Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hellurei!

Oottepa taas kirjotellutkin tänne tekstiä, millään muista mitä kellekin oli sattunut!

Uusia oli tullut, tervetuloa! Onnea plussista, hyvistä ultrakuulumisista jne. Pahoittelut negoista.

Oli pakko tulla kirjoittamaan kun hirveä ikävä iski tänne :grin

Täällä ollaan miehen kanssa pohdittu ja pähkäilty tulevaa. Miekkosta ahdistaa ihan älyttömästi simppanäytteen antaminen. Osasin sen arvatakin mutta onneksi sanoi suoraan. Ollaan puhuttu, että tjottaillaan tästä eteenpäin ihan rauhassa, että onhan tässä muutamassa vuodessa kuitenkin plussattu jo kolme kertaa niin eiköhän se plussa sieltä vielä tule :) nyt on ainakin foolihappoa jo syöty maksimaalisen hyödyn lisäämiseksi ja muutenkin liikuntaa lisätty ja painoa saatu putoamaan. Joten mieliala kaikin puolin loistava tällä hetkellä :) :happy093
Ehkä se tarvii välillä käydä pohjamudissa noustaakseen sieltä ylös.

Mitäs tänne kuuluu? :Heartred
 
plaaaaaaaah. Mää en jaksa tätä :D aamulla oli ihan sairaan heikko olo, ja nyt on kuumeinen fiilis, päänsärkyineen ja poskien ja korvien kuumotuksineen. Kuumetta ei kuitenkaan oo, vaan mittari näyttää huikeeta 36,6 :D *muoks* ja samaan aikaan on kuitenkk kylmä.. Kroppa sekoilee iha kympillä :D

kp23/30 tai 14/30
 
Muokattu viimeksi:
okt 3 huonetta plus keittiö, olkkari,vessa, suihku ja sauna, maalla kai meidän vois sanoa asuvamme isomman ja keskikosen koiruuden kans :)

täällon kp30/31-33/yk3 tai 4, joku tais kysellä esittäytymisiä, ni ite kohta 28 ja mies 31v ja toinen yhteinen ois haaveissa, miehellä siis eskari-ikänen tyttö ennestään :)
 
Vai on Lumekin Savosta, meitähän alkaa tänne kertyä enemmänkin :grin

Gatusa, ihan älytöntä meininkiä siellä!!! :eek: Pidä huoli sitten omasta pikkuisestasi, veikkaan että hän saattaisi olla haluttu, kun on erikoisempi perimä ja varmasti kauniskin...

Päivittelen ton listan kunhan pääsen koneelle. Liian hankalaa tälleen kännykällä :grin

Enkä taaskaan muista enempää että mitä piti kommentoida ja kenelle :grin
 
ihanat terveiset azalea :")

pikkukakkonen Mulla vähän samat fiilikset, paleltaa ja kipeä olo kuitenkin lämmöt 36.9-37.1.
Meillä ikäeroa on mieheni kanssa 12 vuotta. Olen itse 23v ja mieheni 35v. Tiedän kuulostaa hurjalta :D mutta rakkautta ensisilmäyksellä ♡ ja mainittakoon vielä että näyttää kyllä nuoremmalta mitä on ;D
 
juu larissa inshaAllah kaikki menee hyvin ja pikkunen on mun vierellä jatkuvasti, haluan että vauva on vierihoidossa eikä missää lasten puolella.
 
Lume: Mulla ja miehellä on ikäeroa 5v oon 22 ja hän täyttää 27 tänävuonna :D Tosin välillä tuntuu siltä että on naimisissa jonku älyväläyksiä saavan teinipojan kanssa :D
 
Lumea, kyllähän minä :wink

Itse olen 27 ja mies 29. Pari vuotta sitten muutettiin omakotitaloon. Paljon on remppaa tehty ja paljon on jäljellä. Yksi "ylimääräinen" huone olisi, josta saisi lastenhuoneen jos saadaan molempien harrastuksille tilaa muualta :grin
 
Mä oon siis 25v, mies 26v. Ollaan oltu yhdessä kohta 7v, naimissa 3v, eka ok talo ostettiin 2010, tää toinen vähän reilu vuos sitten, kun kakkosen tullessa tila loppui edellisestä. Nyt sitä tilaa takuulla on :D
 
Siirsin Kaziskan kysymysmerkille, mikä siellä on tilanne? Testipäivä lisätty pikkukakkosen postille :)

Testaajat:
miemelia 8.10
SuNWay 10.10
Silv 9.10
Mimi. 10.10
Merink 11.10.
Kyfi86 12.10
Freyja86 13.10
Pandakarhu 13.10.
pikkukakkosen posti 16.10./24.10.
nuuhku 17.10.
Larissa 18.10.
pepeXXL 21.10.
Ratamo 2.11
PikkuMinski 4.11
DarkMimosa 5.11.
Elli Etana?
Johanna...?
Kiivilintu?
lucky87?
'muurahainen'?
Sannuinen?
sabetti?
Kaziska?

( yht. 23)


Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Mira83, Harmony, elaffy, Elli28, Nennahh (yht.37)
 
Muokattu viimeksi:
Lume meil on mihen kans yli 10 vuotta ikäeroa ;) mutta juurikin näin raukkautta ensisilmäyksellä :)
Ja onhan tässä ny jo monta vuotta oltu sekä yhtein 3,5 vuotias tyttökin :)
 
Täällä asutaan keski-suomessa rivari yksiössä miehen ja kahden koiran kanssa. Nyt siis talokaupat tähtäimessä. Yksi ihana okt ollaan löydetty ja siitä varmasti tarjousta laitetaan...jänniä aikoja. Tosin tässä samalla rempataan tätä nykyistä myyntikuntoon. Pakko päästä tästä yksiöstä eroon viimeistään kun lapsi ilmoittaa tulostaan :) meillä molemmat 25, 8 vuotta yhdessä joista 2 naimisissa.
 
Takaisin
Top