Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullakin on yksi clearbluen testi kaapissa mutten vielä uskalla tehdä. En oikein tiedä milloin tätin pitäisi oletetusti tulla kylään :o kun on ne primolutit mut nyt kierron 21
 
Hello tytöt! Piti pikaisesti tulla tänne sanoo luckylle: tsemppiä ja voimia! Meillä naisilla on yllättävä sietokyky, mutta elämä on jollain tapaa matematiikkaa. Jos annat jostakin enemmän se on jostakin pois! Älähän kuluta itseäsi liikaa! Äläkä ymmärrä toista aina. Milloin on sun vuoro? Elä loukkaannu viestistäni, mutta olet vahva nainen. Ole myös sitä itsellesi et vain miehellesi! Kaikkea ei oikeesti tarvii sietää. Varsinkin kun on jo lapsiakin kuvioissa!
 
ON: Olen kai valeraskaana :D Söin tänään popcornia ja jäätelöä yhtäaikaisesti. No, voi johtua univelastakin se että kaipaa makeaa ja suolaista sekaisin. Ja siitä ettei paljoa ole tullut syötyä viimeisten viikkojen aikana, syyslenssut sun muut olleet tässä. Yritin saada julkisen puolen terveydenhuollon kautta selvitettyä tätä meidän ongelmaa, mutta sanoivat vaan että kun yrittämistä pitää olla takana vuosi. Niin no, tuntuu vähän tyhmältä että pitäisi yrittää vuosi kun vika on senlaatuinen ettei siitä raskaaksiyrittämällä korjaannu ja joko estää raskautumisen kokonaan tai sitten aiheuttaa keskenmenon jo alkumetreillä. Eli menen sinne yksityiselle mihin jo varasin ajan, ainakin pääsee ultrattavaksi samalla käynnillä eikä tarvitse ensin kolmea eri porrasta käydä läpi lähetteineen ja välissä olevine odotteluviikkoineen. En todellakaan tiedä kuka tän hoitaa kuntoon ja paljon se tulee meille maksamaan.

Miemilia: Minä oisin jo tuohon mennessä tehnyt vähintään viis raskaustestiä! Sulla on hyvät hermot ;) Toivottavasti huominen testi näyttää plussaa teille. Siinä vaiheessa kun me aletaan yrittää, tilaan niitä testejä varmaan jostain tukusta ettei mee niin paljon rahaa kun esikoista toivoessa...
 
Pakko luckylle kyl sanoa ettei toi oo todellakaan normaalia. Aikansa kun katsoo toisen älyttömyyksiä niin sitä alkaa pitää normaalina.. Helppoa sanoa näin, mutta olisi varmaan nyt aika keskittyä eniten lapsen hyvinvointiin ja sitten vasta miehesi. Jos tää onnistuu teidän arjessa niin silloin on varmasti hyvä jatkaa yhdessä kohti tervettä parisuhdetta, muutoin varmaan ei... Joskus on vaan pakko laittaa piste sille kaikelle ja jälkeenpäin osaa varmasti arvostaa omaa rohkeutta ja voimaa tilanteessa. Lapsen etu edelle ja jos miehelläsi on jotain sitä vastaan, niin eropäätös lienee ihan oikea. Tsemppiä tilanteen selvittämiseen, älä ole liian kiltti miehellesi!

Omaa napaa: itsellä oireisiin voin lisätä dpo 9 valuvan valkovuodon.. (melkein kun ovulation aikaan parhaimmillaan)
 
Mun on pakko nyt kysyä kun mieltä rassaa. siis nyt viime kuussa lääkärin mukaan kun ultralla katsottiin ovis olisi ollut viime kuun 25-27 pv jolloin oli myös erittäin limaista valkovuotoa ( aamulla kun heräsi niin pöksyihin oikein vuoti). ja nyt siis kierron 21 pv menossa eli kohta 2 viikkoa oletetusta oviksesta. Onko mahdollista että oireilee tässä vaiheessa ? niin kuin aiemmin kirjoitin niin jäätävä väsymys, pientä päänsärkyä, paleltaa koko ajan ihan kamalasti ja lämmöt 39-37.1. . ja pientä pistoa välillä alamahassa... tuntuu ihmeelliseltä.. Myös rinnat todella kipeät mutta normaalisti kiepeytyy mulla viikkoa ennen kk. ... vai meneeköhän tää taas kuvitteelliseksi :/ ai niin ja se valkosipulin haju aamulla mihin heräsin :O :D
 
Muokattu viimeksi:
Harmitus oli tietty suuri kun tajusin pari viikkoa sitten, että kuvittelemani kiinnittymisvuoto olikin aikaistuneet menkat :confused: Noh, nyt mennään taas uutta kierrosta ja toiveet on taas korkealla! :)

Eilen pääsin ensimmäistä kertaa sanomaan ääneen vauva-aikeista - röntgenhoitajalle kylläkin :grin Oli silti hienoa sanoa se oikeesti ääneen jollekin muullekin kuin miehelle. Lisäksi röntgenhoitaja oli ihan huippusymppis!

Onnea kovasti plussanneille ja uusille yrittäjille!
 
Miemilia: testiä kehiin vaan :)

On: Täällä tänään ihmeellisiä tuikkailuja mahassa sekä tissejä särkee koko ajan. Yritän vaan pitää jalat maassa et kuuluvat tuleviin menkkoihin :D Joiden pitäis vasta alkaa viikon päästä.
 
Silv, älä nyt niitä turhia negoja ala tehtailemaan vaan huomenna aamulla se plussa :wink

Freyja, kuulostaa niiiiiin lupaavalta!

Miemilia, komppaan täällä että testiä kehiin! :wink

Lume, miten pitkä kierto sulla on yleensä? Jos oviksesta on tosiaan jo 2 viikkoa niin alkaisi olla testin paikka!
 
Apua oon niin piahalla mitä tänne kuuluu... Yritän joku päivä tulla rauhas lukeen teiän kuulumiset... :)

Tänään kävin siis siel neuvola lääkäril mut se niitten ultra laite oli joku pieni käsi peli eikä sillä oikeen mitään selkoo saanu.. :( mut kävin sit tänään yksityisellä ultrassa ja sieltä löyty pikkunen jolla oli syke ja lisäks näky ruskuaispussi.. Kyllä helpotti oloo et sie oli pikkunen oikees paikas ja sykeki.. :) sanos et vastaa 7+4


Onnittelut jos joku oli plussannut ja tsemppiä kovasti kaikille... :)
 
saankohan liittyä joukkoonne? Täällä olis 22v yhden lapsen (vähän vajaa 2v) äiti, joka toivoo pikkukakkosta :) Kierukka poistettiin 24.9. Ongelmana on, etten tiiä mistä laskea kierto. Kun viikko ennen poistoa oli menkat, ja päivä poiston jälkeen alkoi parin päivän vuoto myös. :o Ovis oireet oli 1-3.10 jolloin alkuperäsen kierron ovulaatio olis pitänyt ollakkin, jos sillon oli ovis niin nyt olis kp22/30. Mut jos kierto lasketaan poiston jälkeisestä vuodosta niin sit nyt olis kp 13, eli ovulaation pitäis olla parin päivän sisällä. Ovistestit vaan näyttää puhdasta negaa..

-Pikkukakkosen posti kp22/30 tai 13/30
 
Tervetullooo pikkukakkosen posti!! Kiva nimi sulla. Alkoi ihan soida päässä se pikkukakkosen postin laulu... ;) mä oon höpsö tiedän!!!
 
larissa mulla on ollut todella epäsäännöllinen kierto esim. 31,37,33 tms :D siksi olenkin ihan sekaisin että mitä tapahtuu :D kävin silloin 25pv ultrassa Ja sanoi että parin päivän sisään on ovulaatio. ja sain ne primolutit nyt tasaamaan kiertoa. nyt on siis kierron 22 päivä menossa.
 
Takaisin
Top