Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomenta :)

Pahoittelut tädeistä !

Tervetuloa uusille, jos en oo muistanut sanoa :)
Plussatuulia kaikille kovasti :)

Johanna: En oo vielä tehnyt, uskon kyllä et tyhjeni hyvin ja et kaikki on kunnossa. Nyt jännäillään miten kierto asettuu. Olin tosiaan tuntevinani ovis tuntemuksia eilen :rolleyes: Olis muka aikaistunut, kai se on mahdollista, mut luulen et mieli temppuilee :grin Jänniä aikoja !

Täällä flunssa vaan jatkuu ja jatkuu , täytyy taas mennä näyttää ittensä lääkärille että sais tän homman kuntoon :eek:
 
mie tulin kurkkuun mikä on tilanne Merink? :) muillekki jännäilijöille plussaa!

Pahoittelut niille joilla menkat alko,onnea uuteen kiertoon!

on.tänään tein viimesen digin.menkkojen perusteella pitäis olla 2-3 mut oli 3+ :) 23.10 on ultra joten sinne asti jännäillään lisää.
 
Larissa: en sen negan jälkeen. Nyt oon kyl melko varma et se täti kurvaa pian, tuli samanmoinen kipu vatsaan kun aiemmissa kierroissa :( nyt on siis kp33/30-31 dpo15. Valkkari juoksevaa, tulee loristen kun tulee. Vatsa kuin ilmapallo ja jokainen lihas mitä mussa on, on kipee. Se kyökkiminen jäi vissiin pois mut paha olo aina ennen ja jälkeen syömisen.
 
Mulla on kaikissa raskauksissa ollut raskausoire tuo juokseva valkovuoto. Sitä on tullut enemmän tai vähemmän koko raskauden ajan. Lopussa tietysti niin, että aina sai jännätä, että "joko nyt lorahti vettä"...
 
Elli28 : ihanaa et käyt kurkkimassa ♡♡ täällä testi tehdään lauantaina. Lähdemme tänään taas maalle ja palaamme huomen illalla..

Ei ole menkkoja näkynyt, mielestäni nännipihat on kasvaneet.. lämmöt oli 36.6 aamulla, mutta valveilla olin jo ollut 1-2h

Oli silti korkeampi kuin normisti.

Kova on väsymys :/

Onko sulla ollu nyt millaisia oireita ?
 
väsyttää koko ajan,yököttää,palelee..ja turvottaa hulluna!ja valkovuotoo lorisee edellee ihan hulluna.Jospa siellä plussattaisiin <3
 
huomenta ihanat.

elli onnea digin tuloksesta mashaAllah nautihan raskaudesta :)

pahoittelut niille jotka menkat saavutti jälleen kerran.

on: muutaman tunnin unet yöllä ja neiti ku tykkää ilmeisesti työntää jalkaansa eteenpäin niin tuntu et yritti tunkea jalan vatsasta läpi suoraa, että on vahva likka mashaAllah, sit alko viel puskee päällä alemmas taas, iha vapaast kunha ei kalvoja puhkase päällä, kädellä tai jalalla. tuntuu vähä ilkeeltä ku sattuu nuo likan liikkeet sillo ku tunkee jalkaa vatsaa päin et yrittäs päästä siitä läpi. saapi nähä loppuko tänää lakko, inshaAllah että saa lääkkeet vihdoin. jännitys se vaa täällä lisääntyy ku jos mennää viime ultran raskausviikkojen mukaan ni tänään ois 30+0 mut laskujen mukaan 29+5 <3
 
Silv toivotaan että se plussa sieltä vielä tulisi!:)

Ja muutkin tietenkin! :)

Mites larissa siellä? Eihän oo ihme vuodot tarttunu??
 
Mä muuten Nuuhku nyt jatkoinkin sitä geleetä. Ihmiskoe siis täälläkin taas menossa. Lisäks käskin miehenikin alkaa syödä sitä, se kysyi että mitä se on, sanoin että " se on sellasta, syö vaan äläkä kysele" :D Ja vaikka mä just uhosin etten jaksa ettiä ovista niin saas nähdä.. Jännä kuinka se menkkojen aikainen epätoivo ja kyllästyminen aina kierron keskivaiheilla muuttuu ihmeen toiveikkaaksi. Että jos naiset nyt yhdessä sovitaan ettei enää tartuteta eikä huolita virtsistä, vuotohäiriöitä tai keskenmenoja, nyt tarttuu vain plussat :) Torstai on toivoa täynnä! Jeah!!
 
Nuuhku, just tossa mun aamun viestissä kertoilin että täällä menossa kp 23/29-32, dpo 5 tai 6. Haalean vaaleanruskea valkovuoto/lima jatkuu (mikä alkoi oviksesta), samoin oviksen aikaan alkaneet menkkamaiset kivut. Geleetä jatkoin silti myös, katotaan mihin asia etenee. :)
 
Pakko oli sit ostaa testi ja testata..
Negahan se.. miks jumalauta mun kierron pitää aina heittää, kun yritys on oikeesti päällä?! Nyt mä muistan miks tää on niin kuluttavaa ja turhauttavaa.. soittelen lääkärille maanantaina, jotta sais ees kierron tasaantumaan....
 

Liitteet

  • 1412842720256.jpg
    1412842720256.jpg
    42.8 KB · Katsottu: 124
Gatusa, yli viikon olisi menkat etuajassa jos nyt jo alkaisi :eek: Kivut kyllä yltyi myös alavatsassa ja -selässä... :(

Lume, tee vaan jo testiä ;) Aika aikaisin ovis sulla!
 
Muokattu viimeksi:
Hei vaan kaikki. Olen jo reilun viikon epäillyt raskautta. Toiveissa nyt toinen lapsi. Esikoinen 2.v4kk. Täti tulee epäsäännöllisesti mutta kierto ollut n.35-39pv. Aloin n.1,5vk sitten voimaan pahoin säännöllisesti joka päivä klo17-18 maissa. Lisäksi aloin väsymään ja joutunut nukkumaan päiväunia joita en yleensä nuku. Rinnoista tulee maitotippoja. Ruokahalua on satunnaisesti. Saunasiideriäkään ei tee mieli. AlaSelkä on tosi kipeä ja nivusissa jomottaa. Tänään muskarissa hengästyin todella vaikka yleensä en. Silti testit näyttää negaa. Tänään kp39.

Vielä en luovuta mutta alkaa jo epäilyttämään että pää keksii näitä oireita kun sydän niin toivoo kovasti raskautta.

Tulen nyt siis tänne tutisemaan teidän seuraan josko mieleni siitä hieman rauhoittuisi :)
 
Larissa joo eikö olekin mä ihmettelen ja välillä epäilen sitä :O ? mutta kai ne lääkärissä tietää :)
mietin että tekisinkö ennen töihin lähtöä pidätys pissistä vai huomen aamuna :D

moikka berry83 ja tervetuloa tutisemaan ;) :)
 
Voin yrittää lohduttautua, että olin pissaamatta varmaan vain tunnin, mut kyl uskon et jos raskaana olisin niin tuossa joku haamulainen olisi ollut.

Onneksi viikonloppuna pääsen nukkumaan kunnolla!!
 
Takaisin
Top