Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
"Maalla" asutaan, ok.talo 3 mh, sauna, ym..

Oiskohon ovis meneillään...:eek::grin..? JOko vois olla, ku km vuoto alkoi 29.9, kesti noin 5pvä...
 
Lucky osu oikeeseen:) Toivottavasti vielä joku kaunis päivä klinikkaeläintenhoitaja:) Mutta eläinlääkäriks musta ei kyllä ole.. Mä en pystyis lopettamaan eläintä... :/ se tuntuis ihan kamalata ja vielä kohdata surevat omistajat.. Ei vaan pystyisi.
 
Uih mariska! Mä kyllä niin tykkään niistä! :) oli kyllä aika paha paikka jättää se sinne kauppaan se partis kun likkakin vaan lumoutui siihen terran eteen katteleen :) noh olkoot nyt noi akaatit enste vähän isäntää totuttamassa ;)
 
Jaa niin sitähän mun piti sanoo että pirkanmaalla kans asustetaan mutta parivuotta sitten vielä asuttiin satakunnassa ja on meillä siellä vielä talokin tosin vuokralla nyt.. :) likkakin syntyi siis porin sairaalassa.. Kun nyt menis sitten tayssiin tai mikä lie se nykyään onkaan :)
 
Niinpä Mariska. :)JOko oot negan testannut km:n jälkeen? MInä en ole vielä testiä tehnyt, pitää varmaan ensi viikolla tehdä. Tiedän kyl nega et tulee ja uskoisin et kaikki tullut ulos, olisi varmaan kipua jos jotain jäänyt!!o_OJännätään marraskuuhun:grin:)
 
Täällä menkat loppuneet mutta tänään tuli vielä runsasta valkovuotoa jossa ruskeita Viiruja. Alavatsalla menkka jomot vasta alkoivat tänään ja rintojakin jomottaa. Siskon kans sovittiin että se rupee potkii mua persiille ja lähetään 1x viikossa kuntosalille. Ainut haaste on työ, lapsen hoitoon saanti ja 30 km matka / suunta jotta tää onnistuu... mutta jos ei mummo tai pojan isä ni sit siskon mies. :) pakko alkaa välittää myös itsestäni.
 
Mä kirjoittelin pitkän viestin muutama päivä sitten ja pyysin siirtämään mut kysymysmerkille. Olen reissuillut ja ollut tosi kiireinen, mutta perhanan menkat alkoi silti vaikka muuta toivoin. Menkat päivän, pari myöhässä mut en ehtinyt testata. Joko varhainen keskenmeno tai vihdoin pitempi luteaalivaihe. Kummatkin positiivisia vaihtoehtoja, jotain ees tapahtuu.

Asumisesta: me asutaan ahtaahkosti pk-seudulla ja jos toinen muksu tulee, niin jatketaan ahtaammin asumista. Rakastetaan meidän asuinaluetta ja asuntoa eikä välttis olis varaa (vielä) muuttaa isompaan samalla alueella. Ehkä myöhemmin.

Ja hei, mä oon kans kotoisin SAVOSTA!!! Pohjois-Savosta. :)
 
Minä olen silloin tällöin mittaillut lämpöjä.. nyt näyttää 36.6 mikä on mulle jo aika korkea.. mut ei oo heti herättyä.. jos huomenna muistaos ottaa kuumemittarin sänkyyn viereen.

Aivastelua, haukottelua, nuhaa, kylmiä väreitä.. huomenna toivottavasti loppuu piinailu!
 
Voi naiset teidän kirjoittelutahtia! :)

Sori, Kaziska! Muistan nyt ton sun kirjoituksen, mutta kukaan ei näemmä silloin päivittänyt listaa :/ Mie asustelen tällä hetkellä Pohjois-Savossa. Olen päätynyt tänne muutaman mutkan kautta ja tykästynyt kyllä :)

Pahoittelut negasta miemilia! Mutta toivoa on, jos menkkoja ei näy :wink

Napaa: Kp 23 ja dpo 5-6. Oviksesta asti on ollut hennon vaalean rusehtavaa ja välillä keltaista valkovuotoa/limaa. Välillä on jotain muutakin "oiretta", mutta ne ei voi meinata mitään vielä tässä vaiheessa :grin Samat tuntemukset joka kierrossa, joten pessimisti ei pety :grin

Ihanaa torstaita naiset!
 
Muokattu viimeksi:
Pahoittelut myös Pisamalle :sad001 Onko teillä miten pitkä yritys jo takana (anteeksi, en millään muista :sad001).

SILV!!! Joko oot testannu!? :grin
 
Muokattu viimeksi:
Pahoittelut menkoista Pisama :(

Miemilia: toivoa tosiaan on niin kauan kun täti pysyy poissa :)

Meitä on niin monta piinailijaa ja samoja oireita tuntuu olevan. Jospa lopultakin olis meidän kierto!

On: järkky väsymys heti aamusta ja tuntui etten nukkunut koko yönä (vaikka oikeesti nukuin). Jotenkin taas se rintojen arkuus hävisi :( Ja tilalle saapui pientä etomista, turvotusta ja menkkatuntemuksia. Ehkä mä vaan otan rauhallisesti enkä kuulostele itseäni. Edelleen tosin flunssainen olo. Nuhaa ja pientä lämmön tunnetta.
 
Myötäharmitukset negasta miemilia ja menkoista Pisama!

Mulla jatkuu tuo haaleanpunainen limainen vuoto, ei voimistu, mutta ei hiivukaan. Kylläpä ärsyttää olla matkustajana omassa kropassa jälleen kerran :D Merkkaampa nyt kuitenkin eilisen päivän ylös, jos nää nyt kuitenkin on kierukan poiston johdosta jotain menkkojentapasta. 2, ihan maksimissaan 3 (jos muistan päivämäärän väärin), viikkoa on edellisistä, että ei kyllä tässä kohtaa kuuluis vuodella. Hmh.
 
Azalea, pongasitko oviksen? Voisi olla ovulaatiovuotoa tai kiinnittymistä jos ovis olisi ollut viikko sitten :wink

Freyja, nyt kyllä saisi kaikki piinailijat plussata! Sun olot kuulostaa mun korvaan päivä päivältä paremmalta :wink
 
No kun luulin bonganeeni ihan selvästi oviksen edellispäivänä/eilen (oli vihlontaa vasemmalla, ensin ihan kirkasta juoksevaa valkovuotoa, joka sitten muuttui vähän paksummaksi) mut ei tää nyt sovi kuvioon... Ovisvuoto? Mä en oo sellasesta kuullutkaan, ei oo siis koskaan ennen kuulunut mun kropan repertuaariin :D Mut kyllähän kroppa voi tietty muuttua... Kiinnittymisvuodon huomasin esikoisesta, se oli runsaudeltaan ja väriltään suunnilleen tätä luokkaa, mut kesti vaan muutaman tunnin. Eipä tässä auta kun odottaa, se ei vaan oo mun vahvoja puolia :D
 
Takaisin
Top