Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Iiii Silv, miksi piinaat meitä! :grin

Nyt on kyllä niin monella lupaavia oireita, että huh huh. Ainakin Silv, Lume, Bella, Freyja ja Soma? Tsemppiä kaikille tasapuolisesti, pitäkää plussa-aalto käynnissä niin toivon mukaan hyppään messiin n. 12 päivän päästä :grin
 
Kaivelin taas meidän listan tuolta kaaaaaaaaaukaa. :grin Nennahh siirretty plussanneisiin :wink Mites on muuten listan alkupään ihmisten tilanne?

Kaziska 4.10.
miemelia 8.10
SuNWay 10.10
Silv 9.10
Mimi. 10.10
Merink 11.10.
Kyfi86 12.10
Freyja86 13.10
Pandakarhu 13.10.
nuuhku 17.10.
Larissa 18.10.
pepeXXL 21.10.
Ratamo 2.11
PikkuMinski 4.11
DarkMimosa 5.11.
Elli Etana?
Johanna...?
Kiivilintu?
lucky87?
'muurahainen'?
Sannuinen?
sabetti?


( yht. 22)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Mira83, Harmony, elaffy, Elli28, Nennahh (yht.37)
 
Muokattu viimeksi:
tässä nyt tämä muillekkin tiskisteltäväksi
 

Liitteet

  • 2014-10-07 07.17.12.png
    2014-10-07 07.17.12.png
    583.4 KB · Katsottu: 123
must tuntuu et on viivanpaikka tuossa testissä.. voikum tän vois unohtaa kokonaan pariks viikoks!

valkkaria tulee paljon, mut esikoisen aikaan tein testin kun menkat ois pitänyt alkaa. testi nega, viikon päästä uusi niin testi plussa :)
 
Merink, jospa sieltä vielä kunnon plussa pärähtäisi! :) Oliko sulla jo menkat myöhässä (sori en millään muista)? Entä onko oviksen ajankohdasta tietoa? Veikkaan että sulla nousee hormonit hitaasti, kun on esikoisestakin käynyt noin.
 
No sitten pitäisi kyllä kohta alkaa jotain tapahtumaan suuntaan tai toiseen! :)

Napaa: Mua huvittaa tää kuumeilevan naisen pääkopan sisältö :grin Dpo 3-4 menossa ja oireet on samoja mitä aiemmissakin kierroissa. Silti joka kierrossa pää kuiskii, että "Joo! Tää on ihan varmasti SE kierto!" Haha, saas nähdä :grin
 
täällon kp29 menossa ja noh... oloja on suuntaan ja toiseen joten suojat päällä kaiken varoilta :) nii joo, pieni tunnustus,tein r-testin eilen (hätähousu :grin) van ei tullu Yhtään viivaa joten tästä päättelin että testikin oli sitä mieltä jotta pitää ootella vielä jokunen päivä :p
 
Huomenta :)

Kyllä on joo pääkoppa taas sekaisin. Lämpöä edelleen ja kuumeinen/flunssainen olo, muuten ei oikein muita oireita. Mutta järki jotenkin sanoo et tuskin tämä se kierto on kun tosiaan rinnat ihan normaalit :D Kun siis keskenmenneissä raskauksissa sen plussan on voinut rinnoista aavistaa...

Tänään siis dpo 7. Päätin laskea oviksen sen kirkuvan punaisen viivan mukaan, ainakin on varmempi niin kun oli niin selkeä plussa :D Onpahan lisäpäivä piinailtavaa :D Toisaalta voihan olla et ne oireet vielä tulee ;) Mut varaudun uuteen kiertoon ilman ovistestissä, josko pääkoppa sitä jättäisi mut rauhaan :D
 
Freyja, minulla on tissit kipeytyneet vasta nyt ja tänään 5+0. Viimeksi oli ihan tuskaisen kipeät jo ennen plussaa, mutta nyt ei ollut yhtään mitään eroa normaaliin. Ajattelin ihan samalla tavalla kuin sinäkin, että ei voi olla raskaana, kun tissit normaalit, mutta niin se täti jätti tulematta.
 
Minulla kipeyty rinnat heti seuraavana päivänä plussasta, eli eiköhän se ole vallan yksilöllistä jokaisella :)

Toivottavasti kierrot tasoittuu jokaisella ja yritys tuottaa tulosta pian! :) Käyn täällä päivittäin lueskelemassa ja jännäämässä teidän tilanteita.

Tänään poksahti 9+0 täällä meillä, sydänäänet saatiin kuuluville kotidopplerilla toissapäivänä ja ensiviikolla pääsen ultraan ennen "virallista" np-ultraa. Hyvin menee, mutta menkööt :)
 
Nuuhku! Miten sulla kävi sen tuhruilun kanssa? Jätitkö geleen pois? Mulla on nyt tullut tänään beigeä limaa ja oviksen jälkeisestä kuivasta kaudesta ei ole tietoa ainakaan vielä. O_o Geleen kanssa olen jatkanut.

Etsijä, ihanaa kuulla sieltä suunnalta hyviä kuulumisia! :)
 
Silv eli huomenna saadaan kattella kuvaa? :) nyt on kaikki sormet ja varpaat pystyssä! ;)

Madh jep tätä mä just tarkotin että en vaan välttis oo saanu kiinni sitä mut veikkaan että jos olisin 5 päivä illalla testannu niin se ois ollu siinä. Koska nyt nuo on jo hailakampia että nuo testit ja 5päivä aamusta sain kuitenkin aika vahvan viivan :) ja mulla nyt tuskin kovin kovaa hätää on tuon ovuloimisen suhteen.. Oonhan mä ny ainakin kolme kertaa ovuloinut :)
 
Larissa mä oon kyllä kans jatkanu syömistä.. Ja nyt näyttää erittäinkin normaalilta.. Veikkaan että ne vaan jollain tapaa "puhdisti" kehon jotta voi toimia oikein? Tai jotain?
Mutta kyllä mullakin alkoi se vuoto tuolla beigellä limalla.. Mut toivotaan että sulla nyt ei alkais! Jos ois kiinnittymistä? Mikä dpo sulla nyt on onko mahdollista olla jo kiinnittymistä? ;)
 
Takaisin
Top