Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nennah, ihan on selkeä plussa, onnea! Muistanko oikein, että teille olisi nyt kolmas lapsi siunaantumassa?

Merinkin kuvista en minä valitettavasti kännykällä löydä edes haamua, mut jos menkat puuttuu niin eiköhän vahvempiakin viivoja saada pian nähdä sinulta :)

Nuuhku, mulla ei ole ollut muita kuin cb:n hymiöt käytössä - ne on sellaisia dummyversioita ettei tarvii arpoa ovista. Tässä kierrossakin testailin, kun limat oli niin selkeät, mutta ovista ei hymyilyttänyt yhtään. Oli ihan odotettavissa, kun ei ole normikierto kyseessä, mutten malttanut olla testaamatta. Sen verran nuo testit laatikossa joka päivä poltteli. Enää ei ole niitä jäljellä, eikä kyllä ilmojakaan. Pitäisi päättää, että kuinka hc tulisi seuraavan kierron yrityksestä ja lähteäkö kaupoille tällä viikolla Stockalle vai apteekkiin ;) Tärppikierrostahan mulle tuli ovisplussa hetkenä jona en sitä odottanut, eli päivä/pari limojen loppumisen jälkeen. Ainakin itselle oli tuolloin testistä apua, ilman sitä olisi vaan jäänyt yrityskierto vajaaksi onnistumisprosentin osalta, kun ne kesähelteet hieman uuvuttivat...
 
Nennah.Onnea ja tarrasukkia matkaan.. :)

Aida. Onnittelut hyvistä ultra kuulumisista ja ompa teillä ihana neuvola.. :)
 
Onnea Nennah, kyllä siinä viiva näkyy! :Heartred

Minäkään en Merinkin testeissä toista viivaa nähnyt, mutta viivan vahvistumista sinne!

Täällä kuumeilua takana useampi vuosi, mutta yritystä vasta keväästä jolloin sain miehenkin kuumeiluun mukaan...ja täytyy myöntää että tällähetkellä mies taitaa kuumeilla kärsimättömämmin kuin minä :grin taustalla siis keskenmeno monen vuoden takaa ja kyllä ne pelon tunteet sieltä meinaa välillä taas löytää tiensä mun päähän kun ruvettu nyt ihan yrittämään raskautta. Ja pieni katkeruus iski eilen kun mies tuli kotiin ja kertoi naapurin naisen olevan raskaana. Meillä kun on tähän asti toteutettu miehen unelmia ja mun vauva haaveet on ollut taka - alalla ja nyt kun on lupa lapselle nii sitten se odotuttaa tuloaan. Omaa napaa vielä sen verran että ihme kouristuksia ollut tänään alavatsassa vaikka nyt vasta varmaan dpo 4 tai 5. Voihan se olla että ovis ollut aiemmin kuin ajattelin..no sen enempää en uskalla rueta ajattelemaan omaa olotilaa ettei rupee löytyy mitään kuviteltu juttuja, u know what i mean girls!

Aidalle onnea ultrakuulumisista ja tsemppiä jatkoon!
 
Elli ja Nennahh jos saan udella niin minkä ikäisiä ootte ja kauanko imetitte esikoista? Montako kiertoa ehti kulua? Meillä toinen niin kovasti haaveissa ja vanhimus jo 1v7kk. Ikää 30v ja miehellä 34v. Yk13 jo menossa ja imetin siis 1v asti. Kiitos jo etukäteen ❤
 
Onnea nennah! Hyvät viivat oli!

Mira83 kiva kuulla että viikot digillä nousussa. Onnea vielä ja nauti nyt <3

Merinkin testissä ei puhelimella nää mitään. :/ mutta toivoa on niin kauan kun tätiä ei näy. Peukut pystyyn.

Aida kuulostat niin onnelliselta. Teillä on ihanaa ja jännittävää aikaa. Onneksi teillä nuin tiheä ultra ja neuvola. Pidetään hyvää huolta. :)
 
Elli ja Nennahh jos saan udella niin minkä ikäisiä ootte ja kauanko imetitte esikoista? Montako kiertoa ehti kulua? Meillä toinen niin kovasti haaveissa ja vanhimus jo 1v7kk. Ikää 30v ja miehellä 34v. Yk13 jo menossa ja imetin siis 1v asti. Kiitos jo etukäteen ❤

Mä oon 28v ja esikoista imetin 10kk. Eli toukokuussa lopetin imettämisen. Minipillereitä käytin johonkin helmikuuhun asti ja sen jälkeen käytettiin kondomia. Kuukautiset alkoivat muistaakseni huhti-toukokuussa. Ehkäisy (kondomi) jätettiin elokuussa pois.
 
Moikka kaikille =)

Mulla on pitkä tarina takana mm. pcos, mutta n. 2 viikkoa sitten minulla oli ovulaatio, ja nyt toivon kovasti että olisi napannut. Paleltaa ja väsyttää niin ettei olisi nukkunut ollenkaan ja päähän koskee sekä viikko sitten alkoi rinnat kipeytyä. voihan nämä oireet johtua myös primolut nor lääkkeistä joita syön mutta toivon niin kovasti <3
 
tänään aamulla jomotti mahaa, olisin kuvitellut menkkakivuiksi, vaikkei niitä minulla yleensä olekkaan. :D ja Nennaahh : Onnea hirmuisesti :)
 
kiitos kovasti sabetti =)

Ajattelin että viimeistään tekisin testin tämän kuun 22pv jos ei kuukautisia kuulu. Olisi ihana raskautua näin "osittain luomuna" eikä tarvisi aloittaa noita kamalia hormoonilääkkeitä joita pitäis alkaa popsimaan kierron 5-9 pv jotta ensi kuussakin olisi ovulaatio. yritystähän meillä on takana jo puolitoista vuotta. :)

Tosin pelottaa että taas kerran sitä vaan kuvittelee ja keksii "oireita" päästä.
 
Nennah mulla on 11-12.6. Muutaman viikon päästä on ultra ni sitte varmaan saa paremmin selville :)

PikkuMinski mie imetin maaliskuuhun vielä yksittäisiä kertoja päivässä.Ilman ehkäisyä on menty joulukuusta.Mulla aloitettiin hoidot jo toukokuussa,koska mulla on aika paha endometrioosi ja se ärhäköityi keväällä todella voimakkaasti.
 
Ai niin silv.. Mä kuulin kans tosta palosta.. Tosin en tunne ihmisiä.. Mutta ilmeisemmin samoilla huudeilla saatetaan asua ;)
 
Heippa tytöt :) textiä tullut taas ja kunnolla!
Onnea Nennah!! Ihanaa! Nyt vauvaliimaa kilokaupalla ja tarrasukkia vino pino.
Silv jännitetään sua nyt. Millon teet testin?
Mernik en näe mitään testeissä :( mut jospa täti (hush hush) pysyisi pois ja uutta testiä kehiin ;)
Tervetuloa Lume ;)
Ja nyt pistetään pystyyn plussa aalto kunnolla ku Nennah plussas!!!!!!!!
 
Takaisin
Top