Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä olen taas kamalan Arka matkustamaan turkissa oltiin marnariksessa 2 päivää osasin rentoutua ja muut meni koti-ikävässä... stresaaan jatkuvasti :D
 
no nii pezdorado ties vaikka tavattas täällä sit inshaAllah :) tosin me ei asuta turistikohteessa sellai 110-120km soussesta etelään. iteki rakastan matkailua mutta en ol matkustellu aikoihin. tullu käytyä torremolinosissa, istanbulissa, milanossa, köpiksessä, frankfurtissa yms...eurooppa tullu aika hyvin koluttua ja oon asunu nuorempana sisiliassa jonki aikaa.
 
Minkälaisissa taloissa muuten asutte tuli mieleen tuosta pezdoradon kommentista? on kurjaa jos ei ole mieleinen koti :/ me asutaan kerrostalo kaksiossa. . varmaan muuttoa pitää harkita jos vauva maailmaan saadaan rupeaa käymään tila ahtaaksi :D
 
Onneksi olkoon pezdorado ja onnea jo nyt uuteen kotiin :) toivottavasti viihdyt siellä paremmin :)
azalea teilläpä on ihanan iso koti :)
kyllä haaveilen itsekkin omakotitalosta mutta en tiedä vielä mihin päin Suomea tuuli kuljettaa :)
 
onnea pezdorado tulevasta kodista mashaAllah :)

täällä asutaa vuokralla pienessä okt:ssa jossa makkari, keittiö, kylpyhuone, vessa, olkkari. lisänä tuossa on pieni piha jota käytetää vihannesten, yrttien ja hedelmien kasvattamiseen.
 
Oi voi sitä ihanaa kolketta ja pauketta ;)

Meille sais kyllä tehä tähän kerrostaloon ikkunaremontin on vanhat Erkkeri ikkunat ja kamalan kylmä jo nyt kun vetää... Pelkään talvea :S

mut hoplaa tää lähtee töihin iltavuoroon saanko sanoa että ei kiinnosta yhtään mutta pakko :D
 
Täällä ollaan rivarikolmiossa, 75 neliöö. Ihan jees sillai mutta kaipuu okt asumiseen :( haeskellaan koko ajan omaa, mut ei ole vielä löytynyt..
 
Me asutaan kans omakotitalossa tai siis täs on niinkun kaks taloo samassa... Mun äiti ja isä asuu tossa toisessa meillä on yhteinen suihku ja sauna ja sitä kautta pääsee sisäkautta toisen puolelle :) meil on kolme huonetta ja keittiö ja vanhemipein puolella on 4 huonetta ja keittiö plus pääsy kellaritiloihin meil on kaikki yhdessä kerroksessa josta tykkään kyllä! vanhempien puoli on kahdessa kerroksessa + se kellari, pannuhuone..

Jossain vaiheessa on tiedossa kyllä puolten vaihto mut ehkei ihan vielä.. Juuri kuitenkin rempattiin tää puoli meidän mieleiseks.. Ja jos vaihto tulee niin taas on remppaa edessä haluan sitten tehdä taas meidän näköseks ;) tai sit on viel yksvaihtoehto että meidän olkkarin seinän takana on "pikkuautotalli" että rempataan se vielä huoneeks tai jotain:)
 
tulotaso on suht matala tässä maassa ja ihmiset joutuu ite keksimää pitkälti miten tulee toimeen. mun mies työllistää ittesä mut oottaa tällä hetkellä et saako töitä joltai tuttavaltaan. vuokran suuruus riippuu siitä missä asut ja miten etit kotia itelles, meillä on onnea ku vuokra on matala eli 100 dinaaria joka vastaa n. 50€. siihe päälle sit vesi ja sähkö. nyt ku libyalaiset on lähten maanpakoon tänne ni paikalliset mieluiten vuokraa libyalaisille koska niiltä saa nyhdettyä rahaa kunnolla.
 
Täällä turun kupeessa asutaan maaseudulla, omakotitalo 4h keittiö ja muut tilat eli psh, sauna, kaks vessaa ja kaks "kodinhoitohuonetta" plus vanha talo pihassa mikä haisee sisältä niin kamalalle että on purku kunnossa :D tonttia onneks on reippaasti ja turvallinen ympäristö.

Meidän kahden aikuisen ja kahden lapsen lisäks täällä asuu kolme isoa koiraa. :)
 
Azalea oliko sulla hormoni/Kuparikierukka? Ja kuulostaa ihanalta talolta teidän talo :)
Lume meilläkin vetää ikkunoista kunnolla. Pitäis tiivistää itse. Asutaan 80m2 rivitalossa.
Pezdorado missä Afrikan maissa oot käynyt? Mä tykkään kans matkustelusta, mut mies taas arjesta ja rutiineista. :( no ei kyl rahaakaan ole niin paljoa ku matkustelu vaatis.

Vitsi kämppä vaatis syyssiivousta. Mutku ei oo energiaa eikä motivaatiota. :(
 
Takaisin
Top