Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
On: kp 24 pian alkaa menkat. Varmaa 6-7pvän päästä. Huoh! Onnellinen jokaisen plussista vaikka haikeus kaivaa mieltä..
Mies on tyhmä taas! kai tässä pitää jo alkaa menettää toivoa.
 
Harmony: luultavasti ehdin käydä keskiviikkona vast kaupassa, joten kai mä torstaina teen jollei menkkoja kuulu.. Viel parempi ois jos sais lauantaiks sen venytettyä mut jotenkaan en jaksa uskoa et pystyisin :D
 
Nennah onnea plussasta! :) Hirmuinen määrä tullut tekstiä eilisen illan aikana. Täällä jänskätään tuleeko täti reissukasseineen kylään viikonloppuna vai saako tikutettua plussan testiin. Toivotaan jälkimmäistä, mutta henkisesti varudun tätin tuloon.

Kiva olisi kuulla tarinoita miten teidän miehet intoilee vauvanteosta tai millä mielellä mukana. :)
 
Meillä mies on ollut alusta asti positiivinen. Kuitenkaan ei jaksa minun höyryämistä ja "stressaamista" ärtyy siitä hyvin pian :D joten sen takia yritän täällä palstalla saada höyryttyä teidän kanssa ♡ eikä ole ukko yhtään tykännyt semmoisesta munakello rituaalista eli nyt on ovis, sänkyyn. mutta valitettavasti minun tapauksessa se on ainut mahdollisuus käydä ensin kontrollissa Ja sitten heiluttaa peittoa eli aika kello tarkkaa hommaa :)
 
Onnea Nennahh :) paljon tarrasukkia mukaan <3

Meillä mies intoilee jopa enemmän kun minä :D Kaikki suunnitelmat auton vaihtoa myöten on jo tehty. Ollaan kyllä molemmat oltu nyt väsyneitä, mutta eiköhän tsempata jotta pikkuinen saisi alkunsa pian ja päästäis toteuttamaan suunnitelmia ;)
 
Lume kuulostaa niin tutulta :grin Mieheni ei myöskään tykkää, jos kellontarkasti pitää mennä. Ja välillä toppuuttelee minua, että en intoilisi niin kovasti. Mutta hänkin kyllä innostuu välillä.
 
soma, ihana kuulla että muillakin hieman samoissa fiiliksissä :) kyllä meilläkin välillä heittää huulta ; "nyt on vaipan vaihto isällä niin ei voi lähteä kauppaan niin äidin pitää mennä" :D
kamala kuumeilu on ♡
 
Tuumasta toimeen ryhdyin minä, lääkärissä käyty. Ja näyttää suoraan sanottuna vähän hemmetin epätoivoiselta meidän tilanne. Me ei ehkä koskaan saada esikoiselle sisarusta. Vastausta ei ole edes siihen milloin voidaan alkaa yrittää tai voidaanko. Ensin pitää saada tilanne kuntoon tuolla alakerrassa, ja toivottavaa on ettei ainoa keino korjata tilannetta ole kohdunpoisto :( Toiselle lääkärille aika tämän asian tiimoilta, mutta se on jo erittäin selvää ettei meille kesävauvaa tule.

Kieriskelen vähän itsesäälissä, vaikka tuntuu ettei siihen olisi oikeutta kun meillä on jo lapsi, ja aivan ihana onkin. Kun kaikki eivät voi saada välttämättä ollenkaan niin ehkä pikkumaista velloa epätoivossa. Surettaa silti kun meille on alusta asti ollut itsestäänselvyys että tehdään useampi jos suinkin onnistuu. Eikä esikoisen kohdalla ollut ongelmia niin tämä tuli aika yllätyksenä eteen.
 
Pahoittelut Lilli! :sad001 Toivotaan, että toinen lääkäri antaa parempia uutisia teille!

Meillä ollaan molemmat cooleina tän vauvahomman suhteen :grin Välillä huumoria heitetään asiasta, mutta ei aiheesta enemmälti keskustella kun ollaan asenteella "tulee jos on tullakseen". Ylimääräiset kuumeiluhöyryt päästelen täällä palstalla niin miehen ei tartte kärsiä mun höyryämisestä :grin
 
Muokattu viimeksi:
LILLI sulla on oikeus jokaiseen tunteeseen vaikka olisi jo lapsia. Toi on iso juttu ja varmasti rankempaa kun kokonaa lapsettomalle koska olet jo saanut yhden niin mikset toista! Itse miettisin mikä meni vikaan ja niim edelleen.
 
Selitinpä oudosti! Itse kun en oo plussaa saanut niin oon aika epätoivon partaalla ne jotka saa plussan mutta tulee km niin varmasti syyllistää itseään enempi ja epäreilua saada toivoa joka viedään pois km lla
 
Meillä ei myöskään oikein puhuta asiasta koska tjottaillaan. Muutenkin ollaan molemmat vähän huonoja puhumaan itseä oikeasti koskevista asioista.. Tai siis mies varmaan tjottailee ja minä yritän :DD täällä kans kyselen ja höpötän kaikki typerimmätkin ajatukset ilmoille, ystävälle juuri kehuin kuinka kätevä keksintö foorumi onkaan :)

Äiti lähetti mulle keltaisen villatakin, joka mulla on ollut päällä kun olen synnäriltä kotiin päässyt. Eikä siis tiedä et yritetään, onkohan tää taas jotain äidinvaistoa? :D

Muoks Voi Lilli! Toivottavasti saisitte vielä parempia uutisia :((
 
Lilli olen myös tosi pahoillani sun puolesta :( toivottavasti asiat kääntyy parempaan! Tottakai saat surra ja pitääkin ♡
 
Silv, meillä on sama tilanne että mies siis tjottailee ja mie yritän :grin Ei olla kummankaan vanhemmille yrittämisestä kerrottu, mutta jotenkin mulla on sellainen olo että mun äiti vaistoaa jotain vaikka olen pitänyt visusti suuni supussa. Sen verran sekoaisivat onnesta, jos onnistuttaisiin niin ei voi edes vihjata yrittämisestäkään... :grin
 
Voi Lilli, mitä ihmettä se lääkäri julisti? Voimia vaikeaan tilanteeseen. Täällä ei tartte sensuuria harrastaa, saa tulla täyslaidallisen verran vaikka päivittäin.
 
Lillille voima haleja täältä <3 toivottavasti seuraava käynti toisi mukavia uutisia !!
Varmasti tunteet ja ajatukset heittelee joka suuntaan.
 
Täällä on kyllä tunteiden koko kirjo. On surua ja murhetta keskenmenoista, parisuhteesta, lekureista yms. Ja toisaalta ihania iloisia ja valoisia uutisia ja asioita, kuten plussia (ovistikkuun tai r-tikkuun), ihania neuvolakäyntejä, ultrakuvia, tai muuten vain elämästä nauttimista. Antaa paljon että saa elää mukana näissä!

Meilläkin menee niin että minä yritän tosissani ja mies on "tulee sitten kun on tullakseen" -asenteella. Utelee kyllä nytkin aktiivisesti että joko alkoi menkat, millon testataan seuraavan kerran yms.

Nyt kp43 menossa, ei menkkoja. Alamahavihlaisut jatkuvat, oli viikonlopun vähän vähemmällä, mutta nyt palanneet takaisin. Muka huonoa oloa pukkaa myös välistä. Kaksi negaa testattuna kp 35 ja 40. Tänään en ehdi apteekkiin, mutta jos huomenna hakis testin ja tekis sen sit ke aamuna. Kait pitää sit soittaa gynelle, että mitä tää oikein on...
 
Me yritettiin puolitoista vuotta kunnes ystäväni sai minun silmät aukeamaan ja varasin ajan gynelle. Viime kuussa kävin ja ultrassa todettiin pcos, kysyin heti "tarkoittaako se sitä etten voi saada lapsia" ja muutama kyynel vierähti. Kuitenkin lääkäri sanoi ettei se sitä tarkoita vaan sitä ettet joka kuukausi. noh kuitenkin sen verran onnekas olen silti että välillä ovulaatio tulee luonnollisesti, niin kuin 2 viikkoa sitten :) ja käytettiin muuten tilaisuus hyväksi ja miehelle tehnyt asian selväksi
;D ! nyt kuitenkin edessä hormonilääkkeet ja säännölliset kontrollit ( se kun onkin niin mukavaa :D )
Aluksi surkuttelin mutta sen että vaikka pcos vie hieman kauemmaksi haaveita ja tekee hiukan vaikeammaksi, niin olen silti lähempänä kuin vuosi sitten esim. koska syy löytyi ja jatkossa tiedän tasan milloin ovis on kontrolli käyntien takia :)
tästä tuli aika pitkä anteeksi Kaikille :D ja en oikein tiennyt että kuuluuko tämä minun tapaus tänne, mutta kertoi nyt oman taustan ainakin :)
 
Takaisin
Top