Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Larissa niin epäilen etten ovuloi joka kierrossa. Kun ei kunnon ovisplussia ole tullut kuin pari koko yrityksen aikana. Toivotaan parasta ;) ja jos sinnekin plussa tulis!

Pezdorado toivotaan parasta että mies suostuu ja saatte tutkimusten jälkeen sen plussan viimein<3
 
Voi ei, sain just kuulla et vanhan kaverin (ei moniin vuosiin oltu väleis mut pahalta tuntuu silti..) asunto on palanu :o 2 lasta ja 2 aikuista, onneksi ei henkilövahinkoja mut kaikki menny palossa.....
 
Lucky, ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä voin kertoa, että miehet eivät valitettavasti muutu sitten mihinkään. Että suosittelisin katsomaan peiliin ja miettimään annatko hänen kohdella sinua noin?

Itse olin joskus 2,5 vuotta väkivaltaisessa suhteessa nuorempana, meni tosi pitkään ennen kuin tajusin lähteä suhteesta pois ja tajusin etten anna enää ikinä kenenkään miehen satuttaa minua henkisesti/fyysisesti. Teidän tilannetta tosiaan en tämän paremmin tiedä, mutta suosittelisin sinun hetken käyvän keskustelua itsesi kanssa oletko onnellinen ja mikä tekee sinut onnelliseksi.
koska elämä on muutenkin niin lyhyt aika ja itseään ja omia lapsia vartenhan täällä eletään, silloin pitää tehdä juuri niin kuin itsestä hyvältä tuntuu. meinaan sellainen oma sisäinen pahaolo heijastuu lapseenkin. Itse siis joutunut joskus tekemään isoja ratkaisuja sen takia ja oikean ratkaisun olen tehnyt =) jaksamisia sinulle!
 
Muokattu viimeksi:
Pepe, ootko testannut ihan digillä nuo ovikset? Ja onko sulla muutoin jotain tuntemuksia ociksen aikaan? Tai siis, että onko ne kierrot jotka tiedät olevan ovuloimattomia jotenkin selkeästi erilaisia kuin plussakierrot?

Kyselyikä...

Meillä on kuumeilu alkanut kolmosesta jo pari vuotta sitten, kun kuopus kasvoi ulos vauvaiästä. Yritystä on ollut huhtikuulta asti, ja heinäkuun kierrossa tärppäsi, mutta päättyi pari viikkoa sitten kesken. Nyt ei siis ole yk mikään menossa, vaan odotellaan ekoja luomumenkkoja keskenmenovuodon jälkeen. Sit alkaa jälleen yritys ja kai se pitää laskea ihan ykkösestä asti. Vai miten te muut saman kokemuksen omaavat olette tuota numeroa pyöritelleet? Kun tavallaan tuona raskausaikanahan jäi pari kiertoa väliin kun ei ollut tarvetta yrittää...
 
Ja nuuhkulle piti sanoman, että toisinaan tarvitsee olla etäällä nähdäkseen asiat paremmin. Tuskin kukaan loukatakseen täällä kirjoittelee ja tuollainen tough love on ihan tervetullutta. Musta kirjoitit hienosti.

Muurahainen, hyvä että olet uskaltanut tehdä vaikeitakin päätöksiä elämässäsi ja upeaa, että ne ovat vieneet sinut siihen missä olet nyt :) Kun vain muistaisimme, että elämä on juuri sellainen millaiseksi sen tekee itselleen. Tässä maassa huonoimmatkaan lähdöt eivät ole mahdottomia. Tosin uskon kyllä siihen, että jos on halua ja luottamusta itseensä, niin voi kukin muuttua. Toki muutos onnistuu molempiin suuntiin, mutta tärkeintä on, että lähtee yksilön aktiivisesta omasta valinnasta liikkeelle. Tämän elämän jokainen päivä on ainutlaatuinen.
 
Meinasin muuten tilata ovistestejä tähän kiertoon, kumpaa suosittelette digiä vai ihan normi tikkuja?
Itseäni vähän houkuttelisi noi digit, mut kun niistä en tiedä mitään. Jotain sellaisa katselin mihin tulee sit joku hymynaama. Onko joku käyttänyt sellaista?
 
Granger en ikinä oikeastaan ole tunnistanut ovista oireilla. Sattumalta oon voinut saada oviksen. Mutta liuskatesteillä oon yleensä testannut mutta nyt 3 viime kiertoa digillä ja nyt viimeisellä testillä vasta eka hymynaama!

Eli en osaa vastata miten eroaa ovuloimaton ja ovuloitu kierto. Enkä ole edes varma onko ollut ovuloimattomia kiertoja niin vain epäilen!
 
Jennnyy Täällä kuumeiltu reilu pari vuotta. Mutta pari kuukautta sitten pääsimme samalle sivulle mieheni kanssa lasten teossa :) Pillereiden jälkeen on nyt tullu yhen luomu menkat ja toisia odotellessa, mutta parempi jos ei alkaisi ;) eli taitaa olla yk1 .
 
Moi pitkästä aikaa! Olin reissussa ja sillä välin tänne oli ilmestynyt vaivaiset 800 viestiä! Kahlasin viestit suurpiirteisesti läpi, mutten enää muista kenelle piti sanoa mitäkin.

Tervetuloa uusille, pahoittelut menkoista, tsemppiä piinailuihin ja onnittelut plussista! Siinä kaikille yhteisesti. :)

Mut voi laittaa taas kysymysmerkille. Kovasti reissussa toivoin menkkojen poisjääntiä, mutta toisin kävi. Raskaustestiä en kerennyt tekemään, vaikka menkat olivat päivän-pari myöhässä ja sitten alkoi kovat kramppailut ja todella runsas, hyytymäinen kirkas verenvuoto. Vaikka veren näkeminen keljutti, voin olla iloinenkin:

A) jos oli varhainen keskenmeno, niin ehkä jo ensi kierrossa pysyy loppuun saakka. Ja jos varhainen km, niin onneksi tuli heti ulos itsestään.
B) jos tärppäämätön kierto, niin tällä kertaa oli jo hyvän mittainen luteaalivaihe!

Optimistisin mielin neljänteen yrityskiertoon. Edellinen tärppäsi neljännestä, joten yritän olla lataamatta liikaa odotuksia. Yritän vetää yhtä rennosti ja zen kuin edellisenkin. :)
 
Meillä meni näin: minä en tuntenut käsitettä vauvakuume, ennen kuin tapasin mieheni.. pidin kaikkia vauvakuumeilijoita outoina enkä piitannut itse moisesta. Mies oli ekana se joka lähti jo seurustelun alussa puhuman perheestä ja lapsesta.. olin että mitä hittoa, sitten oli se kesä eikä ehkäisyä ollut käytössä ja sitten tulikin testeihin plussia syksyllä.. sitten tuli keskenmeno sitten mä aloin käsittelemään kaikkea tapahtunutta ja sitten tuli talvi jolloin se vaan laukesi: VA-U-VA-KUU-ME eli meillä ei lähtenyt kovin perinteisesti tämä.. Miehelle tuli vähän puskista kun olinkin innostuneempi ja selkeästi rupesin haluamaan perheenlisäystä. Hän oli tainnut luulla että on yksin ajatuksen kanssa, koska minä hyssyttelin silloin kesällä. Keskenmenon jälkeen ei puhuttukaan mitään raskaudesta, keskenmenosta tai lapsista muutenkaan.. siihen talveen saakka laughing7
Meillä on muuten mennyt aivan loistavasti, olen niin rakastunut mieheeni, uudestaan :Heartpink
Olen taas onnellinen :Heartpink :love022:love017
Plussatuulahdus jokaiselle :talk017
 
Muokattu viimeksi:
Lucky, mä komppaan nyt edellisiä ja kysyn kans, et ootko varma et oot onnellinen? Muistan tammikuusta asti täällä olleena kuinka miehes käyttäytyy aika-ajoin aika sikamaisesti.. Mun mielestä kestät ja siedät huonoo käytöstä tosi paljon... Toki jokaiseen suhteeseen mahtuu omat riitansa ja murheensa, mut ootko varma että toi on sellasta mitä haluat kestää jatkossa?

Mulla ja eksällä oli myrskyjä, ja huomasin melkosen usein ajattelevani että kestänkö tätä oikeesti, pitääkö mun kestää, muuttuuko asiat mihinkään ja sit päälimmäinen ajatus oli loppuvaiheessa et vaikka elämässä riittäis vuosia vielä vaikka muille jakaa, elämä on liian lyhyt tuhlattavaks niin, et on koko ajan huono olla, on enemmän huonoo kuin hyvää. Ja se ajatus anto sit voimaa siihen päätökseen jonka tein vaikka tiesin että mun pitää niinollen lykätä lapsihaaveita, haaveita omasta kodista jne. Tein päätöksen, lähdin ja nyt en vois olla onnellisempi.

On mies joka ymmärtää mun arvon, joka kyllä sekin päästelee suustaan välillä asioita, jonka takia mieli pahottuu, mutta osaa pyytää anteeks ja suhteessa on paljon enemmän hyvää ku huonoo.

Mikä painaa sulla vaakakupissa enemmän? Oma ja esikon onnellisuus erossa miehestä joka selkeesti ainakin kertomasi perusteella tekee elämästä aika-ajoin vaikeaa, vai se että ne hyvät puolet joita teidän suhteessa on peittoaa ne huonot, vai peittoaako?

Kiivi, ihana kuulla et menee noin hyvin nyt miehen kanssa :)
 
huomenta! Lucky: minä kun elin alkoholistin kanssa, niin sain sillon kuunnella myös törkeyksiä.. mm. Minun kanssani elää kuulemma kuin vankilassa ja saattoi sanoa kun selitin jotain: "ei mua kiinnosta" Mutta jatkoin silti.. Moni silloin mulle sanoi, että en voi muuttaa toista ja niinhän se oli..

En kylläkään kuunnellut ketään, se oma järki jossain vaiheessa sanoo jollei ole hyvä olla.

Kenenkään suhde tuskin on ruusuilla tanssimista, pitää vain oppia puhumaan asioista.

Opin tämän asian vast ikää oman miehen suhteen.. Sille ei voi yleensä omista tunteista puhua, kun se hermostuu ja korottaa heti ääntään.

otin itseäni niskasta kiinni ja puhuin.. Itkin automatkan kotiin, mutta varmaan helpotuksesta. :)

Sen tietää itse sisimmässään, kun aika koittaa ♡

Ja tästäkään ei tarvitse kenenkään hernettä sohasta nokkaan.
 
Huomenta.

Täällä avioeron kokeneena, voin myös rohkaista jokaista miettimään tärkeitä asioita. Itselleni raskainta tuolloin oli yhteisien lasten perheen "rikkominen", mutta olisiko lapset onnellisia jos minä en olisi.

Nykyisen miehen kanssa ollaan molemmat äärettömän tempperamenttisia, joka tuo oman haasteensa suhteeseen. Tulee sanottua paljon ennen kun ajattelee, ja tulee välillä loukattua tahtomattaan.
Mutta me sovitaan aina ! Nukkumaan ei mennä vihaisena ja pois ei kiukkuisena lähdetä. Ehkä sitä samanlaisesta luonteesta on hyötyäkin, kun ymmärtää toista paremmin ja välillä riidoissa on kun peilin kanssa taistelis :D

Me ollaan miehen kanssa oltu nyt 3 vuotta yhdessä ja mulla on edellisestä liitosta 2 tyttöä ja isännällä poika. Itse olen 28 ja mieheni 31.
Miehelläni kello on huutanut lähes suhteen alusta saakka, mä olen lämmennyt hitaammin. Päräytettiin naimisiin kesällä ja silloin sitten rohkenin jättää pillerit pois, eli nyt olis yk3 , mutta nythän tuo plussa vaihtui km:ksi ja tässä ollaan lähdössä uuteen yritykseen. Toivottavasti testaamaan pääsee marraskuun ihan alussa :)

Nyt tuli kyllä tarinoitua itsestä :D no ehkei esittäytyminen ole pahasta :D

Mukavaa päivää ihanat naiset !!
 
Jenny, meillä on kuumeilu ainakin jo vuosi, mutta päätettiin odottaa naimisiinmenoa ennen yrityksen aloittamista. Jätin kesäkuun alussa hormoniehkäisyn pois ja siitä lähtien on yritetty oikeesti :) ensimmäinen kierto tosin venyi 89pv pituiseksi ja piti lääkkeillä käynnistää kuukautiset, ja siksi meillä menossa vasta yk3.
 
Voi kauhistus Lucky mitä miehes on suustaan päästäny voimia kovasti!!
 
Käyn lähes päivittäin teidän juttuja lukemassa, mut ihan kaikkee ei jaksa lukee, niin ahkeria ootte kirjotteleen!

Tervetuloa kaikille uusille olkoon vierailunne lyhyt!

Sandy hyvä et jostai alitajunnasta löyty vanhat tunnukset!!!

En tiiä kehtaako tänne kirjotella, ettei kellekään tuu paha mieli mut tänää tuli 3+ digistä ja mun toiveissa on et ihan 18 vuotta ei tarviis vauvakuumeilla, tässä kuussa tulee se 17 vuotta täyteen. Mulla vaan pelko perseessä kun keskenmenoja on täällä sekä lähipiirissä niin paljon ollu!! Siis lähinnä siis kun en kauaa ehtiny tällä palstalla hengailla.

Plussatuulia kaikille ihanille naisille täällä!!
 
Takaisin
Top