Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä kp 3 menkat ajattelivat viimein alkaa. Miehen käytös edelleen pännii. Lupasi olla juomatta ja juoda vain kohtuudella kun on poikakin kotona. Kuulemma minun kans niin vaikea olla ettei kestä selvinpäin. Ehtona on se etten polta kotona tupakkaa. No tämä ei toteutunut eilen ollenkaan koska isäntä koko illan vaan aiheutti pahaa mieltä. Ehdotti irtosuhteitakin. :oops: Kun ei saa sillon seksiä kun haluu. Mäkään en saa saa sillon kun haluaisin ja joudun antaa väkisin sillonki vaikka en haluais.. Nuo irtosuhteet ei kyllä mun järkeen käy sitten ollenkaan. Saa häippästä sitten kokonaan jos sellasta menee tekee.
Yksinään ei eropäätöstä edelleenkään suostu yksin tekee vaikka haluais kuulemma erota, mun pitäis kans haluta erota enkä halua. Siinähän sille ongelma purtavaksi.

Vielä sit illan viimeisen sanan sano ja haukku mun värkin. On se aika tyhmä. Luulee varmaan että unohdan nuo asiat ja edes auttaa asioihin. Ei todellakaan! Muutenki erittäin huono itsetunto mulla. :)
 
Napailen vaan... Edelleen menkat poissa, testi nega ja eilen aivan jäätävä kipukohtaus kohdun tietämillä. Siis panacodin otin ja buranan lisäksi ja kävely oli täyttä tuskaa ja istuminen tuntui, kun ois tungettu heinäseiväs alakautta vatsaan. Lieneekö ollut kysta joka on puhjennut sitten eilen? Olin jo varma et nyt alkaa menkat koston kanssa mutta ei.

lucky87 ootko ny ihan varma että et halua erota, toi ei oo enää yhtään tervettä :confused:
 
Nuuhku: joo mitä luultavammin kyllä :)

Nytkin herätessä vatsa kipee mut ei vieläkään mun mielestä menkkakipee? Tissit tullu eilisen aikana kipeeks, sattu kun otti yöllä töistä tullessa liivit pois. Tää on ollu kyl mun mielestä ihan erilainen kierto kun edelliset, varmaan just siks kun ei oo hakemalla hakenu niitä oireita. Ja siis silti niitä on täs ihan loppukierrossa kuitenkin ollu, vaan erilaisina kun ennen.
 
Voi lucky! Mun sympatiat on kyllä ny kaikki sulle! Mutta mietin vain että jos miehes haluaa erota ja odottaa vaan sitä että sinäkin haluat.. Niin voisin hyvin kuvitella että sen takia on noin ääliö että pahoittaa sun mielen ihan tahallaan.. Ja muuttuuko se sitten paremmaksi?
Paljon voimia lucky! <3
 
Lucky: kauanko te olittekaan ollu yhdessä? Mun mies teki alussa sitä ettei kuunnellu mua ollenkaan ja teki just niinkun tykkäs (joi jne). Nyt on 4,5 vuotta oltu yhdessä ja vasta 2 vuotta sitten se puhu suunsa puhtaaks edellisestä suhteestaan ja sen jälkeen on ollu ihan eri ihminen. Ja ymmärrän kyllä tavallaan et se peilas elämää koko ajan sen edellisen kautta, siltä vedettiin niin pahasti matto jalkojen alta et vähemmästäkin menee luottamus kaikkiin. Sanotaan et viimeisen vuoden sitä on vasta kiinnostanu MEIDÄN elämä ihan tosissaan. Mä lähdin ekan vuoden jälkeen jo meneen mut kuitenkin palattiin yhteen. Mä halusin sen miehen, näin sen kovan kuoren alle ja näin kuinka se kohteli silloin 2v tytärtään, niin tiesin et ton mä haluan mun lasteni isäksi. Mut todella paljon energiaa ja tahtoa vei se alku. Nyt vasta tän 2 vuotta mulla on ollu sellanen olo mitä tältä halusinkin.. Tietty välis tulee ylilyöntejä siltäkin ja mä hermoon välissä ihan turhasta mut se on normaalia elämää.
 
Huomenta tylleröt :)
Nyt rupee täällä oikeesti vähän jännittään. Nyt menossa dpo 12 ja kp 28/25-26 joskus harvoin 27. Aina ovulaation jälkeen mennyt se 10 päiväö ja pam menkat alkaa. Eilen oli vielä mennkakipua kohdussa silloin tällöin nyt aamulla jotain pientä tuntemusta mutta menkat ei vielä äsken ainakaan ollut alkanut. :eek: normaalisti todella tarkka kierto. Mitään muita oireita ei edelleenkäön ole, ellei selkäkipua lasketa. Selkä ollut nyt 3 viikkoa jumissa niin en osaa siitäkään sanoa.

Yleensä toi menkkajuilimisen loppuminen saattais tarkottaa menkkojen alkamista, sen näkee tänään miten muijan käy.:rolleyes: Testiä en vielä ole tehnyt, enkä tiedä milloin uskaltaisin, pelkäön sitä negaa niin paljon.
Huh.. kyllä tulee jännät päivät!
 
Niin ja Lucky voimia. Mun tuli ihan tippa linssiin kun luin sun tekstiä. Ihan kuin olisin lukenut omasta menneestä elämästäni. Mies ei juonut mutta osasi olla täysi ääliö välillä ja tiesi mistä narusta vetää satuttaakseen.
 
voi ei lucky :( olen tosi pahoillani ! toivottavasti saatte asiat pian kuntoon :)

mites silv varmaan joku kysynytkin milloin meinasit tehdä testin ? kamalasti peukkuja siihen myös pisamalle !!!!

mulla itselläni tänään aamulla kamala valkosipulin haju nenässä :O outoa....en ole syönyt valkosipulia.. musta taitaa tulla jo ihan vainoharhainen ja hullu :D
 
lucky jaksamista, kyllä tuo sun miehes on iha outo lintu pakko sanoa. vaikka mun mies osaaki olla ärsyttävä ni ei sentää tuollasia latele mulle. inshaAllah tein tilanteeseen tulee ratkasu suuntaan tai toiseen koska toi ei ol sulle eikä etenkää lapselle hyväksi. jos vanhemmat ei tul toimee kunnol ja on usein riitaa ja alkoholi paljon kuvioissa ni lapsi siinä vaa kärsii ku joutuu näkemään moista käytöstä eikä tuo kyllä kunnon miehenmallilta vaikuta sun lapselle suoraa sanottuna. oot kyllä todella vahva ja kärsivällinen nainen ku vielä tuon miehen rinnalla olet.

tsemppiä piinailijoille ja plussatuulia kaikille. :)

on: aikalailla sama mitä joka päivä, eilen oli hyvä päivä eli oli harvinaisen rauhallista kotona mut tänää sit oliki taas vaihteeks päinvastanen meno heti aamusta. eilen pidin ukolle luennon/valmennuksen synnytykseen liittyen esim jos lapsi syntyykin kotona yöllä yhtäkkiä eikä ehitä sairaalaan ennen syntymää. hän kuunteli ja otti asiat vakavissaan, sit kateltii neuleita ja ukko sai valkata mitä alan tekeen, eli vihdoin yhteinen projekti :) tänää tullu jo neidille juteltua että vielä ku sen 7-8vko malttaa pysyä sisällä ni on hyvä sen jälkee saa tulla millo haluaa, mieluiten kuitenki sillai et ehtii sairaalaan. :)
 
Silv ja muutki: luulen että tuolla on jotai mörköjä jääny elämästä ennen meitä. Sil on sellasia melko isoja arpia käsissä ja naamassa joita se on yrittänyt käsistään peitellä tatskoilla. Yhesti se on avautunut mulle kännissä ja kertoi olevan toisen aikaan saannoksia puukosta mutta osan se on tehny ite kyl. Se ei tykkää ollenkaan jos kysyn sen menneisyydestä tai lähinnä siitä mistä ne arvet on tullu. Suuttuu heti. Sit sil on sellanen iso akka juurikin käsivarressa jolla on käärmeet hiuksinaan. Kertoi että se olis muisto jostai kusipäisestä akasta. Vissiin sen eksästä, näin ainaki oletan. Eli siis ongelmahan on että se ei puhu mutta silti mä nään että kovan ja vittumaisen ihmisen alla on pehmeä ihana mies. Rakastaa jos sitä kohdellaan niinku se tahtoo. Ja se kuinka se rakastaa lastaan!!! ♡miks mä päästäisin siitä irti? Miks mä suostuisin haluavani erota tuosta miehestä? Joka tapauksessa oisin niin rikki jos erottais etten kykenisi elämään ollenkaan saatikka en pystyisi huolehtimaan lapsistani. .. ehkä joskus vuosien päästä mutta en halua menettää ketään itselleni rakasta enää. Niin olen päättänyt kun silloin aikanaan erosin exän kanssa. Paitsi pakko sit on erota jos mies menee ja pettää mutta sit en voi syyttää itseäni eikä kukaan voi syyttää mua. Niin ja se että itse oo kyllä saanut elämässäni niin paljon paskaa niskaan enkä ole saanut rakkautta ja huolenpitoa kuin sijaisvanhemmilta ja rakkautta omalta pojalta. Ni kaipaus on kova läheisyyteen ym. Mutta oon odottanut sitä jo kauan ni kai mä voin sitä odottaa loputtomiinkin. Ikinä en halua että lapsi joutuu kokemaan samaa kuin minä tai sitä että edes perhe hajoo. Mutta en kyl haluais tällaistakaan pojalle kun näkee miten se tähän reagoi. Nyt en vaan voi unohtaa enkä olla normaali. Parempi siis olla hiljaa miehelle ja odottaa että se lähtee töihin. Antaa pojalle rakkautta.
 
Muokattu viimeksi:
lucky ymmärrän kantasi, inshaAllah miehes oppii avautumaan koska se on paras keino saada asiat parempaan suuntaan. hän on kyllä onnekas ku sinä jaksat katsoa ja kuunnella kaikki hänen kiukut jne. vai että sillä on hydra (kreikan mytologiasta löytyy nainen jolla käärmeet on hiuksina, noita/hirviö joka muutti katseella ihmisen kiveksi) käsivarressa, jos kuvaa exää ni on tosiaa ollu kauhea nainen jos sen kuvan saa.
 
Lucky: mä huomasin miehestä kans et ei se kyselemällä parane.. Et kertoo kyllä kun on siihen valmis. Ja näin tapahtu. Tosin se ei noin ilkeitä mulle puhellu mut kohteli kuitenkin kun vanhaa rättiä. Me istuttiin sillon kaksin kotona ja otettiin pieni kalsaripöhnä. Ihan kahden, koko ilta. Jotenkin tuli sellanen olo et se haluu kertoo jotain, ja kun alotti niin pikkuhiljaa rohkasin aina vähän eteenpäin. Ite kuitenkin kerto sillon kaikesta. Ja asiasta ei oo sen illan jälkeen puhuttu, mikä mun käsityksen mukaan on ollu paras ratkasu.
 
Luckylle voimia sinne!

Täällä parintunnin päästä lääkäri. Jossa kirjoitetaan lähete lapsettomuushoitoihin. Tätini soitti äsken ja kertoi että hällä ollut samanlainen tilanne kun ekaa yrittivät ja tais olla saman ikäinenkin silloin. Voiko nää olla jotenkin perinnöllisiä?
 
Voi että mua taas väsyttää.. nukahdin eilen kahdelsalta yöunille jo..

Kaupassa käydessä uskoin jo menkkojen alkavan, mutta ei ne alkaneet. Se oli taas valkovuotoa.

Toivon nyt perjantaina testiin plussaa tai sitten menkkoja! :D
 
Takaisin
Top