Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tää on nyt aika nolo tarina, mutta olisi kiva kuulla teidän mielipide, että oonko mä nyt vähän turhaan huolestunut :D ;)

No, tästä on nyt jotain viikkoja aikaa. Juteltiin miehen kanssa jostain randomista ja kävi jostain syystä ilmi, että hänen aamurutiiniinsa kuuluu... no, oman olonsa helpottaminen :D No, oon tässä vähän miettinyt, että eikös siinä jää vähän potentiaaliset simpat aika vähiin, jos me taas pupuillaan aina iltaisin? Eli onkohan tässä mitään syytä edes huolestua, että vaikuttaisi raskautumiseen, vai oonko vaan ihan puupää :D :D
 
Mä oon jotenkin tullut siihen tulokseen et turha miettiä potentiaalisia simppoja, kun siis loppupelissä kaikki on jonkun suuremman voiman päätöksenä saatu maailmaan :) Toki itse täytyy jotain tehdä mutta eipä siihen paljoa voi vaikuttaa et milloin tärppää. Elä siis huolehdi turhia Ratamo! Jos kuitenkin säännöllisesti pupuilette :)

ON: huvikseen mittasin lämmön näin illalla kun aamulla oli kuumeinen olo edelleen. Nyt illalla ei sitten suuremmin mitään kuumeista oloa ole mutta lämmöt oli noussut aamuisesta! Enpä oo koskaan aiemmin mitannut yrityksen aika yli 37 asteen lämpöjä. Eikä mulla oo ollut kuumettakin moneen vuoteen... Tissejä kyllä särkee koko ajan mut ei ne kosketusarat ole. Muuten osaa mitään kummempaa oiretta ilmaista :D
 
Ratamo olen ymmärtänyt, että miehillä, joilla on vähäinen siittiömäärä suositellaan joka toinen pvä seksiä ja oliko vielä aamusta. Ilmeisesti jotta olisi mahd.paljon siittiöitä. Joten sinuna en nyt olisi huolissaan. Ja kuten Freyakin mainitsi raskaus/raskaudet on/ovat näitä "elämää suurempia" kymysymyksiä/tapahtumia! Paljon emme loppujen lopuksi voi itse vaikuttaa.
 
Hyi olkoon! Kauhee nälkä -> syön -> paha olo -> helpottuu -> nälkä -> syön -> paha olo -> helpottuu ....... Ja jatkuu vain. Koko päivän samaa rinkiä. Ja vatsa kipee lähes koko ajan. Ei menkkakipee vaan nälkäkipee. Eilen join varmaan 6 litraa kun koko ajan oli suu mukamas kuiva. Eilisestä alkaen myös jokaikinen lihas mitä musta löytyy on ollu kipeä. Niinkun mut olis hakattu. Seksiä tekee mieli, ensin tuntuu kuivalta mut kumminkin kostuu (vähän liiankin) hyvin touhun edetessä.. Laskin et jos olisin raskaana, olis 4+1 ed menkoista laskien, eihän nyt vielä edes voi olla mitään oireita???!

Ei merkkiäkään menkoista *kopkop* koputetaan nyt puuta ettei tuukkaan. Huomenna kuitenkin vasta se kp31/31 ja dpo13.
 
No joo, niinhän mä ajattelinkin ettei ole syytä huoleen, kiitos kun rauhoititte mieltä :) juttelin kyllä asiasta miehenkin kanssa, se on kyllä niin kulta ja jostain syystä ymmärtää mua ❤️ Meille tulee perheenlisäystä sitten kun on tarkoitettu ❤️ Mutta ehkä tämä pöhköily sallittakoon, en ole vielä sortunut muihin poppaskonsteihin ;) öitä naiset!
 
Moi! Oon tässä vähän aikaa km:n jälkeen taustaillut! Vuotoa kesti noin 5 pvä ja toipuminen on ollut nopeaa, tosin km tuli kun viikkoja vain 5+2:confused:. Mutta nyt mietiskelin sitä että olisiko muka pitänyt odottaa et ekat kk alkaa ennen yritystä.:eek: Tänään pupuiltiin ja tuli vaan mieleen, et kumit unohtu.:rolleyes: Mieli on kohentunut kummasti. :)
Toisaalta mietin niinkin, et jos ei tätä kuumeilua olisi niin en varmaan olisi kiinnittänyt raskausoireisiin mitään huomiota, olisin vaan ajatellut et menkat myöhässä reilusti...Testiäkään en olisi tehnyt. Toisaalta mietin sitäkin kun rr-testissä oli aika haalea viiva, jospa vain yritti kiinnittyä. Ajatuksia monenlaisia...Mut mukana jälleen!!:grin Tosin alamahassa edelleen jotain tuntemuksia, jos tälläviikolla kävis vaik gynellä.
 
SILV, kyllä tuossa vaiheessa voi jo oireilla. Itse ainakin olen kahden lapsen kohdalla tuolloin ja aiemminkin jo oireillut!
Testin paikka vois siellä olla!

Tsemppiä kaikille jokaisen omaan tilanteeseen, onnea plussista!

Meillä tässä yk3 ja nyt dpo 8...Yritystä oli paljon ennen ovista ja sen aikana, että tulosta saattas hyvinkin olla tulossa =)Jotain oireita jostain jo löytyy

Dpo 5-6 tuntui alavatsalla tuntemuksia (kiinnittymistä?)
Dpo 7 iho oli äkisti parempi, kiukuttelua koko päivän, itkua, pieniä repäisykipuja sängyssä kääntyessä
Duo 8 repäisykivut noustessa ja "pallo" vatsassa, kylmä olo, ihan väsähtänyt olo illan tanssitunnilla...

Klassisia oireita varmaan, mutta todellista kuitenkin... Saas nähdä onko kyytiläinen matkassa! Testiä tekis mieli tehdä jo perjantaina kun olisi dpo 12.. Viikonloppu kun ollaan menossa niin silloin ei voi.. Saas nähdä malttaako odottaa testaamista viikonlopun yli!
 
Aida olen niiiiiiin iloinen teidän puolestanne :) onneksi olkoon <3
Nennah onnittelut plussasta :) viivalle vahvistumista ;)
Nuuhku ei tarvitse ostaa välttämättä. Noista testeistä päätellen ovulaatio on 4 päivän sisällä.. yksilöllistä toki :) ihmeellinen on naisen kroppa!
Parasta vain hyödyntää <3
Silv uuh :) vaikuttaa lupaavalta!
 
Silv nyt sitä testiä! Mä en kestä! ;)

Kiivi veikkaan että se ovis on tänään tai uiomenna.. Eipä vahvistunut enään viiva ja tosiaan mun mielestä se eilinen oli lähes tulkoon samanlainen kun kontrolliviivakin :) jos nyt oon oikees niin ainakin on tullu hyödynnettyä ;)
 
Nuuhku, nuo ei ihan plussaan yllä vielä :) ovisplussa on dpo-1 ja ovispäivä on seuraava dpo0 ja siitä eteenpäin.
En kuitenkaan luottais liuskatesteihin mittarina et ovuloiko vai ei, mullakin lh-huippu oli niiiiin pikainen et hyvä ku sen nappas kiinni kolme kertaa päivässä testaamalla ja näky vaan yhdessä. Larissan ohjeet olikin hyvät, mut mä silti sanon et pelkät liuskat ei kerro täyttä totuutta ovuloimattomuudesta :) ja toki voit tehdä aamuvirtsasta, vaikka yleensä sanotaankin et se ei olis se luotettavin, mut jos ovisplussan saa ni se on sit oikeesti plussa (tasavahvat viivat).

Nennah, plussa! Onneks olkoon! :)
 
huomenta. Tänään tehty testi nega. Nyt jään odottelemaan menkkoja ja viikon päästä uudiks jos ei ala. (tai perjantaina)

oireita ei oo, muutako hirrrvee väsymys..
 
Huomenta naiset !

Johanna: Me täällä jatketaan ainakin ilman ehkäisyä :) tulee sitten heti jos on tullakseen ;) neuvolatäti sanoi, että kuukautiset olis hyvä tulla jotta mahdollinen laskettu aika saadaan helpommin määritettyä, näkeehän sen ultrassa :)
Me päästään siis teistailemaan aika samoihin aikoihin toivottavasti ! :)

Täällä on paljon jännitystä ilmassa , oireita ym:) plussa tuulia <3 tsemppejä roppakaupalla kaikille <3
 
Takaisin
Top