Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuumasta toimeen ryhdyin minä, lääkärissä käyty. Ja näyttää suoraan sanottuna vähän hemmetin epätoivoiselta meidän tilanne. Me ei ehkä koskaan saada esikoiselle sisarusta. Vastausta ei ole edes siihen milloin voidaan alkaa yrittää tai voidaanko. Ensin pitää saada tilanne kuntoon tuolla alakerrassa, ja toivottavaa on ettei ainoa keino korjata tilannetta ole kohdunpoisto Toiselle lääkärille aika tämän asian tiimoilta, mutta se on jo erittäin selvää ettei meille kesävauvaa tule.
Kieriskelen vähän itsesäälissä, vaikka tuntuu ettei siihen olisi oikeutta kun meillä on jo lapsi, ja aivan ihana onkin. Kun kaikki eivät voi saada välttämättä ollenkaan niin ehkä pikkumaista velloa epätoivossa. Surettaa silti kun meille on alusta asti ollut itsestäänselvyys että tehdään useampi jos suinkin onnistuu. Eikä esikoisen kohdalla ollut ongelmia niin tämä tuli aika yllätyksenä eteen.
Täällä kp 3 menkat ajattelivat viimein alkaa. Miehen käytös edelleen pännii. Lupasi olla juomatta ja juoda vain kohtuudella kun on poikakin kotona. Kuulemma minun kans niin vaikea olla ettei kestä selvinpäin. Ehtona on se etten polta kotona tupakkaa. No tämä ei toteutunut eilen ollenkaan koska isäntä koko illan vaan aiheutti pahaa mieltä. Ehdotti irtosuhteitakin. Kun ei saa sillon seksiä kun haluu. Mäkään en saa saa sillon kun haluaisin ja joudun antaa väkisin sillonki vaikka en haluais.. Nuo irtosuhteet ei kyllä mun järkeen käy sitten ollenkaan. Saa häippästä sitten kokonaan jos sellasta menee tekee.
Yksinään ei eropäätöstä edelleenkään suostu yksin tekee vaikka haluais kuulemma erota, mun pitäis kans haluta erota enkä halua. Siinähän sille ongelma purtavaksi.
Vielä sit illan viimeisen sanan sano ja haukku mun värkin. On se aika tyhmä. Luulee varmaan että unohdan nuo asiat ja edes auttaa asioihin. Ei todellakaan! Muutenki erittäin huono itsetunto mulla. :)