Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Noniin, sain kuvan siirrettyä. :D
 

Liitteet

  • 20141006_092900[1].jpg
    20141006_092900[1].jpg
    398.8 KB · Katsottu: 182
Aida ihanaa että teil on joka viikko jotain! Ei tarvi aina niin kauaa odotella! :) ja voih siellä pienen sydän lyö! <3

Ja niin larissa siis aamusta oon tehny ja aina melkeinpä samoihin aikoihin.. Mutta mitä mieltä ootte siittä että tekee aamupissasta?

Mä oon kans pystyny noiten ovistestejen kans oleen aika hyvin ilman.. Enkä niitä aijo kyllä taas käyttää sen kummemmin.. Mielenkiintosinta täs on se että mitään oviskipuja ei oo.. Ja limoista ny ei osaa päätellä mitään kun on tota siittiövelliä seas ;D tissit on kipeet mut nekin on ollu jo monta viikkoo kipeet..
Mut taitaa tää kierto hiukan sit venyä jonnekkin tonne kp 35-36 paikkeille.. Jännä kuinka yrityksen myötä on välillä venyny kierto noinkin pitkäks..Tai sit jos lasketaan tosta välivuodosta niin noin 20 päiväseks.. Ja kumpikaan ei taida olla oikein hyvä..

ai niin larissa joko sun tatska on parantunut?? Terveisin utelias ;)
 
Nennah ihanaa! Vahvistumista viivalle! Jippii!:)

Merink mä en nää kyllä kummassakaan mitään :/ mut on vähän rakeinen kuvakin.. Toivotaan että sieltä pärhtäisi kunnon plussa testiin vielä! :)
 
Nennahh onnea kovasti ja Mira onnea digin tuloksesta :)

Nuuhku: Myös ovistestejä on eri herkkyyksiä! Niiden viivojen *ei* tartte välttämättä olla tasavahvat, vaan kun ne nousee ja sit alkaa laskea on ovis voinut tapahtua. Oikeastaan sen oppii kun niitä enempi käyttää ja toiset tarvii herkemmät testit että niissä näkyy muutoksia. Koska ne LH-hormonin tasot voi olla tosi yksilöllisiä.

"Toiset testit havaitsevat matalampia LH arvoja kuin toiset, testien herkkyys vaihtelee merkeittäin 20-50 miu/ml.

Luteinisoivan hormonin taso elimistössä vaihtelee naisilla ja kokeilun kautta löytynee itselle paras herkkyys. LH:n määrä noin 10 kertaistuu kehossa ovulaatiohuipun aikaan ja on tällöin 15-80miu/ml." -https://www.kotitesti.fi/info/ovulaatiotesti-info/18/

Eli jos oma LH-huippu on tosi matala se ei välttämättä kaikissa testeissä edes näy lainkaan, mutta se ei tarkoita, ettei LH-huippua tule (eikä LH-huippukaan ole varma merkki siitä että munasolu todella vapautuu).
 
Mä en ole koskaan saanut ovulaatiota tikutettua, mut silti tuolla olohuoneessa touhuaa reilu 1v7kk poika... 2 viivaa tuli joka kierrolla, mut ei todellakaan tasavahvoja; ei sinne päinkään. Kuitenkin yhessä testissä aina selkeämpi viiva ja sit haalistui...
 
Kiitos elmiina! Helpotti kuulla! Eli mulla nyt luultavasti ei oo mitään hätää asian suhteen:)
Ehkä parempi kun ei turhaan mieti näitäkään.. :)

Ja joo mä en aijo testata tästä kierrosta tuolloin kun sinne on merkitty... Kun kerta kierto nyt venyy.. Testaan vasta ehkä 21 tai 22 päivä... Niin luulis olevan sit myöhäs menkat.. Ja jos teen testin ennne niin pistäkää mut johki hylkylistalle :D
 
Nennahh onnea! Plussahan siellä on!

Merinkillä en valitettavasti näe mitään :(

Nuuhku ite koin helpommaks tän kierron kun en testaillu. Hirveen stressin nosti mulla oviksen metsästys.. Jotenkin tässä kierrossa seesteinen olo ollu raskautumisen suhteen (kun on keksiny niin muuta ajateltavaa eikä stressannu liuskojen kans) toki muuten kiukuttanu ja itkettäny mut se nyt on normaalia näin kierron lopussa.. Ja testailin päivän 2. - 4. pissasta ovista, about puoliltapäivin.
 
onnea tuhannesti nennah tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita yms. mashaAllah :)

merink uutta testiä aamulla tai vaikka digi jos pystyt ni ei tartte sunkaa viivoja tulkita :)

joku kyseli kauanko yritetty...meillä yritystä oli 04/2011 lähtien ja siihen mahtuu 5 keskenmenoa peräkkäin. molemmat tutkittiin 4 keskenmenon jälkeen eikä annettu mitään toivoa luomu raskaudesta, ainoastaan icsi:n avulla ois kuulemma ollu mahiksia ja tämä uutinen tuli tänä vuonna huhtikuussa muistaakseni. no samassa kierrossa uutisten kanssa tuliki tämä mein joulukuussa syntyväks odotettava pikku kulta. oltii luovutettu yrityksen suhteen ja päätettii et jos lapsi on meille tarkotettu tulevaks ni se tulee inshaAllah ja sit kävikin näin iso ylläri, kyllähä draamaa ja jännitystä tähäki raskauteen on riittäny, iso hematooma rv 6+4 ultrassa ja vuodelepoon samantien koko ekan kolmanneksen ajaks ja se hematooma sit liukeni takas verenkiertoon alhamdulillah. sit puolenvälin jälkee alko harkkasupparit ja supparit sekä yhä pahenevat liitoskivut jotka vaivas jo aikas alusta alkaenki ja taas vuodelepoon ja vieläki pitäs olla mut kyllä mä oon hissukseen puuhastellu sitä sun tätä täällä kotona :)

aida onnittelut hyvistä ultrakuulumisista täälläkin vielä mashaAllah :)

on: väsyttää, ummettaa jne jne jne sama mitä suunnilleen aina. alkaa malttamattomuus ja jännitys ja into nostaa päätä kokoajan enemmän ja enemmän ku reilu 2kk laskettuun ja reilu 7vko täysiaikasuuteen inshaAllah... tuntuu et vois hyppiä ympyrää ku joku duracell pupu täällä kotona :)
 
Takaisin
Top