Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Testaajat:
miemelia 8.10
SuNWay 10.10
Silv 9.10
Mimi. 10.10
Merink 11.10.
Kyfi86 12.10
Freyja86 13.10
Pandakarhu 13.10.
pikkukakkosen posti 16.10./24.10.
nuuhku 17.10.
Larissa 18.10.
pepeXXL 21.10.
Kiivilintu 1.11
Ratamo 2.11
PikkuMinski 4.11
DarkMimosa 5.11.
Elli Etana?
Johanna...?
lucky87?
'muurahainen'?
Sannuinen?
sabetti?
Kaziska?

( yht. 23)


Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Mira83, Harmony, elaffy, Elli28, Nennahh (yht.37)
 
Pezdorado: tervetuloa tänne :) Asumme siis Päijät-Hämeessä ja mulla tuo matka päivittäin suuntaa sinne pääkaupunkiin :D

Merink: me asutaan kans kaksiossa. Tosin vaan 49 neliöö mutta meillä ei lasta vielä täällä ole. Muuten eläinlauma on samansuuruinen :D

Toiveissa siis olisi joskus muuttaa Itä-Suomeen takaisinpäin eli ehkä me tehdään sinne Kuopion seudulle "palstakolhoosi" :D Ja haaveissa olisi omakotitalo isolla tontilla. Jotta saan nuo haaveilemani eläimet sinne :) Varmaankin jos nyt tässä vauva syntyy niin pitää joskus miettiä muuttoa isompaan. Ainoa vaan et tuo nykyinen on omistusasunto ja asuntomarkkinat on aika surkeat niin saa nähdä...

ON: Täällä alkoi sitten se rintojen arkuus ;D Hieman kyllä jännittää kun periaatteessa voisi olla se tärppikierto, mut en halua liikaa olla pilvilinnoissa :D Ens viikolla vasta testaan ja jos menkat reilusti myöhässä.
 
Vielä ei kukaan oo ilmottautunut olevansa Kanta-Hämeestä? :) ite asustelen 62neliöisessä kt-kaksiossa vuokralla, hämeenlinnassa :)
 
Freyja, tervetuloa vaan näille huudeille! :wink Mulla on jonkinlaista palstaa jo tämä piha, elukoita on kylläkin vaan tuo yksi :grin Ja jospa siellä olisikin nyt se tärppikierto! :Heartpink
 
Mä oon kaiketi menossa sekaisin :D nyt kun kuullostelee itteensä niin sai aikaan muka ovis oireita jo... Kp 11 :D voi helkkari naiset mä painun nyt nukkumaan, ennen kun alan nähdäkkin näkyjä !! :grin

Jos pääsis testailemaan siinä 2.11 :rolleyes:
 
Muokattu viimeksi:
Mä oon ihan väsyny kokoajan ja haukottelen kans... sit kaikki myös ketuttaakin.. nyt nukkumaan, niin jaksaa huomenna nousta ylös sängystä :D
 
Täällä ollaan kanssa pk-seudulta. Asutaan 1900 rakennetussa kerrostalossa 2h+k 72m. Ihanan korkeat huoneet ja pönttöuuni. Jos perheenlisäystä tulee niin joudutaan todennäköisesti hieman isompaan muuttamaan jossakin vaiheessa. Rakastan vaan tätä taloa ja sijaintia joten muuttaminen tulee olemaan vaikeaa. :confused: Niin ja lisäksi on toi karvakorva.:Heartred

Napailua sen verran että kp 29/25-26 ja dpo 13.o_O Ikinä ei ole menkat myöhässä. Menkkakivut poistuneet, välillä jotain pientä nippailua. Valkkaria ei tule juuri ollenkaan?? Oireina välillä kylmä ja välillä täys hiki päällä,ei mitään muuta. TAi no eilen illalla oli pari kertaa hetken äklö olo mutta voi johtua muustakin. Tein r-testin parin tunnin pidättelyn jälkeen päivällä, ja negaa näytti. Olikohan vielä liian aikaista?

Muuten on jotenkin rauhallinen olo, toki ärsyttää odottaa että alkaako vai ei??
 
Ratamo - niinpä. Siksi mekin jouduttiin aika monta kompromissia näissä toiveissa aikanaan huomioimaan, kun oma talo oli se kriteeri numero 1. Julkisista sanon aina, että niillä pääsee viereiseen kaupunginosaan, josta kävelymatkaa on se puoli kilsaa - kilsa, joten kengät kannattaa valita sen perusteella :)

Aikanaan kun muutettiin Etu-Töölöstä Espooseen, oli kaipuu takaisin ytimeen iso, mutta kaikkeen tottuu ja nyt ei voisi kuvitellakaan paluumuuttoa samoille seuduille.

On: mulla ei taida kovin merkittävästi tuo keskenmeno muuttaa sittenkään normikierron rytmiikkaa. Tänään menossa kp 23/26-27 ja kamala alaselkäjomotus, lämpöjen nousu ja suklaan/makeanhimo päällä. Et eiköhän tähän komboon lisätä pian se tuttu migreenihedari sekä kiertopäivien nollaus. Ekojen normimenkkojen kunniaksi (toivottavasti viikonloppuna) tilaukseen lähtisi sitten paketit ovistestejä. Mistä ne parhaat hinnat cb:n digille löytyi? Apteekista ostin viimeksi ja maksoi yli 50€... Ens kierrossa ei siis odotettavissa tjottailua vaan mentaliteetilla "tulee tekemällä" uusi yrityskierto käyntiin.
 
Mä en kestä kattoo tätä Toisenlaisia äitejä. Itku tulee aina ja sydäntä oikein raastaa kun muistaa tuon kun oma lapsi syntyy ja saa sen syliin. Haluun äkkiä uudestaan kokea tuon hetken!! <3 olisko tää nyt mun kierto??? Ovis odotettavissa muutaman päivän sisään, ainakin limoja ja tuikkimista ollu vatsassa sen verran että jotai tapahtuu. Kunnes oman plussn taas saan niin tyydyn katselemaan muiden plussakuvia täällä. :)
 
Mitäköhän mun piti kellekkin sanoa... Ääh... Niin tulee tekstiä ettei peräs pysy ;)

Mutta siis meillähän kans täällä tääeläin lauma asustaa meidän kans eli kaks koiraa ja kissa ja sit nuo likan akaatit :)
(Ja kohta toivottavasti vähän aikaa pikku haukku vauvat;))

Larissa: tääl on nyt tylsää odottelua vaan piinaviikot... Ovis tais olla sillon 6 päivä koska testit on vaan haalistunu.. No tuli ainakin hyödynnettyä :)

Nyt kun löysin ton terran niin isäntäkin jo vähän lämpes lisko ajatukselle mut ehkä se nyt saa vähän aikaa kuiteskin odottaa.. Mut oon kyllä jo kauan haaveillu parta-agamasta tai kääpiöparta-agamasta.. Käärmettä kun en saa ne ei oo isännän mieleen... Ja onkin sanonu että jos käärmeen tuon niin hän ostaa sit hämähäkin ja mä en taas voi sietää niitä :D mut joku lisko vois olla ihan kiva... Sit joskus.. ;D heh joko arvaatte mikä oon koulutukseltani ;D
 
kaikilla on ihanan paljon lemmikkejä :) ♡

ootko nuuhku eläinlääkäri ? ;)

meilläkin oli koira bichon frise, jouduttiin vuosi sitten lopettamaan 2 vuotiaana :/

nyt meillä asustelee hamsteri ja pupu ♡ :)
 
Kauheesti tullut päivän aikaan tekstiä. :) Täälläkin itku silmässä katsotaan toisenlaisia äitejä.

Napailen hieman: täällä rintojen arkuutta ja turvotus. Mieskin sanoi ompa ne kasvanut :grin alavatsalla on erittäin outoa tunnetta, kuin olisi joku pallo kun vatsallaan on. Nivusissa ja alavatsalla vihlaisuja. Perjantaina testailen aamulla tai jo huomenna illalla, jos en malta odottaa :rolleyes:
 
Takaisin
Top