Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä yks hätänen joka testas 4h pidätyksellä negan. Saa nähä eksyykö täti viikonloppuna. >.< ärsyttää jossei vieläkää tärppää, peittoja ollaan heiluteltu tiuhaa. Johan tässä on puolivuotta odoteltu :/
 
miemilia, parempi se onkin testailla aamupissistä :) Tsemppiä huomiseen ja plussaa toivotaan!

mimi, pahoittelut negasta :sad001 Ehkä liian aikaista testata vielä?
 
Mimi, varmasti liian aikaisin testi. Nii kauan on toivoa kun tätiä ei näy. ;)

On tänää kp 26/30-31 ja menkkaoireet päällä. Päänsärky ja ketuttaa. Testi 5pvän päästä jos ei näy tai kuulu vieraita. :)
 
Mulla loppui vihdoin se vuoto. En tiedä yhtään mikä kp.. Taidan jättää oviksen testamatta ja jättää herran haltuun koko homman tässä kierrossa. Me ollaan niin ahkeria joka päivä että ei jää yrityksestä kiinni .
uusille tervetuloa! Asummisesta oli puhetta, okt 140neliötä kaupungin laidalla miehen ja kahden koiran kanssa eteläsuomessa.

Luckylle voimia, jokainen tekee omat ratkaisut mutta minusta sä ansaitset parempaa ku ilkeän miehen joka haluaa vielä erotakin <3
 
Mä en oo ees varma koska oli ovis, kun en tässä kierrossa tikuttanu :) pessimistinä mennään, oloja ei oo taaskaan mihinkään suuntaan eli eipä taida esikoinen vieläkään sisarusta saada.
 
Hmmm...mikäköhän maa mikä valuutta? Kroppa sekoilee kierukan poistamisesta huolella. Viimeset menkat oli siis muistaakseni 22.9.. Ovulaatio-oireita olin tuntevinani edellispäivänä ja eilen aamullakin vielä (oli limat ja vas. puolen kipu) ja nyt vessassa paperiin tarttui veristä limaista vuotoa. Mikähän sieltä tässä kohtaa voi pois vuotaa, kun ne edelliset menkatkin oli 7pv kuin joku olis teurastettu pönttöön mun käytyä vessassa :D
 
Muokattu viimeksi:
Lume, mun mies on 32, mutta näyttää mielestäni kyllä 10 vuotta vanhemmalta :) ja vaikka itsekin olen samanikäinen, niin tietty näytän hurjasti nuoremmalta. Iho on silee ja kiree, kun on sopiva silavakerros pehmikkeenä :D

Gatusa, toivottavasti kaikki synnytyksessä sujuu hienosti, eikä täydy noille peloille uhrata yhtään ajatusta.

Meillä on nyt oma unelmatalo Espoossa. Iso piha, avarat tilat, 4 makuuhuonetta ja luontopolut sekä isot ostoskeskukset kävelymatkan päässä ja työmatka taittuu vartissa. Kotona ei tarvitse verhoja, kun ei ole naapureita näköetäisyydellä :) Unelmat on vahvasti paikkaan sidottuja, toisenlainen pohja, rakennusmateriaalit, tekniset ratkaisut jne. toki olisi voinut olla haaveissa, jos jokin muu paikka olisi ollut vaihtoehtona, mutta täällä tuo budjetti usein määrittää aika pitkälle joitain asioita ja pakottaa laittamaan toiveet tärkeysjärjestykseen... En oikein osaa mahdottomia tahtoa, onhan se mukavampi kun voi olla tyytyväinen siihen mitä on. Melkein 1,5 vuotta etsittiin tätä, ja tähän mennessä ei ole tullut ajatusta mieleen että kaduttaisi oma valinta.
 
merink : mulla lääkärin ja ultran mukaan ovulaatio oli kierron 9-11 pv ja mun kierto yleensä 30-31 pv. eli nyt tulee 2vk... ja kierron 23 pv menossa vasta. et kai se sit on mahdollista :D
 
Muokattu viimeksi:
Täällä keski-Suomessa asustellaan rivitalokaksiossa ja neliöitä 63. Ja kahdestaan asustellaan :)

Jännät päivät osalla. Toivotaan että tuplaviivoja tulee pian tarkistettavaksi <3 häädetään ne tädit veks!
 
Granger, minäkin olen Espoosta! Kiva, että täällä on muutama muukin pk-seudulta, ei pelkästään keski-Suomesta ;) Me asutaan kerrostalossa, asunto on tosi ihana ja tilaakin olisi perheelle kasvaa :) Me ei miehen kanssa oikeestaan edes haaveilla omakotitalosta, kun palvelut ja kulkuyhteydet vieressä on tärkeitä ja näillä nurkilla saisi olla aika varakas että voisi ostaa talon.
 
Takaisin
Top