Booboo, ihanaa ihanaa ihanaa
paljon onnea!
lucky87 onnea kokeisiin! loistavaa että sut otetaan vakavasti tuon asian suhteen. aika hauska toi sun tomaattiriippuvuus, tomaatit on hyviä varsinkin sopivan makeina ja kotimaisina. luumutomaatit on kans nam!
Jyra paranemisia, voimia ja jaksamista tuohon harmilliseen tilanteeseen, menis ohi!
Elya niimpä, tuo kuukuppi ei ole kovin romanttinen ja mun mies saattais katsoa että mitähän ihmettä se taas on touhuamassa hehe, taidan pysytellä tuossa max. puol tuntia tyyny pepun alla hengailussa.
MadH91 paljon tsemiä verikoikeisiin! hyvä että sulle on alkanut maistumaan ruoka, koitas syödä kunnolla ja ihan mieletöntä miten oot jaksanut reippailla, ihailtavaa :) mulla on vähän jämähtänyt tää kuntoilu, jokapäivänä silti koittanut ulkona kävellä vähän ja vähintään sen 5min kuntopyöräillä käsipainojen kera. hienoa kuulla että viihdyt harjoittelussa, susta tulee todellakin turun parhaimpia kätilöitä
iines86 toisaalta varmaan ihan kiva että oli lyhyt täti-visiitti, onnea sulle uuteen kiertoon nyt pääsee taas tikuttelemaan ja siitähän me tykkäämme! plussatuulta puuh puuh
mukavaa lomailua ja plussataikapölyä siis vielä!
Etsijä tervetuloa minunkin puolesta, olin alussa itsekin ulapalla kaikista termeistä jne. mutta onneks täällä on niin rento meininki että voit ihan vapaasti kummastella ja kysellä ja purkaa ajatuksia rauhassa. Onnea yritykseen ja toivon että pian onnistaa :) sullahan on myö blogi, kävin lukaisemassa eilen illalla, jään innolla odottamaan mitä tulevaisuus tuo sulle/teille tullessaan. Täällä on yritystä takana kohta vuosi, ollaan kummatkin kahdenkympin alkupuolelta ikähaarukaltamme joten olen kuulema siinä maailman hedelmällisimmässä iässä, ja pah! Yksi spontaani keskenmeno taustalla lokakuussa 2012 ja nk. yrityksemme alkoi tosiaan 2013 maaliskuussa. Tuo edesmennyt raskaus meni kesken viikolla 7+? ja tuli aika yllärinä. Oon sun kanssa samaa mieltä tosta hedelmällisyydestä.. oiskohan jotkut ainesosat esimerkiksi elintarvikkeissa jotka heikentäis hedelmällisyyttä, eli ainesosia joita saamme lähes päivittäin "tietämättä" äh emmä tiedä. Eli huomenna testaus sulla edessa, jaiks!
Lumikkihan on "vanha" tuttu, hehe.. tai ei meistä kukaan kovin vanha ole tässä raskaaksi 2014! Ihanaa kuitenkin että te kaikki ootte täällä ja myös ne jotka taustalla lymyilevät. Uudetkin on kaik tervetulleit!
lissufin paljon tsemppiä!
plussa ja-taikka kaks viivaa tulkoon luoksesi mahdollisimman pian ja teille muillekkin kans ja tietty mulle!
omaani: mulla loppu ovistestit! apua apua, niiden tilaamisessa kestää sen verran että ei ehtis edes perjantaiks ja apteekissa on sikakallista mun budjettiini. Eli mennään ihan arvelutuntumalla, varmaan tarkkailen fiiliksiä, oireita(?) ja limoja. Mua niin rassaa tää epämääräinen kurkkutuntuma minkä sain tänä aamuna, toista korvaa vähän särki, limaa tulee ja kurkku tuntuu tyhmälle.Tuntuu niin limaiselta tuo kurkku, hyi. Juuri kun meni se flunssa pois ja nyt taas jotain.. voisko olla äkillinen lämmön vaihtuminen eli meillä ei ollu patteri päällä ja ikkunasta saattoi vetää kylmää.
Oksettaa tää limasuus!
Mun maha on jotenki ällön turvoksissa ja kun kattelen sitä tässä läppäri sylissä istuessani niin näyttää kun olisin viikolla 20 raskaana.
Ääääääääääääää! enkä oon mitään hiilareitakaan ehtinyt vetää tänään, rahkaa, täysjyvä paahtoleivän ja viinirypäleitä sekä kahvia.
Niistä vitamiineista, mun mies kipas apteekissa mun puolesta aamulla, pyysin mamoja mutta toikin noita
0rionin multivita raskaus ja imetys vitskuja kun niillä ei ollut valikoimassa mamoja. Noissa on jotenkin kiva maku, ei ollenkaan samanlainen kuin mamoissa eli tähän asti positiivinen fiilis. On se pörröpää ihana, saan olla kiitollinen että on tollanen miekkonen, harvoin tulee kehuttua tarpeeks. Mies on välillä kyllä niin söpö kun näkee että mulla on mieli maassa niin piristää vauva-jutuilla.. höpsö. Sanoi eilen että seuraavaks sä teetki semmosen toisenlaisen testin ja tokasin että hä ai raskaustestin vai? Sanoi että juu-u ja kerroin että ehei siinä vaiheessa olla vielä.
Painoa oon saanut muutaman kilon pois joulukuusta eli vaaka on alimillaan näyttänyt tässä kuussa 72,8kg (joulukuussa 76kg)ja tavoite olis 62kg mutta se jää nähtäväksi, olishan se ihanaa mutta oon tyytyväinen jos saan viiskin kiloa pois vielä. Hiljaa hyvä tulee, pituus 162cm.