin :D koska kierto on 27-37 pv. ja nyt sain ne primot tasaamaan sitä... saas nähä miten ens kierrossa käy :D
 
Takaisin
Top