Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä kuumeilua takana tasan vuosi ja väliin mahtuu tosiaan kaksi km. Eli eipä kait mitään vikaa pitäisi olla kun normaalisti ovat raskaudet alkaneet. Harmi vain että kesken ovat menneet :( Tutkimuksista ollaan puhuttu mut ajateltiin odottaa vielä ja katsoa kolmas kerta :D

ON: Täällä huonosti nukuttu yö ja joka paikkaa särkee niin kuin flunssassa. Lämpö oli 36,77, eilen 36,88... Alkukierrosta putoaa siihen 36... Et tiedä sitten. Viime kierrossa putosi länpö paria päivää ennen menkkoja reilusti noista. Tosin viimeisessä tärppikierrossakaan ei lämmöt olleet noin korkealla. Se vaan vähän pistää miettimään kun ei tisseissä mitään plussan merkkejä eikä muutenkaan kummempi olo. Jotenkin vaan taas sellainen olo et viikon päästä menkat... Nyt siis dpo 7 tai 6.
 
Hei naiset.. Nyt tarvis tulkitsijaa ovistesteihin.. Ja juu en oo tehny kun yhden päiväs vaik ois ehkä tarttenu tehä ainakin se kaks..
Mutta siis onko mulla mahdollisesti ovis tänään vai vasta huomenna vai enkö ovuloi.. Mun mielestä tän päivänen on ehkä hitusen haileempi kun eilinen testi?
? image.jpg
 
Nuuhku: Musta nuo ei kumpikaan vielä näytä ovisplussaa. Kun ymmärsin et pitäis olla yhtä vahvat viivat tai testiviiva vahvempi. Ehkäpä huomenna tulee plussa :)
 
Jep voi olla näinkin.. Mun mielestä toi eilinen oli kyllä lähestulkoon yhtä vahva kun kontrolliviiva märkänä.. Mut nyt kuivuneena se on tollanen.. mut jos saan huomenna sen plussan niin onko ovis sit ylihuomenna? Meniks se nyt niin? Mä oon kans aika urpo näitten ovistestien kans.. Kun en oo kun kerran tätä aikasemmin näitä käyttäny.. ;)
 
Nuuhku, munkaan mielestä noi ei ole plussia vielä. Mihin aikaan päivästä olet testannut ja kuinka monta tuntia pidätellyt ennen testiä? Jotta voit kunnolla verrata eri päivien testejä toisiinsa, kannattaa testata samaan aikaan päivästä ja pidätellä ainakin 3-4 tuntia ennen testiä. Uskon, että se ovis on kyllä tuloillaan :)
 
Nuuhku: koita olla stressaamatta noita ja hyppäät miehen kans vaan peittoja heilutteleen! Mieluummin liikaa kun liian vähän ;)

Kp30 dpo 12 hui! Tänään näköjään närästää heti aamusti. Ja lämmön katoin ihan vertailuks eiliselle, 37,4. Mua alkaa nyt jännittää!
 
Silv, muakin jännittää sun tilanne! :wink

Ja samaa mieltä olen, Nuuhku älä ressaa siitä milloin se ovisplussa tulee vaan pistäkää töpinäksi makkarin puolella. Eikös se mene niin, että ovisplussa on jotain 24-72 tuntia o-plussasta..?
 
Kopsailen pikaisesti tuonne toiseen keskusteluun kirjoittamani kuulumiset. Teidän jutuissa en ole yhtään mukana kun en ole voinnut päivittäin lukea... Tsempit kaikille kaikkiin kierron vaiheisiin ja plussaa!

Täällä ollaan nyt ihan onnen huumassa ultran jäljiltä! :)

Pikkuinen löytyi ihan sieltä mistä pitikin ja sykekin jo näkyi. Nyt siis rv 6+5. Neuvolantäti hoki koko ajan, että ollaan vielä niin aikaisilla viikoilla, että mitähän saadaan näkymään. Varmaan varmisteli, ettei säikähdetä jos ei näkyisikään vielä syke. Mies oli varmaan vähän häkeltynyt kokemuksesta. Totesi, että aika ihmeellistä tekniikkaa tuo ultra kaikenkaikkiaan. Ja hämmästeli sitä sykkeen näkymistä. Minä vain lopulta virnuilin kun ulos sieltä päästiin.

Oikein sokerina kaiken päälle, ihana neuvolatäti halusi varata meille vielä toisen ultra-ajan lasketun ajan varmistamista varten. Joten parin viikon päästä päästään kurkkaamaan asukkia jo sitten uudelleen. Tuli ainakin sellainen olo, että meistä kyllä pidetään tarkasti huolta. Melkein joka viikko jotakin, kun ensi viikolla on eka varsinainen neuvola, seuraavalla on uudestaan ultra. Sitten pitäisi olla jo ne veriseulat ja sitten parin viikkoa siitä jo se np-ulta. Eipähän tarvitse ainakaan yksinään jäädä jos huolia tulee!
 
Uih! Ihanaa kuvia kuvia nennah ja merink!

Jep kai sitä täytyy olla stressaamatta.. Testitloppu? Ootteko sitä mieltä että en hae lisää?
Ja juu eilen ehtoolla ja sitä edellisenä ehtoona on kyllä hyödynnetty ;)
 
Nuuhku, mäkin lopetin testailun eikä ole enää testejä. Jotenkin tuntuisi että olisi paljon vapaampi olo kun ei tarvi miettiä mikä dpo menossa ja googlailla mahdollisia oireita. Nytkin mietin et nyt olis noin viikko oviksesta ja pitäisi kiinnittyä... Ja mietin koko ajan et tunnenko sen vaiko en :D Kun mulla sellainen olo et aiemmilla plussakierroilla olen tuntenut sen. Tullut yhtäkkiä sellainen hirveä menkkakipukohtaus jonka jälkeen alkanut oireita löytymään. Siksikin mietin et tuskinpa plussaan tässä kierrossa kun vielä ei ole mitään sen suuntaista ollut.

Haaleista plussista onnittelut ja kuvia kehiin kiitos :)

Aida: Ihana ultra teillä ollut <3 Tsemppiä tuleville viikoille! Kunpa täälläkin ultrattaisiin noin tiheään :)
 
Takaisin
Top